![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Filmpje hier: http://www.youtube.com/watch?v=LVyFB...eature=related In de verdere persberichten ging het alleen maar over granaten meer, zonder verder uitleg. Overschrijven zonder vragen stellen, zoals het een goeie journalist betaamt zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje snuifpoeder die een tikkeltje teveel was om persoonlijk beschouwd te worden. Een afrekening met 2 blauwe ogen? ![]() Kortom dat zijn zo van die kleine zaakjes. Grote zaken dat is al meer in de richting van sportzakken vol en leeggeschoten riotguns. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was dus iets meer dan een bitje snuif.
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent er goed vanaf gekomen deze keer maar mocht je het opnieuw voorhebben dan zou het zo niet meer geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze je nu pakken met 100 planten of met tienduizend - en je moet oogsten of het beroepshof spreekt vrij, twee jaar max. Acht maanden. En ik moet eigenlijk het verboden wapenbezit nuanceren, het was eigenlijk een verweerwapen zonder vergunning. Wat natuurlijk niet hetzelfde is, zeker onder de nieuwe wapenwet.
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koffieshop in Nederland.
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en zoals ik al eerder zei had ik het over straffen tot drie jaar, 1/3, ofdat het recidive is drugs of geweld, tot drie jaar allemaal buiten op 1/3. Dat had ik toch duidelijk gezegd? Alles wat meer doet, de helft of 2/3 zijn allemaal VI's, straffen boven de drie jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan met meer dan 3 jaar ook op 1/3 vrijkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al wat je vroeger buitenkomt is altijd VI. (voorlopige invrijheidstelling)
Kunnen ze bij je volgende straf als dat in de geldige termijn valt er meteen weer bijtellen zelfs. Alez ze kunnen het niet alleen...ze doen dat ook! En dan kan een kleine straf heel lang beginnen duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn maar wat langs elkaar aan het praten blijkbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je doet niet automatisch 1/2 of 2/3 als je meer dan 3 jaar hebt. Hopelijk is dit misverstand hiermee ook eens van de baan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Europees Commissaris
|
![]() Het stof is opgetrokken, de doden geteld.
Op politics is het welles-nietes spelletje begonnen. De ene ziet er een racistische moord in, de ander niet. Vliegensvlug wordt op totaal ondoorzichtige wijze bij monde van zijn advocaat meegedeeld dat de dader zich geen moslim voelde, en zelfs geen woord arabisch kende. Moet dit eerst niet allemaal onderzocht worden? Nu, sinds het Pukkelpop drama en de schertsvertoning met de intussen beroemde arm van procureur Rubens in beeld, maakt een beetje nuchter mens zich daar allang geen illusies meer bij. Als je de polemiek ziet ten tijde van de schietpartij van HVT, waarbij men zelfs aan de hand waarop hij zijn neus snoot, poogde te bewijzen dat het hier om een in-en inslechte racistische klootzak betrof, dan kan je maar één ding besluiten: De politiek probeert op politiek correcte wijze te recupereren wat er te recupereren valt, en dat is zorgen dat de multicul zo weinig mogelijk schade lijdt. Dit gebeurt stelselmatig op twee manieren: poog een autochtoon te linken aan extreem rechtse sympathieën als er ook maar in de verste verte een linkje mogelijk is, en probeer een allochtoon met alle moeite van de wereld als geestesgestoorde voor te stellen. Ge moet toch al serieus simpel of kwaadwillig zijn om dat niet in te zien. We mogen één keer raden wat dit uiteindelijk voor de essentie van de zaak zal betekenen, namelijk dat zware criminelen die al een hele waslijst aan veroordelingen op zak hebben één veel te makkelijk weer vrij komen en twee veel te weinig opgevolgd worden. Mij kan het geen lor schelen waarom ie het deed, en of ie nu wel of niet Arabisch sprak en zich moslim voelde. Het kan mij nog minder boeien dan wat er hierboven weer allemaal oeverloos wordt uitgeweid over deze triestige zaak, maar dat ze nu toch eens hun verantwoordelijkheid zouden willen opnemen bij justitie aub!!! Als de staat zich het geweldsmonopolie toeëigent en wapenbezit verbiedt, dat ze er dan ook voor zorgen dat een mens met misdadige intenties er dan niet bij wijze van spreken bij de supermarkt om het hoekje aan kan raken. Anders zullen vroeg of laat, terecht of onterecht, burgers zich genoodzaakt zien om zich ook een wapen aan te schaffen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 16 december 2011 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit allemaal met de mantel der liefde bedekken is toch veel belangrijker dan een gerecht dat zijn werk doet zeker?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is minstens 400m² met zo'n 400 lampen van 600 Watt, zonder de afzuiging, de koeling en de geurfilters. Waar krijg je zoveel electriciteit binnen? Wie gaat u de stekken leveren alle twee maanden?
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Betekent dit dat niemand zijn straf volledig uitzit? Wat een lulkoek zeg. Veroordeeld tot 10 jaar is 10 jaar zitten. Levenslang is levenslang. Wat een pampermaatschappij!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen zit zijn straf uit comform de wetgeving terzake. Het is wettelijk bepaald hoelang je moet zitten.
![]() |
![]() |