![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het virtuele kapitaal dat we nu via pensioenrechten voor de ambtenaren gegarandeerd hebben, bedraagt gemiddeld 650.000 euro per ambtenaar. We hebben met andere woorden elke iedere ambtenaar 2,5 huizen beloofd.
“Ook in Duitsland heeft de bevolking veel moeten accepteren, terwijl het elders in Europa fiësta was. En nu dat feest voorbij is, kunnen die landen de factuur niet meer betalen. Als je dat allemaal toelaat, krijg je de mensen niet meer gemotiveerd om een model verder te zetten. Dan ontwricht je de maatschappij.” http://trends.knack.be/economie/nieu...0021687824.htm Laatst gewijzigd door demonen : 26 december 2011 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stemmingmakerij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hoeveel staafmixers krijgt iedere Waal per jaar van de overheid? ( om een andere vergelijking te maken)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke "feiten"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het virtuele kapitaal dat we nu via pensioenrechten voor de ambtenaren gegarandeerd hebben, bedraagt gemiddeld 650.000 euro per ambtenaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"de B staat kan budgetair uiterlijk tot 2015 instaan voor de pensioenen" welk deel begrijp je daar juist niet van ? als Raf nog geen huis heeft, zal dal de pensioenkas daar dus ook niet voor zorgen, wat men Raf ook beloofd zou mogen hebben. hetzelfde geldt voor uw pensioen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We kunnen het ook hebben over het aantal gebraden kippen dat een gemiddelde Brusseleir jaarlijks verloond krijgt of over hoeveel keren een omhooggevallen cafébaas uit Hasselt met zijn jaarlijks inkomen over een Marokkaanse hoer kan 'rijden'- daarbij denkende dat alles gratis is - of hoeveel keer nonkel Roger aan zijn trekken is gekomen met al die cadeaukes die hij voor zijn neefke veil had!
![]()
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Foutje, de man waarover ik het had verdient 5 huizen jaarlijks...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, en belofte maakt schuld he. Maar zoveel is dat niet he. Normaal gezien kost een huis enkele jaren loon. Als je dus enkele decennia een vervangingsloon contractueel hebt uitgeschreven, moet je niet verwonderd zijn dat dat enkele huizen bedraagt, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dit niet lang meer betaalbaar zal blijken te zijn en dat u dan nog veel op straat zal komen om te janken, maar slaap gerust verder hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |