![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg het je toch?
http://www.ibz.rrn.fgov.be/fileadmin...ix-BR-NLv8.pdf Dit en enkel dit bepaald wat wettelijk is toegestaan. Zie jij daar de kledij van orthodoxe Joden bij? Ik in elk geval niet Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat begrijp je niet aan dit argument die duidelijk aantoont dat er weldegelijk sprake is van een ongelijke behandeling? Ik zie dat de moed je nog steeds ontbreekt.... Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een uitleg van die wet. Daar staat niet dat een jood geen hoed mag dragen. Citaat:
Dit bewijst immers dat de overheid alle religies en levensovertuigeningen niet gelijk behandeld. Citaat:
Citaat:
(Je vergeet de katholieke nonnen) Citaat:
Citaat:
Waaraan ligt het dat je hier niet op antwoordt? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1345 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wetgever kan onmogelijk het geloof door labiele moslima's in de praatjes van een shizofrene woestijncrimineel uit Mekka als een ernstige rechtvaardiging beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Definitief. Wegens het weigeren van onderbouwde argumentatie betreffende pasfoto's. De klederdracht van Orthodoxe Joden, hoeden dus, zijn weldegelijk verboden. bron: http://www.ibz.rrn.fgov.be/fileadmin...ix-BR-NLv8.pdf Er zijn drie dingen die nooit terugkeren: de afgeschoten pijl, het gesproken woord en de gelegenheid die je hebt verzuimd. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 december 2011 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 |
Banneling
|
![]() Maar intussen toch maar opmerken dat drugs ook bij ons verboden zijn en vrouwen soms eens graag een avondje alleen voor zichzelf willen onder elkaar. Jaja artisjok, altijd toch maar dat beetje vergoeilijken nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat moest ik anders opmaken uit uw opmerking? Als u liever niet meer op die pasfoto's ingaat dan is dat best begrijpelijk. Maar niet om de reden die u aanhaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 24 december 2011 om 23:20. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je het nu gelezen? Uiteraard zijn het geen redelijke wensen dit te verbieden. Laatst gewijzigd door artisjok : 25 december 2011 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 | |||||||
Banneling
|
![]() Mag ik weten wat de bedoeling is van je opmerking? Durf je het niet vertellen?
Allez Artisjok, ik merk dat je staat te popelen voor ons wekelijks spelletje ping pong. Wie ben ik om u uw bezigheidstherapie te ontzeggen?Die bevat immers geen argumentatie. Citaat:
Citaat:
Ik zou eerder blij zijn met een echte wetenschappelijk onderzoek. Citaat:
Uit de reactie op dit forum blijkt dat het eerder degenen, die al uitgemaakt hebben wat de oorzaak is voor criminele daden, zijn die tegen een echt wetenschappelijk onderzoek zijn. Citaat:
Citaat:
Ik neem dat niet zomaar aan, van zodra ik aanwijzingen of bewijzen zie voor een verbod of toelating; wil ik het wel aannemen. Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zweepslagen voor druggebruikers en indien ze iets stalen handen eraf? Dochters trouwen en worden ( vaak uit pure armoede en gebrek aan recht op eigen inkomen zonder toestemming van vader ) mevrouw 2 of 3 of desnoods 4? Geen sociale voorzieningen meer maar liefdadigheid uit de moskee? Vrouwen mogen niet meer werken of publieke ruimtes betreden? En dat mogen mensen wensen, voor opkomen en naar streven? Mij lijken dat soort plannen eerder een rechtstreekse aanval op cultuur, staat en wetgeving. Maar ze mogen het wensen hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 |
Banneling
|
![]() Je hebt zeker nog nooit gelezen welke straffen voor drugsconsumenten bedacht en naar voor geschoven worden door onze echte Vlaamse forumgebruikers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem erom dat SOMMIGE (doe ik het goed zo?) mensen aan ANDEREN gaan verplichten om diezelfde levenswijze aan te houden. En d�*t is er nu net iets teveel aan. Van mij MOGEN mensen een probleem hebben om op zichzelf euthanasie te laten toepassen. Moge ze een lang en pijnlijk levenseinde tegemoetgaan; maar waar ik een bloedhekel aan heb is dat diezelfde mensen ANDEREN willen VERPLICHTEN om eenzelfde pijnlijk levenseinde te moeten doorstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bevestigt dus wat ik schrijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1418 |
Banneling
|
![]() Ik zou het logisch vinden, indien aan alle andere voorwaarden is voldaan, zoals voor de katholieke nonnen en moslima's.
Paulus beweerde dat deze uitzondering er speciaal kwam voor 1 godsdienst, dat de overheid de religies niet gelijk behandeld. http://forum.politics.be/showthread....43#post5883443 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |