![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een voorbeeld geven kan geen kwaad. Ik zie kinderen liever stiekem een sigaret roken dat dagelijks na school energiedrank te gaan zuipen. En dat laatste zie ik dagelijks.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik ben dan ook links noch rechts. Ik heb een eigen mening en laat me dan ook niet graag in hokjes duwen.
![]()
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Allemaal ochtendpepmiddeltjes..
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat is allemaal eigenlijk naast de kwestie é; 't gaat erom dat men bij het Kruidvat blijkbaar niet op de hoogte is wie verantwoordelijk is voor de opvoeding van kinderen.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo worden "leraars" dus blijkbaar als geschiktere "opvoeders" gezien dan de ouders....Ouders die blijkbaar het verschil tussen het "Mijn" en het "Dijn" niet meer uitgelegd krijgen aan hun eigen kroost...
uit diepten van ellende roepen wij Heer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik een winkel hebben hield ik jou in het oog! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alcohol proefden ze niet voor pakweg zestien jaar en dan niet meer dan één glaasje bij speciale gelegenheden. Nooit problemen mee gehad.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bron, papieren GVA
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() iets wat dus de ouders aanbelangt; die leerkrachten hebben geen zaken met het gedrag van kinderen buiten de schoolmuren, dat is het domein van de ouders en enkel en alleen de ouders (of de plaatsvervangende opvoeders bij die ouders die reeds bewezen hebben niet in staat te zijn tot opvoeding).
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
En als er teveel gepikt wordt kunnen ze doen gelijk ze vroeger in de co-op deden: alles achter den toog houden.
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zolang het maar niet over uw eigendom gaat, is alles toegelaten zeker?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |