![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al lang weerlegd overigens. Tevens een bewijs dat u niet kan lezen. Een filosoof die niet kan nadenken en niet kan lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans zit de frekwente bezoeker van vergaderingen van het Sint-Maartensfonds (een steunfonds voor gebroodroofde Oostfronters) niet bij de N-VA, maar wel bij .... de CD&V. Eén grote collaborateurspartij jongen, heel die CD&V, allemoal zwètte.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fenomenaal. Heb jij bewijzen dat dingeskes .. dienen Sauwens .. nog steeds de bijeenkomsten van het Sint-Maartensfonds bijwoont. Kan jij mij een foto sturen of een soundbite waarop Johan het Horst Wesellied meezingt, dan zorg ik ervoor dat die stante pede in de pers komt. Niets leukers dan wat gouwe-ouwe stampei voor onder de kerstboom.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen haar beter als de doorsnee Amerikaan, Moslim of Koreaan om maar een paar te noemen. Beetje zoals de Amerikaan in de jaren 60/70 tegen de communisten waren en nadien tegen de aziaten en nu de moslims (the middle-east terrorists)...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Burger
|
![]() Natuurlijk zitten er racisten bij het Vlaams Blok, net zoals er racisten zitten bij quasi elke andere partij. En er zullen verhoudingsgewijs meer racisten zitten bij het VB dan bij andere partijen. Maar wil dat zeggen dat iedereen daarom racist is? Man man man, wat een intellectuele reactie ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sauwens is van hetzelfde kaliber als Broeder Bracke: een opportunistje. En daarom zit hij bij de CD&V. Maar ondertussen heeft hij al vies spijt van deze keuze.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2011 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U kan onmogelijk ontkennen dat dit allemaal overgelopen Vlaams Blokkers zijn.
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#613 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 20 december 2011 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijlen H. Schiltz had het dan ook niet over mensen zoals u. U moet goed luisteren wat hij zegt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2011 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als volwassen man overigens. Als u denkt dat zijn gedachtengoed is aangepast dan bent u goedgelovig. Ik stel hierbij vast dat u een CD&V er bent. Moest hij bij N-VA zitten dan zou dit argument van u gekomen zijn Niet echt consequent van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U typt ook niet zonder fouten he meneertje. Dus hou ermee op anderen te corrigeren tot je zelf totaal zonder fouten bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Banneling
|
![]() Niks, maar als ik u was zou ik uw posts eens nakijken want het woordje "naar" is daar niet aanwezig.
Tussen haakjes ik had mij in een eerder post verontschuldigd omdat ik uw post verbeterde, dat was in de draad over BDW op RTL waar u aanhaalde dat in elke zin van hem een fout stond. Ondanks dat mijn correctie op u dan in feite volledig on topic was, heb ik mij toch verontschuldigd. Maar u blijft de verongelijkte gefrustreerde uithangen. En ik roep u nogmaals op om daarmee te stoppen. Want u bent niet zonder fouten, dat is hier kwasi niemand. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 december 2011 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |