Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2011, 20:24   #12681
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
aan de gevangenis populatie te zien meer dan de helft!
10k op 1000k.is 1% dat.is.uw.milde.schatting
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 20:36   #12682
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja, ik heb deze topic gemaakt.
Nee, deze topic gaat over allochtone rotte appels omdat ik het over dit onderwerp wilde hebben.
Mag dat niet misschien?
Inderdaad, dit topic gaat enkel over de allochtone rotte appels omdat jij enkel opkomt om de allochtone rotte appels uit onze maatschappij te halen.

Citaat:
Nee, ik wil alle rotte appels uit onze straten.
Waarom maak je daarover dan geen topic aan?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 20:38   #12683
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is uw mening, volgens mij krik je het niveau naarboven door te negeren.Want zolang je voedt, blijft het bezig, en stoort alleen maar in discussies en mogelijk bereik je dan dat er toch eens wordt nagedacht?
Gelieve daarover per PM verder te lullen.
Dit stoort alleen maar de discussie.
Oud 5 december 2011, 20:40   #12684
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator Bekijk bericht
Duitsers krijgen voorrang..
U bent een schoolvoorbeeld van intolerantie
Oud 5 december 2011, 20:41   #12685
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
hoeveel procent is dat van de allochtonen in uw mildste schatting ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
aan de gevangenis populatie te zien meer dan de helft!
Amaai, meer dan de helft van de allochtonen behoren tot de 'rotte appels'!
Je hebt de vraag blijkbaar niet goed gelezen.
Oud 5 december 2011, 21:00   #12686
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Amaai, meer dan de helft van de allochtonen behoren tot de 'rotte appels'!
Je hebt de vraag blijkbaar niet goed gelezen.
ik denk dat zijn veralgemening op dat niveau zit, dus dat is een factor 50 overschat , die gaat beter een cursus statistiek volgen, en dan data laten zoeken die zijn standpunt bewijzen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 11:56   #12687
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
hoeveel procent is dat van de allochtonen in uw mildste schatting ?
Geen flauw idee, maar dat cijfer boeit me ook helemaal niet. Wat mij meer boeit is het aantal % dat ze in de criminele feiten aan bod komen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 12:00   #12688
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, dit topic gaat enkel over de allochtone rotte appels omdat jij enkel opkomt om de allochtone rotte appels uit onze maatschappij te halen.

Waarom maak je daarover dan geen topic aan?
Nee, dat is niet waar. Dat je dat leugen blijft schrijven zal niets veranderen aan het feit dat het gelogen is en dat dat niet mijn mening is.
Wie weet er nu beter dan mezelf wat mijn mening is? Jij of ik?

Waarom maak jij daarover geen topic aan? Waarom zou ik dat moeten? Ik maak zelf wel topics aan waar ik het over wil hebben. Wat denk jij wel niet, stukje arrogantie? Ga je willen bepalen wat ik hier moet gaan doen op dit forum?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 16:54   #12689
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Nog eentje.

http://www.juridischforum.be/forum/v...p?f=51&t=33964

Citaat:
beste,
mijn zoon is 20 jaar en huurt 'n appartement waar ik (jammergenoeg) ook borg voor heb getekend. hij heeft al in de gevangenis gezeten en was onder voorwaarden vrij. hij heeft massa's schulden: boetes, onbetaalde facturen van electriciteit en water en niet-betaalde huur.
omdat ik en mijn partner dit niet meer zagen zitten om borg te zijn voor de huur van het appartement hebben we het contract opgezegd en moest hij dus eind januari uit het appartement en ging hij zijn eigen boontjes moeten doppen....
daarna heeft hij opnieuw 'n strafrechterlijk feit gepleegd en was de politie naar hem op zoek.
nu heeft hij het vliegtuig genomen naar z'n geboorteland waar hij weg is van al z'n slechte vrienden hier in belgië en zal hij niet meer terugkeren...
nu moeten ik en mijn partner het appartement nog leegmaken en de papieren in orde maken.

