![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot sommigen heb ik geen fabeltjes nodig om deze realiteit te verdoezelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ja, mijn lieve broer
Dit is altijd de misvatting Aanval op de islam alleen maar om aan te vallen en vervorming door onwetende religie het probleem is Wetenschappers passen de islamitische wet afwijkt van de juiste onwetende God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien mogelijk, kan u dit met uw eigen woorden toelichten zonder alweer een korantekstje af te dreunen. Dank bij voorbaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die gast is zo lost in translation dat elke aantijging om er mee te converseren tevergeefs zal blijken.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 16 december 2011 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Mijn lieve broer
Kunt u mij uitleggen Wat wil je precies begrijpen? Wat uw vraag? Zet offerte aan de tekst die u wilt begrijpen Ik ben tot uw dienst God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn lieve broer Kunt u mij uitleggen Wat wil je precies begrijpen? Wat uw vraag? Zet offerte aan de tekst die u wilt begrijpen Ik ben tot uw dienst God geleid je tot de islam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u dergelijke simpele vragen niet kan beantwoorden dan vrees ik dat u zelf niet echt op de hoogte bent en u enkel beperkt tot het copypasten van teksten. Als u moeilijke dingen simpel en toch juist kan uitleggen, bewijst u dat u het zelf goed begrepen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Mijn lieve broer
Gebrek aan begrip is niet iets specifieks gebreken Gebreken is niet de vraag Ik heb niet alleen plakken Ik ben een hoogleraar van een universitaire master in de islamitische wet kan elke vraag over de islam gemakkelijk Ik wil het lid de vragen duidelijk en direct Met het oog op het antwoord dat je wilt gemakkelijk Ik ben tot uw dienst Iedereen kan begrijpen de islam, omdat het duidelijk is als de zon maar Ik hoop dat een directe vraag God geleid je tot de islam |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Revoleto is het levende bewijs dat de moderators weer eens op vakantie zijn precies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als het niet duidelijk was: Dit is een quark: ![]() Wat en waar is uw God? Toon mij uw God.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 17 december 2011 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Triestig.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 17 december 2011 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |