![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat je niet veel hoop moet stellen op een wapen. Met een wapen in de hand, kan je al gauw in de verleiding vallen om er een 'ik tegen de rest' of 'mijn gezin tegen de rest' van te maken; Dat kan niet werken. Je zou moeten kunnen samenwerken met een paar gezinnen voor steun en taakverdeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() ![]() volgens de gouden gids is er maar 1 wapenwinkel in mijn gemeente. Weliswaar op slechts anderhalve kilometer maar slechts ene winkel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen slagen er zelfs niet in ordentelijk op een roltrap te staan of zonder geduw op een tram te stappen. Wat denk je dat ze doen als het de laatste 100 conservenblikken betreft?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Installeer u zo goed mogelijk, plunder wat je kan. Vergeet ook niet cb's te pakken. (walkie talkies) En een korte golf radio. Want het netwerk zal allicht ook niet werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() en in de ganse provincie maar 9...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Mambo : 27 november 2011 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een generator ook niet vergeten. Kwestie van stroom te kunnen maken.
Pak er maar een stuk of 2 of 3. Of allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Kijk maar naar de Grieken. Tot een goed jaar geleden dachten zij ook dat ze in een stabiel en goed functionerende maatschappij leefden. Een jaar laten lezen we in de kranten dat er een vlucht is naar het platteland omdat de mensen zelf hun eten moeten beginnen kweken... Een fenomeen dat men ook zag in de oostblok landen na de val van de communistische regimes. dus ja, er kunnen van vandaag op morgen radicale dingen gebeuren met pijnlijke dingen als gevolg. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 27 november 2011 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een gaszaklamp? Gasbinnenzakmitrailleur? Wat is dit in godsnaam?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb een gedeelte van mijn vermogen omgezet in edele metalen. En ik ga deze week voor het eerst naar een schietclub met als achterliggend doel om me een wapen in huis te halen. Nu dat laatste is niet enkel door de crisis. Sowieso vind ik het wel leuk om met een wapen te schieten - al een paar keer gedaan in meer vrije buitenlanden en ik heb geen enkel vertrouwen in de overheid meer als het op criminaliteitsbestrijding of justitie aankomt. I.e. ook zonder apocalyptische doemscenario's lijkt het me nuttig. Wat er op ons afkomt weet ik ook niet, maar wiskundig bekeken zie ik geen enkele oplossing. Best case scenario in mijn ogen is een jarenlange relatief hoge inflatie maar zonder al te erge onlusten.(*) Het absoluut worst case scenario is een ongecontroleerd instorten van het financieel systeem. (**) Dan zitten we op een week tijd allemaal in pure overlevingsmode. De voedselvoorraden in grootwarenhuizen zijn op enkele dagen uitgeput en het overgrote deel van de bevolking kan niet in zijn eigen voedsel voorzien. In een dergerlijk scenario zal alles behalve de boerenbuiten heel snel in anarchie vervallen vrees ik. (*) maar dit scenario lijkt me weinig reëel - i.e. het zonder zware onlusten deel. Maar heel weinig mensen zullen hun levensstandaard min of meer kunnen behouden in een dergerlijk scenario en een hele hoop mensen gaan niet meer kunnen overleven met hun huidige inkomen / spaargeld. (**) wat ik gegarandeerd gepaard zie gaan met een hele hoop binnenlandse en internationale conflicten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hamster simpele producten omdat ik niet wil moeten spurten als mensen de winkels leegkopen om nog wat koopkracht te redden. Dat is geen oorlog en ook tijdelijk maar zo ben ik van het eventuele gedoe al af.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() Na dit alles te hebben gelezen toch maar aandelen van wapenfabrikanten gekocht
![]()