![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat idd niet, maar hun denkwijze is wel getekend door ervaring zowel in positieve als in negatieve richting. terwijl vers bloed nog niet getekend is. dus uiteindelijk kunnen ze alletwee hun voor en nadelen hebben. Hoe dan ook vind ik het gewoon kort door de bocht gaan als iemand word afgeschreven puur en alleen door gebrek aan ervaring. Moest het zijn omdat haar ideeën je niet aanstaan, of weet ik veel, dan kan ik het aannemen dat je kritiek uit op haar benoeming. hoe dan ook we zullen zien hoe het loopt voor alle ministers trouwens. Laatst gewijzigd door Nicnacer : 6 december 2011 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouch,als ge die dropt vanop duizend meter hoogte boven het parlement zijn we gelijk van het héle zooitje verlost... Deze "babe" valt eerder onder de categorie atoombom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Ze heeft een schildklieraandoening, vandaar haar overgewicht.
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Zielige commentaren, vind ik, iemand beoordelen op het uiterlijk!!!
In mijn ogen is ze wijs genoeg om eerst de zaken te bestuderen en dan efficiënt te handelen. Ik heb meer vertrouwen in iemand die het NIET van zijn sexy voorkomen moet hebben. Of hebben jullie liever iemand met een grote mond en een slank lijf die er niets van terechtbrengt??? Laat haar eerst maar eens bewijzen of ze al dan niet bekwaam is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je dan ziet wie ze als partijvoorzitter achter hun hebben staan,en waarnaar ze uiteraard zullen moeten luisteren is mijn wantrouwen in de héle kliek totaal gerechtvaardigd... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 december 2011 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Jij verwijst zeker naar wijlen de "Fat Man"?
Laatst gewijzigd door E. Migrant : 6 december 2011 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Daar moet niet iemand zitten die zwijgt en het eens rustig zal bekijken.. Maar iemand die meteen aanpakt, en reeds een visie voor ogen had..
Dat lijkt me een minimum.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Iemand zonder ervaring op asiel zetten, zeker met het oog op de komende wintertemperaturen, is niet zo verstandig te noemen. Maar dat is niet per se haar schuld.
Anderzijds heb ik liever eerlijke ministers die er voor uit komen dat ze geen ervaring hebben en zich er eerst in verdiepen, dan politiekers die denken dat ze ervaring hebben maar de ene na de andere flater begaan. Hoewel ik dus niet akkoord ga dat onervaren personen ministers worden (voor het geld dat ze krijgen mogen ze verdomd experten zijn), geef ik haar het voordeel van de twijfel. Laatst gewijzigd door Athelas : 6 december 2011 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Ik heb niet de nodige kennis om deze job te doen 2. Een staatssecretaris of een minister komt op hetzelfde neer (waarmee ze het fabeltje van de slanke regering meteen al naar de prullenbak verwijst) Soit, dat de dame in kwestie ergens een postje krijgt stoort me niet echt, dat ze echter zo een belangrijke post krijgt zonder enige ervaring is te belachelijk voor woorden. Verder nog eens een jurist op economie zetten, die al meer dan genoeg bewezen heeft dat hij het niet kan op een functie zoals begroting en een economist op justitie...Tjah. Dat is ons eigenlijk gewoon uitlachen hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens zo'n 2 weken geleden waren er nog acties van Fedasil tegen de bestaande mistoestanden. Moeten die nu ook allemaal stil blijven zitten en niets doen tot hun nieuwe baas de dossiers gelezen heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Raar dat er nooit commentaar is op het feit dat de minister van landbouw geen boer is, en die van openbare werken geen ingenieur, en die van huisvesting geen architect, en ......
Het merendeel van de politici zijn jurist, economist, pol en soccer, dokter, .... De meer practische richtingen zijn zo goed als niet te vinden, die hebben meestal geen zin in oeverloos geleuter, en zijn te fier om tegen wit zwart te zeggen en omgekeerd, wat politiekers moeten doen van hun partij. Na 500 dagen gezever langs alle kanten, door mensen die zolang bewezen hebben er geen verstand van te hebben, zal een maand studie er ook niet toe doen. Misschien komt er dan een haalbaar plan afgetoetst aan alle verdragen en afspraken, ipv populistische toogpraatzever over hoe het zou moeten. Laatst gewijzigd door spherelike : 6 december 2011 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zover had ik al wel gedacht, ik ben ervaringsdeskundige op dat gebied, bij mij is het ziekte van Graves, de hypertheriodie die steeds weer terugkomt. Gewoonlijk krijg ik dan Strumazol voorgeschreven, een medikamentje dat de schildklier afkoelt en me zo'n anderhalf jaar lang alle dagen zuur doet overgegeven. En dan is het weer goed voor een tijdje.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 december 2011 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou heel stil worden, mochten ALLE politiekers zwijgen over datgene waar ze geen verstand van hebben. We zouden beter en juister voorgelicht worden, en wit zou wit blijven, en zwart zou zwart blijven ongeacht meerderheid of oppositie.
Laatst gewijzigd door spherelike : 6 december 2011 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |