![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een blonde vrouw in Spanje? Daar geilen ze "allemaal" op. Bedden genoeg.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Wordt tijd dat'k nog eens tot daar kan gaan en dat nog ne keer kan doen.
![]() Alé, 'k moet eigenlijk zo ni lachen, zenne.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 december 2011 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Groentje had idd ziektesymptomen en een vriendje in Spanje die er ook was tijdens die symptomen.
G. hoorde niet veel meer van vriendje, maar dat gebeurde altijd en vriendje benadrukte dat dit niks met haar te maken had maar wel met zijn stress, zorgen, ... G. wist vriendje heeft een week vrij en had altijd gezegd: als ik me beter voel ga ik naar vriendje, plus G. wou over de toekomst praten met vriendje ... Gezien jullie weten van de mess die mijn leven in België is geworden en de weinige mogelijkheden en toekomst die ik daar heb en zie, alleen al door de milieuvervuiling en stank ![]() Groentje en vriendje zouden samenwonen in juli. Groentje was nu in België aan het ziek zijn en vechten tegen die instanties. Maar een mogelijke migratie naar hier maakte die diploma's irrelevant, mijn talenkennis zou dan allicht mijn belangrijkste troef zijn (als ik Spaans zou kennen, 5-talig, yey). Groentje wou dus toekomst bespreken met liefje en heeft liefje niet gewaarschuwd van haar komst en had cadeautjes bij voor liefje. Liefje stuurde terwijl Groentje op de bus naar Spanje zat (bus wegens open retour ticket waardoor ik kon terugkeren wanneer ik wou, afhankelijk van onze conclusies over de toekomst) smsje dat Groentje belangrijke e-mail had. Groentje stuurde terug dat ze geen internet had. Liefje had zijn gsm al uitgezet, eerdat liefje stuurde: ik heb een ander en ben met haar weg was Groentje al in midden Frankrijk. Groentje hysterisch, bleiten, boos, ... liefje nam de telefoon niet op ... G. belde naar vrienden voor advies, en ging uiteindelijk naar de buschauffeurs om te vragen: please let me out of this bus, het heeft geen zin meer voor mij om naar Estepona te gaan (1,5 dag onderweg btw, G. wou daarmee ook bewijzen hoe gek ze was van liefje...). Buschauffeurs spraken Portugees. Ondoenbaar... Uiteindelijk proberen ontsnappen langs wegstation, wilden me niet achterlaten, werd ook gesloten, zeiden taxi bellen onmogelijk, te gevaarlijk hier en hotel kan ver zijn, je wordt blut plus hoe ga je terug in België geraken... Duurt even wanneer bus terug komt enzovoort... Hun voorstel: ga mee tot aan de Spaanse grens. Groentje hysterisch nog wat mensen bellen. Bus wil vertrekken, Groentje smijt bagage snel terug op de bus en wil gsm nemen ... gsm foetsie ... Gemeld aan buschauffeurs, dachten: meisje hysterisch, gewoon doorrijden. Gsm waarschijnlijk op bus, maar gsm niet op bus dus ... Een dag en een zeer slapeloze nacht later stond ik in Estepona. Nu ik al zo ver was ... Laatste contact met een vriend luidde zijn advies: ga en kijk ter plekke wat daar gaande is en bespreek erover met hem. Dit is wat je al zo lang wilde doen en je wou voor hem gaan (klopt perfect) en je dacht dat het je ware was dus... go for it. Worst case scenario blijf je er effe slapen en kom je terug met je spullen. Groentje vond dit een idee en besefte dat ze het zichzelf niet zou vergeven als ze op de Spaanse grens met al 20 uren bus achter de rug zou terugkeren. Estepona lag nu op 'slechts' 10 uur verwijderd en een bus terug naar Brussel zou lang wachten zijn in de ochtend-koude ... Door dus ... mega-stress... Had vriendje's nummer nog in portefeuille, mensen vriendje nog proberen bereiken, hopeloos, gsm altijd uit... Zeer spannend , bijna aankomst, vriendje terugzien ... Worst case scenario: vriendje is er niet ... Niemand te bespeuren ... G. hotel zoeken. 30 euro eerste nacht ... G. hoopte te slapen en vriendje te zien volgende dag. Dan oké. Maar G. geen gsm meer dus, publieke telefoons proberen, mensen vragen, ... gsm af en hij heeft geen voice mail... hem naar bepaalde punten gestuurd via smsen met gsm's van wildvreemden, daar eeuwig gewacht... op en af geloop tot en met... Nooit vriendje gezien. Uiteindelijk maar gsm gekocht met internet zelfs ... mail bleek zijn geliefde communicatie middel. G. zag toen 's avonds om negen: heb op je gewacht in resto x tot 6. ![]() Soit ... 's avonds vriendje plots naar nieuw nr: ik ben online. Gewoon casual gesprek, vreemd genoeg G. kalm gebleven en gedaan alsof alles normaal was. Vriendje plots offline, iets later G. sms in caps dat haar spullen op het strand gedropt waren op een verlaten plek!! G. in alle staten... aan, inmiddels andere hotelbaas ('s ochtends direct naar ander goedkoper hotel gezocht wat ik al op voorhand op internet had opgezocht en goedkoopste vindbaar was..., ben normaal gezien een heel voorbereid mens dus :-/, je weet immers nooit ... 20 euro per nacht. Vuil, stinkend, raam van 10cm² wat dan nog afgedekt was, gordijn dat je wou dichtdoen en de boel viel naar beneden, bed viel uit mekaar, schimmel in de badkamer, geen bureau, ligt 5km van buurt waar vriendje en diens ouders waar vriendje meestal verblijft wonen, alles naar wens dus ...) gevraagd waar locatie was en of hij me wou brengen... die politie gebeld want dacht aan een valsstrik. Heel veel stress... uiteindelijk lag mijn boel daar. Maar niet alles ... Volgende dag razend naar huis vriendje en appa ouders gebeld, vriendje nam op en gooide weer af ... en is in die tijd blijkbaar naar eigen huis verkast ... Toen G. aan appa ouders stond belde vriendje plots dat 'm wou afspreken... Afgesproken, weer heel aan andere kant van de stad (mijn botten zijn afgesleten ![]() Vriendje zei eerst: ik heb een ander, kwam dan met verhaal af dat Groentje altijd gedacht had en dat ook een reden was waarom ze bij hem wou zijn en hem wou zien... (Groentje bezorgd en zorgzaam voor ventje ...). Ventje en Groentje geknuffeld, kusjes gekregen, ... volgende dag zouden we afspreken. G. terug naar hotel en smste de volgende dag om te vragen waar en wanneer mekaar te zien en of ze niet bij zijn thuis mocht blijven intussentijd... Niets meer gehoord... Open e-mail... hysterische mail dat ik aan mijn vriendin moet vragen hoe het zit. Ik mail hem hysterisch terug ... vriendin intussen ook teruggemaild. Vriendje inmiddels vriendin half uitgescheten en verschrikkelijke mail terug richting haar en ook mij gestuurd met opnieuw een ander verhaal (single en neuk iedereen die ik tegenkom, zoals altijd ![]() Plus vriendje zei: ik verander mijn nummer, zo kan je me zeker niet meer contacteren. Dag ervoor vriendje dus nog gezegd: we spenderen weekend samen want ik ben toch vrij. Groentje dacht vriendje te vinden bij mama lief. Mama lief vertelde zoonlief werkt nu in hosp priv. malaga... Groentje geloofde er geen knijt van, zoonlief daar ook totaal niet bekend... Soit volledig naar overal gestuurd dus en inmiddels nog hier met vooral de wens zijn nek om te wringen en mijn spullen terug te krijgen... !!! Een andere reden is dat ik altijd gezegd heb: zelfs al zou het uit geraken tussen ons, kans dat ik hier blijf wonen... Heb hier namelijk inmiddels anderhalve (wel, intussentijd 2 :-/) maand gewoond, samen met hem. Had mijn toekomst hier ook 'gezien' en gepland. Leven hier goedkoper en voor mij beter ... Daarom vroeg ik me af of ik deze bijzonder zielige trip en financieel zeer kostelijke grap (heb geen inkomen en op hotelkosten had ik me toch niet voorzien ![]() In het begin was ik enorm gefrustreerd, boos, woedend, bibberend van de stress, kon geen oog meer dichtdoen, heb van hot naar her gelopen en gedaan om hem te bereiken, nu tja ... ik probeer er ietwat van te genieten maar toch blijft het knagen... En ergens wil ik het wel een kans geven om mijn leven op te starten hier... ook geïnformeerd naar appa's of studio om te huren hier, kan vanaf 275 euro per maand... Maar toen ik bij nader inzien mijn zichtrekening bekeek .... heb hier, vooral ook omdat ik wel een gsm moet kopen en er dan ook belwaarde en alles bijkomt en telefoneren naar huis etc ... en ook omdat hotel een kost is die ik zeker niet