![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je gaat me toch niet zeggen dat de sfeer binnen Morrowind (of Skyrim tegenwoordig) of Mass Effect het moet afleggen tegen de de oude garde van LSL en spacequest (let op die moeten het ook niet afleggen é)
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 10 december 2011 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Skyrim is by far game of the year !
Man, wat een sfeer, en wat een enorme hoeveelheid aan dingen om te doen. Gelet op het feit dat huidige games meestal na 20-30 uur compleet uitgespeeld zijn is dit echt een verademing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'k zit tegen de 100u en ik begin mij toch zorgen te maken dat ik nooit aan die main quest zal beginnen ![]() Nu die Deus Ex is ook plezant (na de eerste iets teveel shooter levels overleeft te hebben ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 10 december 2011 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe is de gameplay? Ligt het in de lijn van de 'Fallout'-reeks (van dezelfde uitgever overigens) of is het eerder een hack n' slash-festijn á la 'Sacred'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan als rogue (thief) aan de slag gaan en dan wordt sluipen, pickpocketen en vanuit de donkerte doden uw hoofdbezigheid. Een tank warrior kan je ook worden, en dan ist hack en slash. Mages zijn ook best cool ![]() Voor elk wat wils, me dunkt. De missies zijn ook zo ontworpen dat je via sneaken ook ze kunt completen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit geen WoW gespeeld (te veel pubers) dus ik kan die vergelijking niet maken
![]() Skyrim heeft zodanig veel sfeer. Een voorbeeldje: je loopt rond door het bos en opeens begint het te sneeuwen, en even later klaart de hemel weer op en loop je rond in de zon... En snachts het noorderlicht aan de hemel, met manen die ook van positie veranderen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
op uw terras in Solitude zonsondergang bekijken met een pijpje en philter skooma. ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 10 december 2011 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Total war serie.
Tropico. Meer heb ik niet nodig.
![]() |
![]() |
#234 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijf ik bij iedere nieuwe release steeds weer naar terugkeren. Zelfs de laatste uitbreiding voor Shogun 2, 'Rise Of The Samurai', heb ik in mijn collectie.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik speel momenteel Anno 2070. Zelf vond ik Anno 1404 een beter spel, maar toch ben ik gedreven de nieuwste titel te blijven spelen en zoveel mogelijk Verwezenlijkingen en Trofeeën te halen (Erfolge und Herausforderungen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder vind ik Rufus Thorne veel meer als een bedrijfsleider klinken in het Duits dan in het Engels en spreekt F.A.T.H.E.R. met een robotstem, waar de Engelse meer met een mensenstem spreekt. Leuk detail: Professor Devi spreekt met een Amerikaans accent in de Duitse versie en met een Duits accent in de Engelse versie. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 10 december 2011 om 15:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 10 december 2011 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=YOxVjbGvUpI
Lang leve het nieuwe levelsysteem trouwens: geen gedoe meer met papiertjes om bij te houden welke skill die je nooit gebruikt je hoeveel keer nog moet levellen om toch maar de juiste modifiers te krijgen en dergelijke nonsens. Gewoon: doe je het veel, dan word je er beter in. En Fus Ro Dah natuurlijk. |
![]() |
![]() |