![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Parlementslid
|
![]() "we" maken niks, want "we" hebben niks te zeggen in uw glorieus eengemaakt Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als er oorlog van komt, zal je dit ook nog zo openlijk zeggen, collaborateur?
We zullen zien welke cassandra's ( ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Democratisch verkozen Eurocritici zijn OK, maar moedwillige destabilatoren en speculatoren tegen de € mogen van mij een financieel kopje kleiner gemaakt worden ja. En tot nog toe gebeurt dat ook. Touwens als we weer in krabbengang op de nationalistische toer gaan dan komt er pas goed weer Oorlog op het toneel, die er sinds 1945 van verbannen was. Dat achterlijke gedoe willen we niet meer. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 december 2011 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Sinds 20 jaar is dat land eindelijk onafhankelijk, na meer dan 200 jaar onder Joegoslavisch juk geleefd te hebben. Nu wil de EU Kroatië er uiteraard sine qua non bij. Kroatië zal er allicht op in gaan, om dan te beseffen dat zij hun onafhankelijkheid welgeteld 20 jaar hebben mogen proeven, en zij nu allen Duits staatsburger zullen worden. Uw Europese adoratie/masochisme is overigens ook een vorm van nationalisme!!! Weet je wat ik zie als ik nu rond mij kijk? Bedrijven die uit Vlaanderen (België) weg trekken. Neem nu bijvoorbeeld gewoonweg Opel. Stel dat er een ééngemaakt Europa onder Duits-Frans bewind komt; weet dat er tijdens WOII reeds plannen waren die de designatie van hele regio's, ja zelfs landen bepaalden. Zo zou Oekraïene de graanschuur van Duitsland worden, enkel en alleen landbouw. Zoiets is er nu ook aan het gebeuren. Als je er zelf niet bij betrokken bent, hoop ik dat je gewoon niet beter weet, en dan kan je er niet aan doen, dat weet ik ook. Anders is er nog maar één enkele mogelijkheid, en dat is dat je mee heult met diegenen die nu in de meeste Europese landen de touwtjes in handen hebben en niets meer of minder willen dan de onderdrukking van iedereen die niet tot het selecte clubje behoort. http://www.efdgroup.eu/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Ik verwerp de teneur en de inhoud van je bericht.
Dat is allemaal Nationalistische scheeftrekkerij waar we na de tweede wereldoorlog komaf mee gemaakt hebben en wiens veelkoppige monsterkop niet terug moet opduiken. En dan begint uitgerekend een nationalist zoals gij over oorlogsdreiging te praten.... De bevoegdheidsverdeling tussen de Naties - want EU zal een natie-conglomeraat blijven- en het centrale bestuur wordt democratisch beslist. Het is een moeilijk en teer punt. En iets van lange duur om te verfijnen, Maar daar kunnen democraten mee leven. Nationalisten zijn natuurlijk niet persé de beste internatonalisten en ook niet altijd de beste democraten.... Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 december 2011 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjaax : 2 december 2011 om 21:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Parlementslid
|
![]() http://www.bloomberg.com/news/2011-1...ket-logic.html
Zweden zit niet in de euro en doet het beter dan Duitsland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat het enige argument om buiten de € te blijven? Het kan ook binnen de € beter presteren dan Duitsland voor zijn bonds op 10 jaar.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Parlementslid
|
![]() Dat is geen reden om er uit te blijven nee. Maar er zijn ook geen redenen waarom Zweden in de euro moet komen. Ze doen het goed zonder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Het EUROTITIS wil maar niet ophouden.
Precies spookpijnen. Citaat:
De economisch best draaiende natie van de wereld met een lagere rating dreigen ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2011 om 02:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oei, en het begint pas. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 6 december 2011 om 03:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Duitsland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Jeffrey Sachs on the Euro
http://gu.com/p/33qay Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2011 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Herman vandaag:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Duitsland dat de zuiderse landen en anderen op de knieën (
![]() (Wat China is voor de VS, is Duitland voor Europa) Nu deze landen schulden hebben willen ze de zaak integraal overnemen. Dat Duitsland ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze democratische vertegenwoordigers in Europa Behalve dat wat gij daar zegt. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2011 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet in goedkope brol en nep zoals China. Dat Duitsland dat terecht tekorten op budgetten onder de 3% en staatsschuld onder de 60% wil, zoals overeengekomen in de verdragen, voordat het met de reddende centen voor de proppen komt. Dat, of onder curatele gesteld worden. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2011 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |