Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2011, 21:36   #1061
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nee, zo kom je over als je aan het trollen bent.

Dat hoeft ook niet. De links die aan bod kwamen, zijn voldoende. Eén er van heb je zelfs zelf aangebracht.

Het gaat hier niet over fatwa's.

Uit uw link:
Het islamitisch recht is geen recht in westerse zin. Er is geen sprake van wetboeken die bedoeld zijn om conflicten te voorkomen en, in het uiterste geval, te beslechten. Sharia is in de eerste plaats een religieuze plichtenleer die het menselijk handelen in wereldse en religieuze zaken bepaalt, zowel in de relatie van mensen onderling als van mens tot God
.

Waarom niet? En de link die u zelf aanbracht. Is die dan ook niet betrouwbaar of wat?

Ik moet aantonen met bron + link dat deze discussie gaat over het al dan niet inherent zijn van het kindhuwelijk in de islam?

Maar meisje toch? Zit jij aan de drugs of zo? We zijn daar nu al twee dagen over bezig?

De Soennistische moslims zijn de overgrote meerdeheid binnen de islam en zij geloven weldegelijk dat zij het voorbeeld van Mohammeds leven moeten navolgen.

Net zoals christenen, Christus proberen na te volgen.

Denk jij nu echt dat er ook maar één moslim te wereld is die durft beweren dat het kindhuwelijk van Mohammed er een beetje over was of zo?

Neen dat heb je niet. Je liegt weeral. Je hebt een link gegeven waar er protest was tegen het kindhuwelijk in een overwegend Soennitisch land. Ik heb je er op gewezen dat dit protest niet uit Soenistische hoek kwam maar wel van mensenrechtenorganisaties.

Je gaf dus geen bron + link voor je bewering.

Hier: http://samenleving-en-ontwikkeling.i...udi-arabi.html

en hier: http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...80-jarige.aspx

En nog eentje extra:
Na het controversiële huwelijk tussen een 60-jarige man en een meisje van 8, meldde het ministerie van Justitie van Saoedi-Arabië woensdag kinderhuwelijken te willen reguleren. Minister van Justitie Muhammad Issa zei dat er een einde moet komen aan de willekeurige manier waarop ouders hun minderjarige dochters mogen uithuwelijken. Over afschaffing van kinderhuwelijken had hij het echter niet, schrijft de Volkskrant.

Een rechtbank in Unaiza, een stad ten noorden van de hoofdstad Riyad, keurde het huwelijk tussen de bejaarde man en het jonge meisje goed. Wel onder voorwaarde dat de kersverse bruidegom pas seks met zijn echtgenote mag hebben als zij in de puberteit komt. Mensenrechtenorganisaties verzetten zich fel tegen dergelijke verbintenissen. Het uithuwelijken van jonge kinderen gebeurt volgens hen uit armoede.

In Saoedi-Arabië domineert een strenge vorm van de soennitische islam, waarbij mannen en vrouwen niet vrij met elkaar mogen omgaan. Ook hebben vaders het recht hun dochters uit te huwelijken aan eenieder die hun goeddunkt.
bron: http://www.maghreb.nl/2009/04/16/sao...ken-reguleren/

En nog eentje uit wikipedia:
advocaten van kinderhuwelijken verdedigen het verschijnsel op grond van religie. Zo wordt vaak als standpunt aangevoerd dat in de koran niets staat over een minimum leeftijd om te mogen trouwen.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinderhuwelijk

En hier:

De Islaam stelt de huwbare leeftijd in bij de puberteit, aangezien dat de natuurlijke scheidingslijn is tussen de kindertijd en de volwassenheid. De menstruatie duidt erop, dat een jonge meid de leeftijd heeft bereikt waarop ze kinderen kan baren. Deze leeftijd kan verschillen van land tot land, maar is een duidelijke indicatie en niet willekeurig.

