![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, niet content van je krant, stap dan over he... Vindt ge nergens beter, start dan uw eigen krant. Ik heb geen enkel begrip voor Calimero's. De echte slachtoffers van persvrijheid en journalistieke vrijheid zitten in Afrika, het Midden-Oosten, Rusland en China. Niet hier.
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die spandoeken is in alle geval om de MR en de PS te jennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() U vreest het en ik hoop het maar de spijtige edoch keiharde realiteit is dat de media nog steeds in handen zijn van links/extreem-links als trouwe geallieerde van het Belgicistische nationalisme/establishment....of dacht u in uw extreem linkse droomwereldje dat linkieland de democratische berichtgeving in ere zou herstellen voor mijn mooie ogen?
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon ook de Congolezen reeds lang opgevallen dat diegenen die regelmatig gaan slijmen en zoete broodjes bakken bij Kabila vooral Franstalige politici zijn. Het meest markant was Louis Michel die telkens stekelig reageert op kritische geluiden vanuit la Belgique. Daarentegen, diegenen die het aandurven om regelmatig luidop hun mening te zeggen over datzelfde regime zijn bij uitstek Vlamingen. N-VA krijgt daardoor een zekere sympathie bij de Afrikanen.
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als gij van krant verandert, gaat daar inderdaad weinig invloed op hebben op die ene krant. Mochten er echter plotseling de helft stoppen met die krant te kopen, het zou wel invloed hebben. Gezien de vrije markt werking in media, ben ik ervan overtuigd dat mochten er genoeg mensen zoals u denken, er al LANG een krant zou ontstaan zijn die die onevenwicht naar de andere kant zou trekken. Gezien er geen krant bestaat die dit fictieve (naar mijn mening) gat in de markt zou moeten opvangen, kan ik enkel maar constateren dat er genoeg mensen van mening zijn dat de verhouding goed genoeg is. Perfect is ze niet, dat is ze nooit. Ik heb alleen maar de indruk dat degene die nu klagen over de verhouding, er enkel op uit zijn dat alle kranten alleen maar rechts/nationalistische/liberale gedachten mogen verspreiden. Elke opinie in de andere richting is er blijkbaar een te veel want telkens opnieuw wordt er daarover geklaagd. Ik heb overigens een tijd geleden nog een analyse gemaakt van het journaal VTM/VRT hier. De NVA is het langst de voorbije jaren in de journaals geweest. Tot slot nog een mooie afbeelding ter illustratie van mijn bovenstaand schrijven: ![]() "Waalse vrienden: ca suffit" en "België kraakt" (de andere titels kan ik niet zien), het zijn geen titels van belgicistische redacties.
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() ?
Niet akkoord met de methode D'hondt?
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overheerlijk extreem linkse berichtgeving.
![]() |
![]() |
#115 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geef toe: die ene foto zegt niets: ik kan ook zo een compilatie maken die net het tegenovergestelde zou kunnen suggereren. ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 december 2011 om 11:12. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het teveel gevraagd van journalisten dat ze objectief zijn ? Alle journalisten welteverstaan. Als ik gekleurde berichtgeving wil dan lees ik wel ene partijblad. Journalisten hun eerste taak is duiding te geven en zaken uit te spitten. Ik zou niet liever willen dan dat bvb tijdens de verkiezingen al die programma's van de partijen onder de loep worden genomen om de haalbaarheid ervan te toetsen aan de realiteit. Dat zou mijn stem hebben kunnen beinvloedt in het verleden. Nu stem ik vooral op de N-VA omdat ik vind dat Belgie niet democratisch is, grendels, pariteiten en dergelijke horen in niet thuis in een democratie. Toevallig situeer ik mij ook aan de rechterzijde, moest N-VA links georienteerd zijn weet ik niet of ik er op zou stemmen. Ten tijde van de VU onder Anciaux heb ik nooit op de VU gestemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Niet akkoord wanneer die methode in zuiden en noorden verschillende kiezersaantallen vereist voor een zetel. Het is dus vooral pariteiten die me dwars zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zitten niet in de regering en Belgie blijft ondemocratisch. Vlaanderen gaat verder verarmen De begroting is niet in orde Dexia affaire reden genoeg om gefrustreerd te zijn. Ook voor niet N-VA kiezers overigens. zoals groen kiezers bvb Maar ook van andere partijen, die zijn tenslotte door hun eigen partij verraden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dalende rating is een feit. Als die feiten nu ook al verzwegen zouden moeten worden omdat het koren op de molen is van de N-VA dan gaan we naar een totalitair regime ala China. Er is geen sprake van Calimero gedrag, behalve misschien bij de klassieke partijen die er steeds over beginnen dat N-VA langs de kant is gaan staan terwijl dat al bewezen is dat dit niet het geval is. Ik ben dat welles nietes spelletje trouwens hartsgrondig beu want het is geen argument, voor geen van beide zijden, en dient enkel als bliksemafleider voor een zwak beleid dat moeilijk verdedigbaar is. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 december 2011 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Ik ben het met uw handtekening eens voor wat de eerste stelling betreft. De tweede stelling gaat ook op, op voorwaarde dat de dialoog of discussie gaat tussen een atheist en een gelovige.
![]() |