in hoeverre ben ik verantwoordelijk voor die boetes, onbetaalde facturen van water en electriciteit, en niet-betaalde huur?
ben ik zoals ik denk, alleen verantwoordelijk voor de niet-betaalde huur?
Uiteraard is briefschrijfster enkel verantwoordelijk voor niet- betaalde huur.
De slechte vrienden hier in België kan zoonlief achter zich laten, en de onbetaalde rekeningen, gestolen goederen en schadevergoedingen voor de gepleegde strafrechterlijke feiten zullen wel verhaald worden op de belgische belastingbetaler. Wat een verrijking weeral.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 16:55   #12690
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
BRUSSEL - De Brusselse raadkamer heeft eind vorige week een bende gewelddadige afpersers doorverwezen naar de correctionele rechtbank. Dat heeft Belga dinsdag vernomen van het Brusselse parket. Het gaat om zware jongens die al eerder veroordelingen hebben opgelopen voor verschillende misdrijven. De vijf zouden een knokploeg gevormd hebben die voor rekening van anderen schulden ging innen. .

De vijf, Ahmed T., Ridouane M., Samir B., Abdelhadi N. en Mohamed B., werden in mei 2011 opgepakt en aangehouden. Sinds 2010 zouden ze verschillende Brusselse handelaars bedreigd en afgeperst hebben. Ook de echtgenotes en kinderen van de slachtoffers werden daarbij niet gespaard.
uit DS online vandaag
Wie zegt er dat die mannen meestal zonder werk zitten?
Voor die ene keer dat er iets negatiefs over te zeggen valt...gaan we toch niets krijgen tegen allochtonen zeker!

Citaat:
Ex-bokser Mohamed B. liep al enkele veroordelingen op voor afpersing en werd ervan verdacht dat hij een rol had gespeeld bij de helikopterontsnapping van Ashraf Sekkaki uit de gevangenis van Brugge, op 23 juli 2009. Ridouane M. is dan weer gekend voor geweldmisdrijven.
En we kunnen toch ook niet verwachten dat die lieve mensen allemaal in de gevangenis zitten! Neen, laat ze maar rustig rondlopen als "couleur locale".
Straks zijn ze gewoon nog een beetje meer "bekend" na hun volgende heldendaad. Trouwens, waar zou men ze stoppen? Nog eens een gevangenis bouwen duurt jaren en kost ook geld!
En ik vergat het bijna: er zitten ook autochtonen in de gevangenis hoor!

Laatst gewijzigd door andev : 6 december 2011 om 17:05.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 17:22   #12691
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de wijk Matongé in Brussel zijn dinsdag bij een ongeautoriseerde betoging tegen de de zogezegde verkiezingsfraude in Congo 47 mensen opgepakt. Dat meldt Radio . Ondertussen werden drie relschoppers die gisteren werden opgepakt, ter beschikking gesteld van het Brusselse parket.

De Congolezen, vooral aanhangers van de Congolese oppositieleider Etienne Tshisekedi, wilden dinsdag opnieuw betogen de verkiezingen in Congo, die volgens hen vervalst werden.
enz
Maandagmiddag kwam het al tot relletjes nadat aanhangers van Tshisekedi naar de Naamsepoort in de Matongé waren afgezakt om hun ongenoegen te uiten over de verkiezingen in Congo.

Ook toen kregen de manifestanten geen toestemming voor hun betoging. Daarop trokken ze naar de Congolese ambassade, waar het tot een confrontatie kwam met de politie. Die zette waterkannonen en een helikopter in en kon uiteindelijk de gemoederen bedaren.

Maandagavond begonnen de relschoppers echter opnieuw. Er werden winkelruiten ingegooid en een aantal wagens gingen in vlammen op.