De meeste maatschappijen op deze wereld keurden kinderhuwelijken goed, tot in deze eeuw. De Islaam heeft het niet geïntroduceerd, maar aan regels onderworpen.

De Islaam schrijft voor, dat wanneer een meisje of jongen trouwt, voordat hij/zij de puberteit heeft bereikt, ze niet met hun levenspartner mogen samenleven, totdat ze de puberteit hebben bereikt. Bovendien hebben ze het recht, om het huwelijk af te zeggen of door te gaan, wanneer ze de puberteit hebben bereikt.

‘Aa‘ishah was zeven toen ze met de Profeet (Salla llahoe ‘Alayhie Wa Sallam) trouwde, en kwam bij hem wonen toen ze haar puberteit had bereikt, op negen-jarige leeftijd.

Vrouwen die vroeger als kind zijn misbruikt, hebben het er meestal moeilijk mee wanneer ze volwassen zijn. Ze zijn vaak labiel en pschychisch gehandicapt. ‘Aa‘ishah werd de meest vooraanstaande vrouwelijke geleerde van haar tijd, en gaf een enorme hoeveelheid aan Islamitische wetgeving door aan de volgende generatie. Ze stond bekend als de vierde belangrijkste overleveraar van de Profetische tradities van alle volgelingen van de Profeet (Salla llahoe ‘Alayhie Wa Sallam).
Bron: http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=54342

Waar blijft uw bron + link naar de Soennistische stroming die het kindhuwelijk niet aanvaard. Ik vraag het nu voor de elfde keer.

Paulus.
Waarom het een twaalfde keer vragen? T'is toch meer dan duidelijk dat ze weer blok staat.

Laatst gewijzigd door Elbow : 6 december 2011 om 21:36.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 21:50   #1062
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Begrijp je nu al waarom het belangrijk is?
Na lezing van de rest van je antwoord, blijkbaar niet.
Het antwoord werd duidelijk door verschillende bronnen geven waaronder één van jezelf.

Citaat:
Je bedoelt dus dat het kindhuwelijk niet inherent is aan de islam, maar wel bij de soennieten.
Zeg dat dan zo.
Als het bij de Soennieten aanvaard wordt, is het inherent aan de islam, precies omdat de Soennieten islamitisch zijn.

Zo zeg ik het.

Citaat:
Waar blijft je bewijs? Waar blijven die soennietische wetten (met bron en link graag) waaruit dit moet blijken.
Het bewijs werd duidelijk door verschillende bronnen geven waaronder één van jezelf.

Citaat:
Dit klopt niet. Aangezien het christendom alle stromingen bevat, klopt het niet om te stellen dat binnen alle stromingen van het christendom vrouwen niet hetzelfde ambt mogen bekleden als de mannen. Je doet de anglicanen onrecht aan.
Zo zeg ik het ook niet.

Ik zeg dat aangezien het christendom alle stromingen bevat, klopt het om te stellen dat binnen christendom vrouwen niet hetzelfde ambt mogen bekleden als de mannen.

Citaat:
Geef dan die soennitische wetten. Met bron en link graag.
Ik ken geen Arabisch. Daarom gaf ik tal van Nederlandstalige bronnen als bewijs. Eéntje daarvan komt van jezelf.

Citaat:
Wel genegeerd.
Wat heb ik genegeerd?

Citaat:
Een deel ven de inhoud heb je genegeerd.
Welk deel?

Citaat:
Ik laat het over aan de neutrale lezer om daarover te oordelen.
Ik vraag je nu voor de twaalfde keer op rij naar een bron v oor uw bewering dat er Soennitische stromingen zijn die het kindhuwelijk niet aanvaarden.

En ik geef jou én de meelezer nog eens de bronnen op een rij voor de stelling dat kindhuwelijken inherent zijn aal de islam.

Citaat:
Volgens de Soennitische wetten hebben vaders het recht om hun kinderen al jong te laten trouwen. Dat ze hun dochter op 8-jarige leeftijd al laten trouwen is daar niet vreemd.
bron: http://samenleving-en-ontwikkeling.i...udi-arabi.html
De Marokkaanse overheid heeft een religieuze leider de mond gesnoerd die betoogde dat meisjes vanaf hun negende huwbaar zijn. Tientallen scholen en een website die werden gerund door de geestelijke, sjeik Mohammed Ben Abderahman al-Maghraopui, zullen worden gesloten.
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-Marokko.dhtml
Na het controversiële huwelijk tussen een 60-jarige man en een meisje van 8, meldde het ministerie van Justitie van Saoedi-Arabië woensdag kinderhuwelijken te willen reguleren. Minister van Justitie Muhammad Issa zei dat er een einde moet komen aan de willekeurige manier waarop ouders hun minderjarige dochters mogen uithuwelijken. Over afschaffing van kinderhuwelijken had hij het echter niet, schrijft de Volkskrant.

Een rechtbank in Unaiza, een stad ten noorden van de hoofdstad Riyad, keurde het huwelijk tussen de bejaarde man en het jonge meisje goed. Wel onder voorwaarde dat de kersverse bruidegom pas seks met zijn echtgenote mag hebben als zij in de puberteit komt. Mensenrechtenorganisaties verzetten zich fel tegen dergelijke verbintenissen. Het uithuwelijken van jonge kinderen gebeurt volgens hen uit armoede.

In Saoedi-Arabië domineert een strenge vorm van de soennitische islam, waarbij mannen en vrouwen niet vrij met elkaar mogen omgaan. Ook hebben vaders het recht hun dochters uit te huwelijken aan eenieder die hun goeddunkt.
Bron: http://www.maghreb.nl/2009/04/16/sao...ken-reguleren/
advocaten van kinderhuwelijken verdedigen het verschijnsel op grond van religie. Zo wordt vaak als standpunt aangevoerd dat in de koran niets staat over een minimum leeftijd om te mogen trouwen.
De Islaam stelt de huwbare leeftijd in bij de puberteit, aangezien dat de natuurlijke scheidingslijn is tussen de kindertijd en de volwassenheid. De menstruatie duidt erop, dat een jonge meid de leeftijd heeft bereikt waarop ze kinderen kan baren. Deze leeftijd kan verschillen van land tot land, maar is een duidelijke indicatie en niet willekeurig.

De meeste maatschappijen op deze wereld keurden kinderhuwelijken goed, tot in deze eeuw. De Islaam heeft het niet geïntroduceerd, maar aan regels onderworpen.

De Islaam schrijft voor, dat wanneer een meisje of jongen trouwt, voordat hij/zij de puberteit heeft bereikt, ze niet met hun levenspartner mogen samenleven, totdat ze de puberteit hebben bereikt. Bovendien hebben ze het recht, om het huwelijk af te zeggen of door te gaan, wanneer ze de puberteit hebben bereikt.

‘Aa‘ishah was zeven toen ze met de Profeet (Salla llahoe ‘Alayhie Wa Sallam) trouwde, en kwam bij hem wonen toen ze haar puberteit had bereikt, op negen-jarige leeftijd.

Vrouwen die vroeger als kind zijn misbruikt, hebben het er meestal moeilijk mee wanneer ze volwassen zijn. Ze zijn vaak labiel en pschychisch gehandicapt. ‘Aa‘ishah werd de meest vooraanstaande vrouwelijke geleerde van haar tijd, en gaf een enorme hoeveelheid aan Islamitische wetgeving door aan de volgende generatie. Ze stond bekend als de vierde belangrijkste overleveraar van de Profetische tradities van alle volgelingen van de Profeet (Salla llahoe ‘Alayhie Wa Sallam).
bron: http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=54342
Maar volgens Artisjok beste dames en heren, is het kindhuwelijk niet inherent aan de islam.

Echt waar.

Zij laat het aan de neutrale meelezer om daarover te oordelen. Voor mij moet niemand zich inhouden.

Ze gaat er immers prat op dat voor haar 'de waaheid' achter dingen, belangrijker voor haar is, dan het 'eigen gelijk'.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 6 december 2011 om 22:07.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 21:54   #1063
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Waarom het een twaalfde keer vragen? T'is toch meer dan duidelijk dat ze weer blok staat.
Hoe meer keer hoe duidelijker.

Paulus.
Oud 6 december 2011, 22:01   #1064
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het antwoord werd duidelijk door verschillende bronnen geven waaronder één van jezelf.

Als het bij de Soennieten aanvaard wordt, is het inherent aan de islam, precies omdat de Soennieten islamitisch zijn.

Zo zeg ik het.

Het bewijs werd duidelijk door verschillende bronnen geven waaronder één van jezelf.

Zo zeg ik het ook niet.

Ik zeg dat aangezien het christendom alle stromingen bevat, klopt het om te stellen dat binnen christendom vrouwen niet hetzelfde ambt mogen bekleden als de mannen.

Ik ken geen Arabisch. Daarom gaf ik tal van Nederlandstalige bronnen als bewijs. Eéntje daarvan komt van jezelf.

Wat heb ik genegeerd?

Welk deel?

Ik vraag je nu voor de twaalfde keer op rij naar een bron v oor uw bewering dat er Soennitische stromingen zijn die het kindhuwelijk niet aanvaarden.

En ik geef jou én de meelezer nog eens de bronnen op een rij voor de stelling dat kindhuwelijken inherent zijn aal de islam.

Maar volgens Artisjok beste dames en heren, is het kindhuwelijk niet inherent aan de islam.

Echt waar.

Paulus.
Stop nu met je welles nietes, gedraai en gekronkel en geef aan, aan wat (islam/bepaalde stromingen binnen de islam) het kindhuwelijk inherent is.
Als het volgens de soennitische wetten is, geef dan die soennitische wetten (met bron en link en geen onbetrouwbare bron waarin staat "volgens de soennitische wetten"); en dan wordt het "het kindhuwelijk is inherent aan het soennisme.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 22:11   #1065
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stop nu met je welles nietes, gedraai en gekronkel en geef aan, aan wat (islam/bepaalde stromingen binnen de islam) het kindhuwelijk inherent is.
Als het volgens de soennitische wetten is, geef dan die soennitische wetten (met bron en link en geen onbetrouwbare bron waarin staat "volgens de soennitische wetten"); en dan wordt het "het kindhuwelijk is inherent aan het soennisme.
Zijn de door uzelf aangebrachte bronnen, onbetrouwbaar Artisjok?

Paulus.
Oud 6 december 2011, 22:15   #1066
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Zeg Paulus, het is echt niet alleen bij de soennieten hoor. Zeker bij de sjiieten is het kindhuwelijk in zwang, zelfs officieel gesteund en gepropageerd. Ook vanuit officiele hoek om de muttawah (tijdelijk huwelijk) met kinderen aan te gaan. Kost wel wat meer, maar dan heb je tenminste waar voor je geld zou ik zeggen.

http://planet-iran.com/index.php/news/19414

Noteer dat er staat: BELOW 14 years.... niet AS FROM

Citaat:
Attention: For sisters who are below 14 years of age, a written consent from their fathers or male guardian is required.

Address: Mash’had, Shrine of Imam Reza, Shaheed Navab-Safavi, Kossar passage, Bureau of Temporary Marriages
en wat moeten ze doen?

Citaat:
Temporary Marriage (Marriage is among the traditions of the Prophet Mohammad)

In order to elevate the spiritual atmosphere, create proper psychological conditions and tranquility of mind, the Province of the Quds’eh-Razavi of Khorassan has created centers for temporary marriage (just next door to the shrine) for those brothers who are on pilgrimage to the shrine of our eighth Imam, Imam Reza, and who are far away from their spouses.

