Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2011, 15:13   #21
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

God zal me beter eens begeleiden naar een goe onbekend biercafé
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2011, 15:23   #22
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
God zal me beter eens begeleiden naar een goe onbekend biercafé
http://www.tomtom.com
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2011, 15:26   #23
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Daklozen gaan er toch ni van dood, dus veilig voor uw huisdier.
Oud 23 november 2011, 15:27   #24
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Daklozen gaan er toch ni van dood, dus veilig voor uw huisdier.
Van biercafé's?
Oud 23 november 2011, 15:30   #25
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Van biercafé's?
Afvaleten. Goedgekeurd door de daklozenvoedselinspectie.
Oud 23 november 2011, 15:31   #26
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Afvaleten. Goedgekeurd door de daklozenvoedselinspectie.
Afvaleten , ik denk dat als de mensen zouden weten wat er allemaal in hun eten zit ze zouden verschieten , er is weinig verschil met hallal-kalkoenworst en zwanworstjes...
Oud 23 november 2011, 15:50   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Overgeleverd van de Profeet vrede zij met hem dat hij het eten van Majesteit en melk verbood, en deze hadieth is overgeleverd door al-Tirmidhi en Aboe Dawoed. En (Majesty) zijn de dieren die zich voeden met onzuiverheden en kwaadaardige dingen. Bijvoorbeeld, hyena voeden met aas overblijfselen van dode in het bos en haar vlees eten en bloed en zelfs in haar maag. Dus niet toegestaan om dit dier te eten helemaal.
In de afgelopen jaren, tot op zekere staten in het Westen voeden de koeien afval en dierlijk afval en in poedervorm botten en bloed en blubber en ingewanden. Met de voortzetting van deze manier van voeden koe terug, een gekke koeien ziekte die wordt overgedragen op mensen en kan dodelijk zijn.

De glorie van God, als hij las moderne Westen de Heilige Profeet vrede zij met hem en een verbod op de materie als een gevolg van deze gevaarlijke ziekte. Zelfs melkkoeien besmet met de gekke-koeienziekte bevatten het virus dat is de mens overgedragen door het eten van melk van deze koeien.

Door middel van dit gesprek blijkt dat alles wat verboden was door de profeet Mohammed vrede zij met hem, waarbij schade aan de gezondheid van de verzekerde, en alle gebood het goede en ten goede in deze wereld en het Hiernamaals opdracht. En oprechtheid van de Heilige Profeet vrede zij met hem en de waarheid van de Almachtige God, toen hij ons heeft opgedragen te nemen wat de apostel kwam tot ons uit de wetenschap en het toe te passen, en verbood ons om af te maken wat het niet Enkerbh nooit. Allah zegt: ((7) De buit der bewoners van de steden die God aan zijn gezant heeft geschonken is aan God en zijn gezant verschuldigd, en aan hem, die tot de nabestaanden van den gezant behoort, en aan de weezen en aan den arme en aan den reiziger, opdat die niet immer in een kring zoude verdeeld worden, van diegenen uwer, welke rijk zijn. Neemt aan wat de profeet u zal geven, en onthoudt u van hetgeen hij u verbiedt, en vreest God; want God is gestreng in het kastijden...) [Hasjr: 7].

Daarom moet iedere gelovige de liefde van God en Zijn Boodschapper zich te houden aan de Profeet vrede zij met hem en neem hem Alosop in goede zeden en de daden van aanbidding en het eten en alles wat voor deze de Heilige Profeet. En dat gij tot degenen die zeiden dat God in hen:. ((285) De profeet gelooft aan hetgeen hem geopenbaard is, en alle geloovigen gelooven aan God, aan zijne engelen, aan zijne schrift en aan zijne profeten. Zij zeggen: Wij maken geen onderscheid tusschen zijne profeten. Wij hooren en wij gehoorzamen. U, o Heer bidden wij om genade; want tot U keeren wij terug.) [al-Baqarah: 285]. Voor de rest van het interview
Der is nog niemand doodgegaan van een goed haram varken, en mijnen hond geeft haram likskes en pootjes...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2011, 16:08   #28
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Doet mij denken aan mijn eerste vakantiejobke als 15 jarige bij frituur 't Specialleke. Daar kwamen de Mekka maniaken ook heel het jaar door alles vreten wat er in de toog lag, van frikandel tot bicky burger. Het pitavlees was 100% varkens vanuit de Colruyt.

Dan opeens wanneer het Ramadama-ding-dong was, kwamen de pipo's vragen of het toch zeker geen varkensvlees was...

De weken erop maakte dat al geen knijt meer uit en waren ze zelfs gepikeerd wanneer ze erop attent werden gemaakt.

De hypocrislam...

Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 23 november 2011 om 16:08.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2011, 16:10   #29
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
De weken erop maakte dat al geen knijt meer uit en waren ze zelfs gepikeerd wanneer ze erop attent werden gemaakt.

