![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het kunnen zelfs filantropen zijn die het land willen redden. |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij beroept je er dan nog op terwijl je zelf niet eens drugs gebruikt (misschien - je krijgt het voordeel van de twijfel). Dat is dus Een dubbel-theoretische constructie. Waardeloos. Tot je zelf probeert drugvrij te raken blijft het bij laffe loze impotente claims niet verslaafd te zijn. Daar komt dan nog bij dat zulke definitie niet klopt. Ze biedt verslaafden geen enkele hoop. Onweerstaanbare behoefte. Terwijl vele verslaafden wel degelijk de habit kunnen kicken. Soms met zeer veel moeite. Dat wel. Bovendien is het lijntje tussen veelvuldig gebruik en verslaving dun. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 november 2011 om 14:21. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik had het over correcte en volledige informatie. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Welke argumenten zou U dan in de informatie opgenomen wensen te zien tegen druggebruik?
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tot jij kan bewijzen dat iemand een "Onweerstaanbare behoefte en dwang om het drugmisbruik voort te zetten" heeft, blijven je laffe loze impotente insinuaties over verslaafd zijn waardeloos. IRL is wel te achterhalen of iemand al dan niet verslaafd is. Een mogelijke verklaring is misschien te vinden in het laatste nummer van Behavioral and Brain Sciences. Daarin schrijven de psychologen Christian Müller en Günter Schumann dat de meeste drugsgebruikers geen verslaafden zijn, en dat ook nooit zullen worden. Ze beargumenteren vervolgens dat drugs mensen in staat stellen om hun geestelijke toestand doelgericht te veranderen, wat mogelijk een aanpassing zou kunnen zijn aan de moderne levensstijl.http://www.wetenschap24.nl/nieuws/ar...e=Intelligente |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want dat had volgens jou uit onderuit zou gehaald hebben en dat had volgens jou uit post #418 ( geïsoleerd ) moeten blijken. Het blijft dus slechts Uw interpretatie ( dat zeg je immers zelfs in #post 411 ) dat ge wat kracht wout bijzetten via Uw kleine bevraging in die post en waar ge later van zei dat de link ( die ge halsstarrig weigerde te geven ) naar Wikipedia dat zou funderen. Weerleggen ging enkel door een andere interpretatie die meer waarschijnlijk zou zijn naar voren te schuiven. Omkering van van bewijslast dus ! |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
Pas op, van hoog IQ naar achterlijk willen gaan.. Daar moet je echt intelligent voor zijn, hoor.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Totaal geen idee...
Niettemin ging die ook al gretig in tegen zeveraars die naarmate het hun goed uitkwam wel op het belang van een correlatie wezen om een mogelijke causaliteit te duiden : post : Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 20 november 2011 om 22:59. |
||
|
|
|
|
|
#115 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kom, ik geef ze nog maar eens... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=418 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 november 2011 om 23:46. |
|||||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En een 'bewijs' voor de juistheid van jouw interpretatie kan wiki je in feite nooit leveren... al wat het zou kunnen doen is jouw opinie nog wat kracht bijzetten Als ik je dan vraag naar die link dan weiger je ze me bovendien nog eens te geven ook. ... zeer verdacht allemaal maar kom ... dit onderwerp gaat helemaal niet over dat issue... dat weet ge maar best En deze kleine interventie ging daar zelfs niet eens over .... het was jou enkel te doen om vanonder de opmerking in post #29 onderuit te geraken en de daaropvolgende 'Tenzij ik haar weldegelijk onderbouwing verschafte.' uit jouw #post 32 Dus waar blijft die onderbouwing nu ? Laatst gewijzigd door praha : 21 november 2011 om 01:48. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hersenschade door blowen staat niet vasthttp://vorige.nrc.nl/article2290570.ece Alcohol daarentegen. Hersenschade door drinken is sterk onderschat probleemhttp://www.gva.be/nieuws/wetenschap/...-probleem.aspx Wie meer dan 25 glazen alcoholhoudende drank per week drinkt, heeft kans op hersenschade. De hersenen werken dan minder goed: u kunt minder goed onthouden, minder goed nadenken en u kunt zich minder goed aanpassen. Ook kunnen de hersenen gaan krimpen.http://www.centrummaliebaan.nl/centr...emid=0&time=-1 Correcte en volledige informatie is belangrijk. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens jou kan wikipedia dus nooit dienen ter ondersteuning van de juistheid ener bewering.... ... en je brengt bovendien geen juistere maar dan anders gefundeerde stelling aan... Dat lijkt mij heel sterk op iemand die langs de kant van de weg staat te schreeuwen dat het allemaal niet juist is, zonder iets beter in de plaats te stellen. Citaat:
Citaat:
Maar jij beweerde dat je Artisjok heel gemakkelijk iets kan laten inzien als het maar onderbouwd is, terwijl ik vond van niet. Ik heb daartoe een posting aangehaald, die haar bewering gefundeerd weerlegd en die ze vervolgens links laat liggen. Onderbouw jij nu eens jouw bewering door een posting van Arti te tonen, waarin ze iets inziet door een gefundeerde bewering. Jouw bewering werd immers eerst gegeven. Maar je gaat lang mogen zoeken vrees ik. Je gaat ze me niet kunnen geven. Tot zo lang blijkt mijn bewering in deze kwestie toch wel een stukske sterker dan die van u vrees ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 november 2011 om 07:45. |
|||
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zaten daar dan zo veel mensen "op latere leeftijd"? Ik dacht dat dat daar vol snotneuzen liep...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|