![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Spijtig dat hij het voorzitterschap van de EU niet mocht waarnemen, ten tijde van de macho-president van Italië. Zal hij bij prominenten vooraan mogen zitten bij het volgende Te Deum? Of zou hij niet binnen mogen in de Baseliek. Hoe zal Leonard hem ontvangen? |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tot nader order is Leonard nog altijd onderworpen aan de BELGISCHE wetten. Iets wat niet kan gezegd worden van de Saudische koning als Di Rupo eens een bezoekje naar Saudi gaat maken. maar dat is natuurlijk weer veels te ingewikkeld zeker? Ik lig nu in een deuk als FDW nog eens een officieel bezoek aan Marokko gaat brengen! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 december 2011 om 14:49. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
lees mijn post hierover waar ik de landen waar homosexualiteit wordt bestraft (soms met de dood) heb opgesomd. In mijn antwoord aan Artisjok heb ik het over het verschil tussen een RELIGIEUZE hoogwaardigheidsbekleder en een regeringsleider. Het niveau is hier weer grandioos zie ik. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 december 2011 om 14:51. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Volgens mij zijn het trouwens "homoseksule daden" die in sommige landen verboden zijn, niet homoseksualiteit.
Dat is een belangrijke nuance... In die zin zullen voor Elio alle deuren waar dan ook opengaan. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 december 2011 om 14:55. |
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is er eigenlijk een probleem? Eerst zegt uw van wel, en als we u dan naar oplossingen vragen, zegt u dat het uw probleem niet is? Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 december 2011 om 14:56. |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik geloof niet dat men in "die" landen enkel bestraft als twee heren het op het marktplein doen zeker hé? |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij als spreekwoordelijke olifant in de porseleinwinkel ziet dat niet. |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ga jin ervan uit dat den Elio "het" nog nooit gedaan heeft???
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 december 2011 om 15:03. |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook Léonard heeft niets tegen homoseksuelen, maar wel tegen homoseksuele handelingen. Het is een denkkronkel van extremisten die hen toelaat "zaken" af te keuren en geen mensen. Zo kunnen ze rustig verder hun haatzaaien wettelijk verspreiden Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 december 2011 om 15:07. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het homo zijn maakt de meeste mensen nog niet veel uit, het is eerder het keer op keer verdachte zijn in pedofillie strafonderzoeken dat de meeste mensen stoort.
|
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij komt niet vaak meer buiten precies? |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 december 2011 om 15:11. |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wilders die een probleem heeft met de islamitische ideologie heeft niet hetzelfde probleem met de moslim, vermits men een ideologie steeds kan afzweren; Het niet niet iets zoals huidskleur. Er is een verschil tussen homosexuele geaardheid waar men niet vanaf geraakt, net zoals men niet van huidskleur kan veranderen, en het beoefenen van die sexuele geaardheid. Een pastoor is in het (voor leonard dan toch) beste geval hetero, maar mag geen sex hebben (niet met vrouwen, niet met mannen en niet met kinderen voor alle duidelijkheid). Een premier die openlijk homosexueel is én een homosexuele partner heeft (de broer van Milquet als ik het goed heb begrepen), geeft aan dat hij net zoals gehuwde mensen zijn sexuele geaardheid BEOEFENT. Met de beste wil ter wereld, maar als ik Elio was, ik zou toch geen bezoekskes brengen aan die leuke landen. Verder geloof ik niet dat er de doodstraf op homosexualiteit in Vatikaanstad |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
|
|
|