![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En kijk hoever we gekomen zijn moet de vroegere generatie politici �* la Martens, Dehaene, Claes,.... Laatst gewijzigd door Stingray : 17 november 2011 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS : het zou kunnen dat een familiebedrijf er beter van af komt door een ietwat langere termijn visie en voor zover een fils de papa de boel niet om zeep helpt. Maar of je daar als werknemer beter aan je trekken komt dat blijft dan nog te bezien. Ik ga me serieus ingraven en dit houdt geenszins nog een groot consumptiegedrag in. Ik vermoed dat ik niet de enige zal zijn... Laatst gewijzigd door Stingray : 17 november 2011 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men wil nu alle problemen die er zijn op de rug schuiven van een beperkt aantal mensen. De politiekers, de rijken, de banken, noem maar op. Volgens mij is de oorzaak collectief. Men heeft van geld een God gemaakt en iedereen wilde alsmaar méér. Ook de kleine arbeider, de middenstander enz... Het enige verschil is dat de arbeider 100 Euro méér wil, de middenstander 1000 Euro en de rijke een miljoen. Maar allemaal willen ze méér. ![]() Fred. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Banken en corrupte overheden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En eerlijk gezegd kan het me ook niet meer schelen dat het naar de kloten gaat. Het komt er toch van. Laatst gewijzigd door Stingray : 17 november 2011 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doorbreek hem. Fred. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() http://www.thedailybeast.com/newswee...o-s-flaws.html
Ik ben volledig op mezelf aan het terugplooien en alles aan het inzetten op een reductie van de kosten in mijn huishouden. Het zal hard gaan, heel hard. Dat ze daar maar zeker van zijn. Mijn inkomen afnemen zonder iets in de plaats te geven dat gaat hun iets kosten, wees daar maar zeker van. Wat ik hen nu ga afnemen, krijgen ze nooit meer terug. Laatst gewijzigd door Stingray : 17 november 2011 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() En toch is dat de enige oplossing op lange termijn. Minder consumeren, minder werken, minder auto's, minder vliegtuigen, meer vrije tijd, meer tuinieren, meer sociaal contact.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) de analisten en de beurs (die altijd met zeer goed nieuws in de toekomst uitkomt) ((het zou zeer raar zijn wat anders te voorspellen natuurlijk)) 2) de verkoopcijfers van de handelaars. En dat is altijd up to date en real. En die cijfers staan gloeiend rood. Ik zal zelfs niet verklappen dat er bij de handelaars (de grotere winkelketens die ongeveer 90% van alle hoofdstraten in alle steden domineren) een plan op tafel ligt om ongeveer 50 �* 75 % te sluiten. En als die sluiten...is het gedaan en smelten de kleintjes als sneeuw voor de zon weg want ze overleven enkel in hun schaduw. Dus hun groeicijfers op de beurs en zo...waar gaan ze die dan kwijtgeraken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen maar verenigd europa is er dan ook enkel maar om alle burgers samen één groot kaskrediet te laten vergaren voor wie er wat nodig heeft.
Het enige probleem dat ze misschien niet voorzien hadden is dat ze het allemaal tegelijk nodig hebben momenteel. Had er nooit mogen komen. Verenigd europa is een economisch kerkhof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |