![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12261 |
|
Banneling
|
Ja, RTODTO, een beetje niveau in je posts, zou niet misstaan.
|
|
|
|
|
|
#12262 |
|
Banneling
|
Welke argumenten?
Ik heb enkel opgemerkt dat bij de kostberekening ook de baten moeten worden meegeteld. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Jij beweert nu dat het saldo negatief is. Om dat te weten moet je ook de cijfers voor de baten kennen. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Indien je de cijfers kent, geef ze dan. Indien je de cijfers niet kent; doe dan geen uitspraken over het negatief zijn van het saldo. |
|
|
|
|
|
#12263 |
|
Banneling
|
Welke verrijking?
De financiële? Ik heb je al verteld dat ik daar geen cijfers voor heb en er me dus niet over uitspreek. De niet-financiële?. Die kan je uiteraard niet in cijfers gieten. Dat is nogal wiedes. En nu jij. Ik heb enkel opgemerkt dat bij de kostberekening ook de baten moeten worden meegeteld. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Jij beweert nu dat het saldo negatief is. Om dat te weten moet je ook de cijfers voor de baten kennen. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Indien je de cijfers kent, geef ze dan. Indien je de cijfers niet kent; doe dan geen uitspraken over het negatief zijn van het saldo. |
|
|
|
|
|
#12264 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik jou zo bezig hoor, zou een brousse-bakker ook een verrijking zijn voor onze patissiers? |
|
|
|
|
|
|
#12265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze die je niet wil lezen.
Citaat:
Kun je je daarmee akkoord verklaren? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 november 2011 om 14:07. |
|
|
|
|
|
|
#12266 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dat weet je pas, wanneer je die leert kennen, en daarvoor moet je open (willen) staan. |
||
|
|
|
|
|
#12267 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12268 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Behalve mensen die van een uitkering leven, zijn er ook mensen die in loondienst werken, als zelfstandige werken en mensen die als werkgever anderen aan het werk zetten. Deze mensen dragen ook bij aan belastingen, RSZ en het BNP. Deze baten moeten worden meegeteld. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Om te weten of het saldo positief of negatief is moet je ook de cijfers voor de baten kennen. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) |
|
|
|
|
|
|
#12269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb gelezen dat ze er zich wel bewust van zijn, dat er baten zijn; maar doen alsof iedere allochtoon die werkt, kan vervangen worden door een autochtoon. Ze komen dus af met theorieën, om de baten niet te hoeven meerekenen. Cijfers voor de baten geven ze niet. |
|
|
|
|
|
|
#12271 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 november 2011 om 15:19. |
||
|
|
|
|
|
#12272 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Als je niet eens weet wat kannibalisme is; kan je niet weten of je al dan niet akkoord gaat. Citaat:
Dan kan je ook niet meer rijker worden. |
||
|
|
|
|
|
#12273 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12274 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Misschien kan je nu eindelijk eens antwoorden. Ik heb enkel opgemerkt dat bij de kostberekening ook de baten moeten worden meegeteld. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Jij beweert nu dat het saldo negatief is. Om dat te weten moet je ook de cijfers voor de baten kennen. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Indien je de cijfers kent, geef ze dan. Indien je de cijfers niet kent; doe dan geen uitspraken over het negatief zijn van het saldo. |
|
|
|
|
|
|
#12275 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelooft ge nu echt dat ge ook maar iemand aan het twijfelen kunt brengen of gaat het u alleen om het kapen van draadjes ? |
|
|
|
|
|
|
#12276 | |
|
Banneling
|
Citaat:
R2D2 beweert nu dat het saldo negatief is. Om dat te weten moet hij ook de cijfers voor de baten kennen. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Indien hij de cijfers kent, waarom geeft hij ze niet. Indien hij de cijfers niet kent; dan moet hij geen uitspraken doen over het negatief zijn van het saldo. |
|
|
|
|
|
|
#12277 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom er meer mensen enz???
Dit zijn niet bepaald de "nieuwkomers" waar we naar uit kijken, noch hier noch elders! Over het waarom hoeven we geen tekening te maken... Maar het geld rondstrooien van de belastingbetaler voor dergelijke toestanden, daar hebben onze bewindslieden geen problemen mee! En hoe meer geld men er aan gaat besteden... hoe meer er zullen op af komen. Maar... we krijgen dan wel een briefje in de bus of we aub iets willen storten voor het kankeronderzoek enz! Tja, je kunt ze maar één keer uitgeven zeker, die belastingscenten... En dus kiezen ze voor wat de burgers het meest nodig hebben: Roma's. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12279 | |
|
Banneling
|
Ja
Jij beweert nu dat het saldo negatief is. Om dat te weten moet je ook de cijfers voor de baten kennen. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) Indien je de cijfers kent, geef ze dan. Indien je de cijfers niet kent; doe dan geen uitspraken over het negatief zijn van het saldo. Citaat:
Ik heb enkel opgemerkt dat bij de kostberekening ook de baten moeten worden meegeteld. (kan je je daarmee akkoord verklaren?) |
|
|
|
|
|
|
#12280 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|