![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12222 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als twintiger in begin de jaren '80, verdiende ik een flinke cent bij als kelner in goeddraaiende Antwerpse discotheken en waren er in verhouding slechts een handvol allochtonen, waaronder zwarte Afrikanen, Jamaicanen, Joegoslaven, Iranezen (veel studenten) ea die toen nog blij waren dat ze binnenmochten. Was toen ook bevriend met tal van die gasten zoals den Ali, den Abdel, de Musti, den Bibi, den Isah, Omar en tal van andere kleurrijke figuren uit die tijd, die toen nog door de meeste autochtonen probleemloos aanvaard werden. Die gasten kwamen zelfs tussenbeide in vechtpartijen tussen autochtonen onderling, die toen teveel gezopen en/of gesnoven hadden en niet meer wisten waar de klok hing. Ben ook op uitnodiging van velen onder hen ingegaan, om bij hen thuis te komen eten en dan de rest van de avond zitten lachen en babbelen, al dan niet met een flinke reefer als dessert. Mooie en onbezorgde tijden waren toen nog. Toen kon je (enfin, ik toch) nog in 't kot van de nacht alleen door achterbuurten en winkelstraten lopen, zonder dat je kans liep om overvallen of gemolesteerd te worden door ingevoerd crapuleus lowlife. Een van hen voorspelde me zelfs, dat die uitgangsbuurt binnen de 10 jaar volledig van hen zou zijn. Profetische woorden. Echter, in die periode kwamen er ook groepjes (Marrokaanse) allochtonen uit Brussel en Charleroi massaal afgezakt, die niet graag gezien werden door de Antwerpse Marrokanen wegens te agressief, en begon de boel pas echt goed te fikken. Begin jaren '90 was het Statiekwartier een omgeving waar quasi elk weekend de boel ontaarde in massale vechtpartijen en waarbij de autochtonen begrijpelijkerwijs uitweken naar de disco's op den buiten. Zelfs de flikken zag je toen niet meer door die straten patrouilleren, gezien er toen al glazen en flessen naar hen gesmeten werden en als er al eens een tussenkomst gebeurde, werden ze onmiddelijk omsingeld door trossen verrijkers en de Antwerpse Sossen gebaarden van krommenaas. De MUG heeft toen zware overuren gedraaid... Half tot eind jaren '90 kwamen dan nog eens horden dolgedraaide Albanezen en Kosovaren aanzetten, stijf van de coke én gewapend, die dan op hun beurt de Marrokaanse portiers en kelners buitenkeilden en hun plaatsen innamen. Nu is die buurt een dood hol, met wat sextenten, stripbars en louche tavernes, waar geen normaal mens nog komt. Enfin, multi-cul op z'n best dus, welke onze ultra-poco's van dienst die evolutie nooit van dichtbij hebben meegemaakt. Ik vermoed dat ze dan nu wel een ander refrein zouden piepen. |
|
|
|
|
|
|
#12223 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#12224 | |||
|
Banneling
|
Dat geldt voor iedereen.
Citaat:
Citaat:
Mijn repliek weergeven door enkel de p.s. over te nemen; of "hoe opzettelijk verkeerd weergeven". Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#12225 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12226 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neen, ik heb daar geen cijfers van, de algemene regel is immers om dit niet mee te rekenen. Alle kosten-baten berekeningen houden enkel rekening met de kosten. |
|
|
|
|
|
|
#12227 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is zo voor DD zijn berekening, voor het FDW zijn berekening. Wilders is in hetzelfde bedje ziek. Als jij van een berekening weet waar de baten worden meegerekend, dan hoor ik het graag. |
|
|
|
|
|
|
#12228 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vroeg de cijfers niet. Ik merkte enkel op dat ook de baten moeten meegerekend worden. |
|
|
|
|
|
|
#12230 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe is het toch mogelijk dat meer en mensen moeten kotsen van de "vreemdelingenverrijking" die men ons cadeau heeft gedaan!
Een zoveelste reden... Citaat:
Meerdere bendes gekleurd krapuul lopen al jaren rond in Brussel, zijn "gekend" door de politie enz. Nu en dan worden er eens een paar opgepakt maar er komen er waarschijnlijk 10x zo vlug weer bij als er verdwijnen... Reken maar dat die verantwoordelijk voor heel wat criminele activiteiten, dag in dag uit. Zonder de nachten te vergeten... Zoiets laten rondlopen in onze steden en er blijven naar kijken en niets doen... gewoon schandalig! Buiten gooien en de verdere toegang tot ons landje verbieden: enige oplossing. Het blijft echter wachten op die politiekers die er eens aan beginnen... |
|
|
|
|
|
|
#12232 |
|
Banneling
|
Ik ken de elementen die bij de baten zouden moeten worden gerekend.
Behalve bijdragen aan belastingen, RSZ, het BNP zouden we ook nog de BTW op aangekochte producten moeten in rekening brengen. Maar dat is niet te achterhalen. De bijdragen aan belastingen, RSZ, het BNP zijn wel te achterhalen. |
|
|
|
|
|
#12233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12234 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 15 november 2011 om 10:27. |
|
|
|
|
|
|
#12235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gedaan met "kansen" en geld naar hun kop te gooien. Ze zijn toch niet van plan er iets van te maken... |
|
|
|
|
|
|
#12236 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12237 |
|
Banneling
|
Als justitie onterecht criminelen vrij laat rondlopen, zoals andev beweert, dan is dat onterecht laten vrijlopen voor rekening van justitie. Ongeacht de afkomst van die criminelen.
|
|
|
|
|
|
#12238 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als justitie onterecht criminelen laar rondlopen, wiens verantwoordelijkheid is dat dan? |
|
|
|
|
|
|
#12239 |
|
Banneling
|
|
|