De politie pakte een dertigtal relschoppers op. Daarvan werden er dinsdag al drie ter beschikking gesteld van het Brusselse parket. Eén van hen wordt verdacht van weerspannigheid tegenover de politie, de anderen zouden vernielingen hebben aangebracht.
uit DS online vandaag
Waarom enz?
Omdat ze dat niet hier, ongestraft, moeten komen doen maar in hun eigen land orde op zaken gaan stellen?
En die arme opgepakte relschoppers en vernielers van andersmans eigendom werden hopelijk al weer losgelaten zeker? Zoniet is dat puur racisme! Weer een paar die "bekend staan bij het gerecht"...
Zou "Maggie", onze nieuwe excellentie die zich met migratie enz moet bezighouden maar voorlopig van niets weet en een maandje zal zwijgen en studeren over de kwestie straks weten wat aangevangen met dat soort individuen?
Ik zou het wel weten...

Laatst gewijzigd door andev : 6 december 2011 om 17:24.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 17:37   #12692
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Nog eentje.

http://www.juridischforum.be/forum/v...p?f=51&t=33964

Uiteraard is briefschrijfster enkel verantwoordelijk voor niet- betaalde huur.
De slechte vrienden hier in België kan zoonlief achter zich laten, en de onbetaalde rekeningen, gestolen goederen en schadevergoedingen voor de gepleegde strafrechterlijke feiten zullen wel verhaald worden op de belgische belastingbetaler. Wat een verrijking weeral.
Hebt ge wel rekening gehouden met de baten ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 18:09   #12693
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Hebt ge wel rekening gehouden met de baten ?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 18:28   #12694
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, dat is niet waar. Dat je dat leugen blijft schrijven zal niets veranderen aan het feit dat het gelogen is en dat dat niet mijn mening is.
Wie weet er nu beter dan mezelf wat mijn mening is? Jij of ik?

Waarom maak jij daarover geen topic aan? Waarom zou ik dat moeten? Ik maak zelf wel topics aan waar ik het over wil hebben. Wat denk jij wel niet, stukje arrogantie? Ga je willen bepalen wat ik hier moet gaan doen op dit forum?
Jij moet geen topic maken over alle rotte appels, maar indien je zo'n topic zou aanmaken zou blijken dat jij opkomt om alle rotte appels uit onze maatschappij te halen. Maar dat doe je dus niet.

Jij komt enkel op om de allochtone rotte appels uit onze maatschappij te halen, en daarom gaat dit topic enkel over de allochtone rotte appels.
Oud 6 december 2011, 18:31   #12695
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij moet geen topic maken over alle rotte appels, maar indien je zo'n topic zou aanmaken zou blijken dat jij opkomt om alle rotte appels uit onze maatschappij te halen. Maar dat doe je dus niet.

Jij komt enkel op om de allochtone rotte appels uit onze maatschappij te halen, en daarom gaat dit topic enkel over de allochtone rotte appels.
Wij houden je toch niet tegen een draad op te starten over autochtone rotte appels als tegengewicht...... hup, aan het werk.

Laatst gewijzigd door daiwa : 6 december 2011 om 18:32.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 18:35   #12696
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wij houden je toch niet tegen een draad op te starten over autochtone rotte appels als tegengewicht...... hup, aan het werk.
Waarom zou ik dat (moeten) doen?
Oud 6 december 2011, 18:41   #12697
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik dat (moeten) doen?
Omdat u het thema autochtone rotte appels belangrijk vindt. U hoeft er geen draad over op te starten maar dan begint men zich af te vragen of u het wel zo belangrijk vindt.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 18:43   #12698
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Omdat u het thema autochtone rotte appels belangrijk vindt. U hoeft er geen draad over op te starten maar dan begint men zich af te vragen of u het wel zo belangrijk vindt.
Neen, ik vind dat thema niet bepaald belangrijk.
Oud 6 december 2011, 18:45   #12699
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
zaag er dan niet verder over.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 18:46   #12700
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Is genoteerd.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be