To that end, we call on all our sisters who are virgins, who are between the ages of 12 and 35 to cooperate with us. Each of our sisters who signs up will be bound by a two year contract with the province of the Quds’eh-Razavi of Khorassan and will be required to spend at least 25 days of each month temporarily married to those brothers who are on pilgrimage. The period of the contract will be considered as a part of the employment experience of the applicant. The period of each temporary marriage can be anywhere between 5 hours to 10 days. The prices are as follows:

LEES VOORAL HET HELE ARTIKEL
Blijkbaar is er toch een beperking die er niet is voor normale "huwelijken": daarvoor mogen de meisjes 9 jaar zijn in Iran.

http://www.radicalislam.org/blog/wom...f-child-brides
http://en.trend.az/regions/iran/1713190.html

en dit komt van Kohmeiny, en die kan het weten zou ik denken:

http://ethnikoi.org/iran.html
Citaat:
A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate vaginally, but sodomising the child is acceptable. If a man does penetrate and damage the child then, he should be responsible for her subsistence all her life. This girl will not count as one of his four permanent wives and the man will not be eligible to marry the girl's sister... It is better for a girl to marry at such a time when she would begin menstruation at her husband's house, rather than her father's home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven. ["Tahrirolvasyleh", fourth edition, Qom, Iran, 1990]

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 december 2011 om 22:23.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 22:26   #1067
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Zeg Paulus, het is echt niet alleen bij de soennieten hoor. Zeker bij de sjiieten is het kindhuwelijk in zwang, zelfs officieel gesteund en gepropageerd.
Maar jij kan ook geen islamitische/soennitische wet of fatwa of koranvers aanhalen die aantoont dat het inherent is aan de islam of een stroming binnen de islam. Met bron en link graag.

Laatst gewijzigd door artisjok : 6 december 2011 om 22:27.
Oud 6 december 2011, 22:29   #1068
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn de door uzelf aangebrachte bronnen, onbetrouwbaar Artisjok?

Paulus.
Deze bron bracht ik niet aan.
http://samenleving-en-ontwikkeling.i...udi-arabi.html

Komt er nu nog wat van?
Geef aan, aan wat (islam/bepaalde stromingen binnen de islam) het kindhuwelijk inherent is.
Oud 6 december 2011, 22:29   #1069
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar jij kan ook geen islamitische/soennitische wet of fatwa of koranvers aanhalen die aantoont dat het inherent is aan de islam of een stroming binnen de islam. Met bron en link graag.
nummerke 1066 : de fatwa van Kohmeiny.
't staat in de rouge.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 december 2011 om 22:30.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 22:37   #1070
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze niet nee. Zeg ik dat ergens?

Citaat:
Komt er nu nog wat van?
Geef aan, aan wat (islam/bepaalde stromingen binnen de islam) het kindhuwelijk inherent is.

Volgens de Soennitische wetten hebben vaders het recht om hun kinderen al jong te laten trouwen. Dat ze hun dochter op 8-jarige leeftijd al laten trouwen is daar niet vreemd.
bron: http://samenleving-en-ontwikkeling.i...udi-arabi.html

De Marokkaanse overheid heeft een religieuze leider de mond gesnoerd die betoogde dat meisjes vanaf hun negende huwbaar zijn. Tientallen scholen en een website die werden gerund door de geestelijke, sjeik Mohammed Ben Abderahman al-Maghraopui, zullen worden gesloten.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-Marokko.dhtml

Bron: http://www.maghreb.nl/2009/04/16/sao...ken-reguleren/

bron: http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=54342

Citaat:
Gaat u klagen dat u geen bronnen heeft?

Geef jij eerst eens jouw bron voor jou bewering dat er Soennitische stromingen zijn die het kindhuwelijk niet aanvaarden. Ik vroeg dat al veel eerder en nu al voor de dertiende keer.