De hypocrislam...
Dat noemt men sociale druk. Dat was zoals vroeger verplicht naar de kerk gaan, ook al had je geen zin.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2011, 16:48   #30
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Mijn varken heet Mohammed. Ik eet mijn varken.
Oud 23 november 2011, 21:40   #31
revoleto
Banneling

Standaard

Mijn lieve broer

Allah en Zijn boodschapper Mohammed Rahim vrede zij met hem in elke tijd en plaats

Is in de Heilige Koran en Sunnah

Het verbod op varkensvlees om verschillende redenen
- Gebrek aan zuiverheid en reinheid van de buiten en binnen, omdat het zich voedt met afval, afval van persoonlijke en alle andere vuile

- En het eten van varkensvlees in het menselijk lichaam wendt zich tot wormen streep
God geleid je tot de islam

http://www.youtube.com/watch?v=z3rgvzRHqB4
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2011, 22:24   #32
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Pfff, eet ne keer waar ge goesting in hebt. Ik doe dat ook.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2011, 20:19   #33
revoleto
Banneling

Standaard

revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2011, 21:57   #34
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Zijn er daklozen geïnterreseerd in een 3-gangenmenu? vandaag zet ik de vuilniszak buiten.
Oud 25 november 2011, 17:14   #35
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn lieve broer

Allah en Zijn boodschapper Mohammed Rahim vrede zij met hem in elke tijd en plaats

Is in de Heilige Koran en Sunnah

Het verbod op varkensvlees om verschillende redenen
- Gebrek aan zuiverheid en reinheid van de buiten en binnen, omdat het zich voedt met afval, afval van persoonlijke en alle andere vuile

- En het eten van varkensvlees in het menselijk lichaam wendt zich tot wormen streep

http://www.youtube.com/watch?v=z3rgvzRHqB4
Ik heb geen wormenstreep!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 18:15   #36
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Overgeleverd van de Profeet vrede zij met hem dat hij het eten van Majesteit en melk verbood, en deze hadieth is overgeleverd door al-Tirmidhi en Aboe Dawoed. En (Majesty) zijn de dieren die zich voeden met onzuiverheden en kwaadaardige dingen. Bijvoorbeeld, hyena voeden met aas overblijfselen van dode in het bos en haar vlees eten en bloed en zelfs in haar maag. Dus niet toegestaan om dit dier te eten helemaal.
In de afgelopen jaren, tot op zekere staten in het Westen voeden de koeien afval en dierlijk afval en in poedervorm botten en bloed en blubber en ingewanden. Met de voortzetting van deze manier van voeden koe terug, een gekke koeien ziekte die wordt overgedragen op mensen en kan dodelijk zijn.

De glorie van God, als hij las moderne Westen de Heilige Profeet vrede zij met hem en een verbod op de materie als een gevolg van deze gevaarlijke ziekte. Zelfs melkkoeien besmet met de gekke-koeienziekte bevatten het virus dat is de mens overgedragen door het eten van melk van deze koeien.

Door middel van dit gesprek blijkt dat alles wat verboden was door de profeet Mohammed vrede zij met hem, waarbij schade aan de gezondheid van de verzekerde, en alle gebood het goede en ten goede in deze wereld en het Hiernamaals opdracht. En oprechtheid van de Heilige Profeet vrede zij met hem en de waarheid van de Almachtige God, toen hij ons heeft opgedragen te nemen wat de apostel kwam tot ons uit de wetenschap en het toe te passen, en verbood ons om af te maken wat het niet Enkerbh nooit. Allah zegt: ((7) De buit der bewoners van de steden die God aan zijn gezant heeft geschonken is aan God en zijn gezant verschuldigd, en aan hem, die tot de nabestaanden van den gezant behoort, en aan de weezen en aan den arme en aan den reiziger, opdat die niet immer in een kring zoude verdeeld worden, van diegenen uwer, welke rijk zijn. Neemt aan wat de profeet u zal geven, en onthoudt u van hetgeen hij u verbiedt, en vreest God; want God is gestreng in het kastijden...) [Hasjr: 7].

Daarom moet iedere gelovige de liefde van God en Zijn Boodschapper zich te houden aan de Profeet vrede zij met hem en neem hem Alosop in goede zeden en de daden van aanbidding en het eten en alles wat voor deze de Heilige Profeet. En dat gij tot degenen die zeiden dat God in hen:. ((285) De profeet gelooft aan hetgeen hem geopenbaard is, en alle geloovigen gelooven aan God, aan zijne engelen, aan zijne schrift en aan zijne profeten. Zij zeggen: Wij maken geen onderscheid tusschen zijne profeten. Wij hooren en wij gehoorzamen. U, o Heer bidden wij om genade; want tot U keeren wij terug.) [al-Baqarah: 285]. Voor de rest van het interview
Ik heb de topic titel 6 keer gelezen en het is me nog steeds niet duidelijk.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 18:25   #37
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Google vertaler gij op laten los, gij weten rap dan.
Oud 25 november 2011, 19:14   #38
Biggles
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Google vertaler gij op laten los, gij weten rap dan.
Ikke zitten van achter op de fiets. Ikke weten van niets.
Mijn fiets rijden naar varkens restaurant ribbetjes met saus peper.

Mijn fiets geleid me tot de voordeur.

Laatst gewijzigd door Biggles : 25 november 2011 om 19:14.
Biggles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 19:17   #39
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp de vraag niet. Kan u ze nu in het Nederlands stellen aub ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2011, 19:21   #40
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat komt door uw franstalige genen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be