![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom denkt u dat er in Nederland zoveel meer studies kunnen gedaan worden dan in Belgie? Als u zelf steeds blijft herhalen dat "echt wetenschappelijk onderzoek" enkel mogelijk is als alle factoren worden inbegrepen, waarom doet u dan zo moeilijk over die afkomst? |
|
|
|
|
|
|
#13102 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan ook eenduidig vertellen of die andere factoren al dan niet moeten/mogen geregistreerd en onderzocht worden Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#13103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of negeren omdat het hun gewauwel in vraag stelt over hoe je zo een onderzoek moet opzetten.
Wie het wel heeft gezien, die moeders en kinderen verkleden zich als moslim om aan moskees te bedelen, toen een moeder de camera zag trok ze haar gewaad omhoog en liet haar knalrode slip zien..daar zal menige gelovige in de buurt toch een wenkbrauw bij hebben opgetrokken! In ieder geval geef ik na het zien geen euro meer aan bedelende moeders of kinderen van Oost Europese afkomst en meldt het onmiddellijk bij politie zodat dit kindermisbruik tenminste hier stopt. |
|
|
|
|
|
#13105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, het gaat om simpele registratie van gegevens zoals daderschap en origine, die resultaten kun je dus niet manipuleren, en zouden een correct beeld geven van realiteit.Laat dat nu even een probleem zijn! |
|
|
|
|
|
|
#13106 | ||
|
Banneling
|
Neen, ik heb geen leesproblemen.
Citaat:
Citaat:
Vertel me nu eens eenduidig.Maar op die vraag geef je geen eenduidig antwoord. |
||
|
|
|
|
|
#13107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat U het bent Artisjok, is na geslacht, afkomst en schoenmaat ook de aangehangen religie een bruikbaar "criterium" om een bepaalde criminele achtergrond vast te leggen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#13108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We zullen al die registraties op exact hetzelfde moment doen, met een afgevaardigde van het CGKR als waarnemer die een chronometer bij zich heeft om na te gaan of de ene registratie geen milliseconde sneller zal gebeuren dan de andere. Is het goed so sjok? |
|
|
|
|
|
|
#13110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als alle andere factoren ook mee worden geregistreerd (ik schrijf dit al vooraleer ze het opnieuw gaat opwerpen). |
|
|
|
|
|
|
#13111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#13112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Indien de afkomst samen met de andere factoren geregistreerd en onderzocht wordt ben ik al lang content. Vervalt die "eerst" dan voor jou? De factoren mogen samen geregistreerd worden? |
|
|
|
|
|
|
#13113 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dus nu is dat ook zo volgens haar. en volgens haar denken wij dat het komt omdat hun schoenmaat te groot is, hun tenen te lang en hun huid te groenig. Maar het is vooral NIET omwille van een niet-economisch gerichte cultuur, het is NIET omwille van een totaal afwijkende arbeidsethiek, het is zeker NIET omwille van een middeleeuwse kijk op het maatschappelijke gebeuren, en het is uiteraard NIET ik herhaal NIET een gevolg van hun pre-middeleeuwse veroveringsideologie waarbij ze gedurend anderhalf millenium bestaande bloeiende culturen hebben leeggezogen zonder ooit zelf enige bijdrage te leveren. Daar is het vooral GEEN GEVOLG van. Ik herhaal: GEEN GEVOLG VAN HUN RELIGIE. |
|
|
|
|
|
|
#13114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vraag gewoon eens aan honderd leraars, welke jongeren van welk gelsacht en welke leeftijd van welke religie, niet willen leren.... Wedden dat zij met 'een origine' zullen antwoorden? En laat het nu net d?*tgene zijn, wat onze beleidsmensen niet willen horen. De mogelijkheid dat moslimjongeren zo opgevoed worden dat zij helemaal geen respect hebben voor onze maatschappij en die zelfs minderwaardig achten aan de islamitische samenleving,... ... en die trouwens heel veel van hun gedrag logisch zou verklaren, wordt al bij voorbaat uitgesloten. Want het is nu eenmaal wettelijk bepaald dat zulke dingen nog maar durven denken, gelijk staat aan racisme. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 december 2011 om 15:02. |
|
|
|
|
|
|
#13115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alice weet wel dat ik daar geen probleem mee heb. Het is de forum-sport van Alice, nadat ze blok staat, om andermans stelling verkeerd weer te geven. Ja, de voorbeelden van zo'n posts zijn legio. |
|
|
|
|
|
|
#13116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Partij van de ARBEID? Alle Macht Aan De ARBEIDER? beetje gedemodeerd na vijftig jaar misschien? en toch maar willen dat ze spijbelen omdat pa socio economisch is achtergesteld in zijn koffiehuis zeker hé? (d?*t en het feit dat ze gemiddeld een langere grote teen hebben waardoor racistische werkgevers hen niet willen aanwerven natuurlijk). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 27 december 2011 om 15:11. |
|
|
|
|
|
|
#13118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoop dat dit duidelijk is? |
|
|
|
|
|
|
#13119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13120 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Je bent voor een echt wetenschappelijk onderzoek waarbij alle factoren die kunnen bijdragen, geregistreerd en onderzocht worden. |
||
|
|
|