Om linkjes vragen en er zelf geen willen geven is niet erg netjes.

Paulus.
Oud 6 december 2011, 22:39   #1071
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't staat in de rouge.
Benieuwd met wat ze nu gaat afkomen....

Maar toch,...

... bedankt maat!

Paulus.
Oud 6 december 2011, 22:39   #1072
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg Paulus, het is echt niet alleen bij de soennieten hoor. Zeker bij de sjiieten is het kindhuwelijk in zwang, zelfs officieel gesteund en gepropageerd. Ook vanuit officiele hoek om de muttawah (tijdelijk huwelijk) met kinderen aan te gaan. Kost wel wat meer, maar dan heb je tenminste waar voor je geld zou ik zeggen.

http://planet-iran.com/index.php/news/19414

Noteer dat er staat: BELOW 14 years.... niet AS FROM

en wat moeten ze doen?

Citaat:
To that end, we call on all our sisters who are virgins, who are between the ages of 12 and 35 to cooperate with us
Blijkbaar is er toch een beperking die er niet is voor normale "huwelijken": daarvoor mogen de meisjes 9 jaar zijn in Iran.

http://www.radicalislam.org/blog/wom...f-child-brides
http://en.trend.az/regions/iran/1713190.html

en dit komt van Kohmeiny, en die kan het weten zou ik denken:

http://ethnikoi.org/iran.html
Hoe zouden die haatbaarden die virginity controleren?
Oud 6 december 2011, 22:40   #1073
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
't staat in de rouge.
Je link gaat naar de "sayings of the Ayatollah Khomeini", niet naar een fatwa.
Ayatollah Khomeini heeft wel de fatwa over Salman Rushdie uitgesproken, maar niet al zijn "sayings" zijn fatwa's.
Oud 6 december 2011, 22:48   #1074
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je link gaat naar de "sayings of the Ayatollah Khomeini", niet naar een fatwa.
Ayatollah Khomeini heeft wel de fatwa over Salman Rushdie uitgesproken, maar niet al zijn "sayings" zijn fatwa's.
En daarom is het nog altijd niet inherent aan de islam zekers...

Zijt gij niet beschaamd?

Paulus.
Oud 6 december 2011, 22:59   #1075
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zijt gij niet beschaamd?

Paulus.
Jij moet engelen geduld hebben om zo lang tegen een muur te praten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 23:04   #1076
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zijt gij niet beschaamd?

Paulus.
Beschaamd?

Schaamte voorbij, schaamteloos! Net als bij die 'verrijkende' verkrachters.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 23:10   #1077
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Zijt gij niet beschaamd?

Paulus.
Citaat:
According to a 2009 report by the ministry, a quarter of all females in Yemen marry before the age of 15.
http://latimesblogs.latimes.com/baby...ervatives.html
Oud 6 december 2011, 23:16   #1078
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
And so child marriage remains prevalent in many areas of the Islamic world. In 2007, photographer Stephanie Sinclair won the UNICEF Photo of the Year competition for a wedding photograph of an Afghani couple: the groom was said to be 40 years old but looked older; the bride was eleven. UNICEF Patroness Eva Luise Köhler explained: “The UNICEF Photo of the Year 2007 raises awareness about a worldwide problem. Millions of girls are married while they are still under age. Most of theses child brides are forever denied a self-determined life.” According to UNICEF, about half of the women in Afghanistan are married before they reach the age of eighteen.
http://archive.frontpagemag.com/read...px?ARTID=36336
Oud 6 december 2011, 23:21   #1079
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Al post je hier nog 100 links, sjok zal het blijven ontkennen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2011, 23:24   #1080
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Al post je hier nog 100 links, sjok zal het blijven ontkennen.
T'is duidelijk haar favoriete vrijetijdsbesteding, liegen.
Let er op, morgen staat ze effen na 6 paraat om verder te liegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be