ingecalculeerd had, laat staan altijd elders gaan eten waar je dan ook iets moet bij drinken enzovoort ... ![]() Als iemand suggesties of tips, blijven en je leven daar proberen uitbouwen (ken wel nog niemand ![]() Merk wel dat Spanje zonder hem een pak van zijn magie verliest en de mensen hier ook hun vriendelijkheid. Ze kennen me hier wel als meisje van ... D. had me al gewaarschuwd dat je hier als toerist goed uit je doppen moet kijken omdat ze denken: die zien we toch niet meer terug + ze heeft geld ... en dat gevoel heb ik nu wel. Op dat vlak is het wel ferm uit je doppen kijken ... Mja, denk dat ik terug moet keren, zonder dat dit alles ook maar één nut had en met een volledig geplunderde bankrekening, naar de Belgische koude om daar opnieuw te vechten voor rechtvaardigheid, begrip ... Zucht. En ja ik heb de symptomen nog altijd. Huiduitslag nu meer dan ooit overigens. Longen en gehost wel allemaal iets beter, dank je. Thorocale verspreidde pijn en vreemd stijf gevoel wel nog steeds. Vooral 's avonds, as usual dus.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 december 2011 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() tis Helaas niet Cadiz maar Estepona, Malaga dus ...
Vandaag in Marbella geweest. Openbaar vervoerprijzen zijn hier ook om van achterover te schieten. Taxi's volledig onbetaalbaar (medelijdenhebbende vriend van hem me de eerste nacht uitgenodigd ergens ... Helaas weigerde hij over vriendje te praten en draaide het gesprek altijd andere richting uit en hield het bij: hij heeft tegen je gelogen... Vriendje verklaart trouwens tegen vrienden en familie dat hij al twee maanden niets meer van zich zou hebben laten horen aan mij. Maar twee maanden geleden lag hij in mijn armen in België... Enfin, vriendje blijkt walgelijk stout dat hij me hier gewoon aan mijn lot over laat. Ik ben wel een zelfstandige jonge vrouw maar ... toen hij de eerste keer naar België kwam weet ik dat hij zelfs kalmeermiddelen had genomen omdat hij schrik had dat hij in een situatie zoals ik nu verzeild zou geraken (ik die niet kwam opdagen en volledig onbereikbaar was of dat het zou mislopen tussen ons en hij op zoek kon gaan naar onderdak, voedsel, ... in een land waar hij de taal niet spreekt en niks of niemand kent, etc.). Vriendje is inmiddels totaal niet bereikbaar en heb geen flauw idee wat er met hem misgelopen is. Hij zag er verschrikkelijk uit wel ...
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Hij was hier inmiddels de Spaanse dokter met de Belgische blondine blijkbaar. Toen we de tweede keer ergens teruggingen naar het beste tapas restaurant ooit wat ik nu niet meer terugvind (Baskisch en weet de naam niet meer, dat zou thans de moeite zijn om 2500 km voor te reizen by ground ![]() ![]() Ze houden je daar dus zelfs in de mot. ![]() Nu ook, een ober al zo in het Spaans van: dat is het vriendinnetje van X... die al volledig onbegrijpend keek dat ik daar alleen was. Had vriendje trouwens daar nooit meer gezien sinds, noch alleen, noch met anderen/een ander... (En vriendje had gezegd dat hij in dat restaurant op mij gewacht had ... ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben nogal gevoelig voor geurtjes en rook. Maar hier kan je al een studio huren van 275 euro (goedkoopste die ik vond tot nogtoe). Probleem is de vraag of iemand het werkelijk voor een maand kan verhuren zodat ik kan "testen" of ik "wen hier" en "mijn draai vindt" (maar die had ik toen al gevonden eigenlijk, verander draai dus maar door "werk" ![]() ![]() Het pijnlijke is dan nog dat hier zoveel leegstaat, inclusief het huis van vriendje wat we samen aan het inrichten waren en vakantie-appartementen die wel met heel het nodige huishoudgerief komen. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() 1) Vergeet "vriendje" (
![]() 2) Terug naar België komen 3) Verder studeren of een job zoeken Kortom: herpak jezelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan Mam hierin alleen maar bijtreden.
Mijn raad -moest jij mijn dochter zijn- : onmiddellijk terugkomen. |
![]() |
![]() |