![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Aldus, kan je nu al enkele namen van andere moslimlanden geven, die hetzelfde zeggen als Marokko ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf walk woordje kun je niet meer volgen? Citaat:
Citaat:
Nu geraak je niet verder dan... het is allemaal niet waar of zo... Zwakjes is dat. Citaat:
Mohammed zelf was met een kind getrouwd. En laat dat net de reden zijn waarom soenieten dat ook doen.... Kan het nog duidelijker aangetoond worden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat doe je dan met geestelijke leiders die tegen de wetten van het land in pleitbezorger zijn voor kindhuwelijken met als reden dat Mohammed dit ook deed? Islam niks mee te maken? Maak het een beetje wil je? of verklaar je nader. bron: http://samenleving-en-ontwikkeling.i...udi-arabi.htmlVolgens de Soennitische wetten hebben vaders het recht om hun kinderen al jong te laten trouwen. Dat ze hun dochter op 8-jarige leeftijd al laten trouwen is daar niet vreemd. Het hoofd van Unicef, de kinderhulporganisatie van de VN, vindt het een inbreuk op de rechten van het kind. Ik vind het zelfs kindermishandeling. Soennitische wetten Artisjok,... Dat is ook niet islamitisch zekers? Citaat:
Wat gevraagd werd was een bron naar soennitische stromingen die kindhuwelijken afwijzen. Dat is nu al de vijfde keer dat je rond de pot draait. Ik heb je nochtans voorspeld dat kje ze niet ging vinden omdat ze niet bestaat. Wat je zei was dus een loze bewering zonder enig fundament. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulius. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je dat eens uitleggen aan Paulus? Want die erkent dat nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Marokko is de islam niet hé?! En het ging over de islam, niet over Marokko. Want de wetgeving van moslimstaten is geen referentie om te kunnen duiden wat inherent is aan de islam. Net zoals de wetgeving van christelijke landen, geen referentie is om te kunnen duiden wat inherent is aan het katholicisme. Begint het te dagen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 december 2011 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | ||
|
![]() Citaat:
Maar mijn vraag aan u was: "Kunt u dan nog moslimlanden opnoemen,die dit zo terecht en expliciet afkeuren als Marokko ?" Of vind u geen ander moslimland ? Citaat:
Dat hoef ik 'm helemaal niet uit te leggen. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 december 2011 om 23:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms denk ik dat ze speciaal een uur vroeger daarvoor opstaat . Laatst gewijzigd door daiwa : 4 december 2011 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens Maddox zijn Marokkanen geen "echte" moslims. http://forum.politics.be/showthread....54#post5841454 Paulus betwijfelt dat de mensen uit Saoedi-Arabië die het kindhuwelijk willen verbieden Soenieten zijn Kenteringhttp://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...rige-man.dhtml Diego Raga wil altijd nog een extra voorbeeld. Zo ontkent elk op zijn manier het zonlicht, maar voor de rest discussiëren ze altijd met rede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
|
![]() Ik begrijp dat ge het moeilijk hebt met de vrije meningsuiting als die mening u niet ligt, maar moet ge nu echt constant de ad hominem weg op gaan?
![]() |
#996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat te maken van Marokkanen die de islam gebruiken om hun wandaden goed te praten? maar met veel plezier nog een neus vol speed nemen.... Niet vergeten, amfitamines staan niet in de Koran...
![]() |
![]() |
#997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof niet dat Artisjok een eigen mening heeft. Maar dat is mijn mening.
![]() |
#998 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee ook niet "een" islam.
Marokko is een onafhankelijke staat sinds 2 maart 1956 en is een monarchie met een grondwet en een gekozen parlement. Het land heeft een koning als staatshoofd en een minister-president als regeringsleider. Citaat:
Bovendien, en dat werd al een paar keer gezegd en genegeerd: "De wetgeving van moslimstaten is geen referentie om te kunnen duiden wat inherent is aan de islam". Onmogelijk dat je dat niet gelezen hebt. Citaat:
Uw link bewijst geenszins dat het protest uit Soennistische hoek zou komen. Het protest waar u naar verwijst, komt van menserechtenorganisaties en niet dus van Soennieten volgens deze linken: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...0-jarige.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...id-terug.dhtml Mijn bewering - dat kindhuwelijken inherent zijn aan de islam- maak ik hard door te verwijzen naar de Soennistische wetten. Bron: http://samenleving-en-ontwikkeling.i...udi-arabi.htmlVolgens de Soennitische wetten hebben vaders het recht om hun kinderen al jong te laten trouwen. Met andere woorden. Maakt u loze beweringen en discuteert met leugenachtige argumentatie. Totaal oneerlijk dus. En dat voor iemand die van zichzelf beweert dat de waarheid over dingen, belangrijker is dat het eigen gelijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 december 2011 om 08:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan natuurlijk niet. Wie zoiets doet, discuteert oneerlijk en staat bij voorbaat blok. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 december 2011 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus leerplicht, huwbare leeftijd zeggen in sommige landen een pak minder dan hier! De familiewetgeving is trouwens in Marokko gebaseerd op de sharia, erg vrouwvriendelijk is dat land dus niet, ookal is dit de laatste jaren verbeterd. |
|
![]() |
![]() |