![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat, mijn beste, maakt nu eens geen zak uit. Ik ben als 2de generatie wel perfect geintegreërd.
Desondanks dat ik soms wel gepest werd, als 1 van de 4 niet Belgen op de hele lagere school. Ik had natuurlijk 1 groot voordeel. Mijn ouders vonden religie niet belangrijk. Integendeel.
![]() |
#582 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is stormfront offline of zo?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() had niet anders verwacht
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg Blikke, kent ge deze ook al ?
Kunt ge mij dit eens uitleggen want ik begrijp het niet goed, De moslims zijn niet gelukkig!!! Ze zijn niet gelukkig in Gaza. Ze zijn niet gelukkig in Egypte. Ze zijn niet gelukkig in Libië. Ze zijn niet gelukkig in Marokko. Ze zijn niet gelukkig in Iran. Ze zijn niet gelukkig in Irak. Ze zijn niet gelukkig in Jemen. Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan. Ze zijn niet gelukkig in Pakistan. Ze zijn niet gelukkig in Syrië. Ze zijn niet gelukkig in Libanon. En waar zijn ze wel gelukkig? Ze zijn gelukkig in Engeland. Ze zijn gelukkig in Frankrijk. Ze zijn gelukkig in Italië. Ze zijn gelukkig in Duitsland. Ze zijn gelukkig in Zweden. Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten Ze zijn gelukkig in Noorwegen en België, enz. ..... Ze zijn blij in elk land dat niet een moslimland is. En wie geven ze de schuld? Niet de islam. Niet hun leiders. Niet zichzelf. Neen ze leggen de schuld bij de landen waar ze gelukkig zijn. En dan WILLEN ze DEZE LANDEN veranderen, precies zoals die waar ze ontevreden zijn. Verstaat gij dat?. Ikke niet !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zit jij hier dan te zeveren van "Geen enkele werkgever gaat een goede werknemer met de juiste arbeidsattitude weigeren omwille van "het kleurtje". Die werkgever gaat niet eens na of die sollicitant met een vreemde naam een goede werknemer is met de juiste arbeidsattitude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik nu nog weten, naar jouw mening, moet racisme en discriminatie toegestaan zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
|
![]() Citaat:
Behandel anderen zoals zij jou behandelen, dan ervaar je automatisch wat die concepten inhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar let wel, onbeleefde gasten, of predikers krijgen lik op stuk.
![]() |
![]() |
#598 | |
|
![]() Citaat:
Nochtans, ik heb een familielid die al 6 jaar samenwoont met iemand uit de Nederlandse Antillen, die een toonbeeld van integratie is en al 4 jaar werkt bij een multinational in Antwerpen. Elke gelegenheid tot bijscholing neemt ie te baat, spreekt netjes AN zoals ik weinig autochtonen ken die dat zo kunnen en neemt elke (zwarte) bijverdienste met open armen aan, om zo weinig mogelijk te moeten lenen voor een latere eigendom. En je weet ook dat arbeiders in Antwerpse havenbedrijven niet direct de meest onderlegde diplomaten zijn, maar heeft naar eigen zeggen amper of nooit negatieve opmerkingen of reacties van z'n autochtone collega's. Hij klaagt ook nooit over vermeende discriminatie en/of racisme, maar als je zijn ongezouten mening hoort, mogen alle allochtone straatschuimers ea buiten-Europese profiteurs stante-pede uitgewezen worden. Hij beseft ook goed genoeg, in welke perspectiefloze omstandigheden hij z'n geboorteland heeft verlaten en is m'n (knappe) nichtje, die hij daar op vakantie heeft leren kennen, daarvoor alle dagen uiterst genegen en dankbaar voor, gezien zij de voeten onder haar benen heeft gelopen voor de nodige verblijfdocumenten. Zelfs haar vader prijst zich nu gelukkig dat z'n dochter het zo goed getroffen heeft, al was ie eerst in alle staten toen ze hem van haar relatie op de hoogte bracht. Soit, er bestaan dus wel degelijk allochtonen die het zelfs beter doen dan veel personen van ons eigen volk, als ze maar willen integreren en zuivere intenties hebben. Dan is dat ook voor mij geen vreemde meer, maar wel degelijk ene van ons. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 november 2011 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://huizechaos.blogspot.com/ |
|
![]() |
![]() |