![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4961 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4962 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima idee, zolang de zomerversie maar geen teensletsen draagt.
![]() |
#4963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dan houd ik het liever retro. ![]()
![]() |
#4964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://vtm.be/bloem/kip-in-jagersaus (zonder de spek) http://en.wikipedia.org/wiki/Latkes http://en.wikipedia.org/wiki/Sufganiyah
![]() |
![]() |
#4965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 december 2011 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() " Ich bin ein Sufganiyah " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hadden "we" geen reden gehad hem te vermoorden.
![]() |
#4969 |
Minister-President
|
![]() Als je dat boek las had je normaal toch het gevoel dat wat die man doet, verschrikkelijk is? Je spreekt zelf van zieke hersenspinsels.
Wel, dat had ik niet. Ik was niet ontzet bij het eind van het boek, zoals vele anderen. Ik vond die hersenspinsels helemaal niet ziek. Het boek lijkt me het meest geslaagd als het contrast tussen de stijl (rationeel) en de daden van de man (verschrikkelijk) het grootst is, of lijkt. Ik kan het niet beter uitleggen dan dit, vrees ik. Niettemin vind ik Grunberg een erg goed auteur, maar ik vind Tirza niet z'n beste.
![]() |
#4970 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EDIT: er wordt mij vriendelijk op gewezen dat mijn antwoord wat vijandig klinkt. Daar dit helemaal niet zo bedoeld was, een iets uitgebreider antwoord. Ik bedoel gewoon dat jij dan het boek anders dan ik heb ervaren. Daar is uiteraard niets mis mee, het zou nogal vreemd zijn mocht iedereen elk boek op dezelfde manier ervaren. Voila, een langere versie van "Ok". ![]() Citaat:
Akkoord en akkoord.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 december 2011 om 21:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4971 |
Banneling
|
![]() Zou je een schilderijtje van me kopen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4972 |
Minister-President
|
![]() Brengt ons naadloos bij de vraag: welke boeken van Grunberg las jij al?
1994 - Blauwe maandagen (roman) 1997 - Figuranten (roman) 2000 - Fantoompijn (roman) 2001 - De Mensheid zij geprezen, Lof der zotheid 2001 (essay) 2003 - De asielzoeker (roman) 2004 - De joodse messias (roman) 2006 - Tirza (roman) 2008 - Onze oom (roman) 2010 - Huid en haar (roman) Onder pseudoniem/heteroniem van Marek van der Jagt: 2000 - De geschiedenis van mijn kaalheid (roman) 2002 - Gstaad 95-98 (roman) Welk boek of welke boeken vond je het best? Kun je z'n columns of ander werk ook appreciëren?
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 28 december 2011 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4973 |
Minister-President
|
![]() Wat zijn je favoriete alcoholische dranken?
Wanneer was de laatste keer dat je, nou ja, méér dan beschonken was? Drink je bier, en zo ja, welke bieren laat jij je zo nu en dan smaken?
![]() |
#4974 |
Minister-President
|
![]() Voor zover je iets van filosofie kent vind je dat veelal:
- boeiend - onbegrijpelijk - gewichtigdoenerij - zinloos - woordkunst - woordenvitterij - als het bouwen van luchtkastelen - gemijmer op een kritisch onderlegde manier. Waarom?
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 28 december 2011 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4975 |
Banneling
|
![]() Of moet ik me beperken tot de essentie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4976 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke mod zou de ideale mod zijn voor de nog op te starten "........, de eerste gedwongen mod van de week"draad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4977 |
Minister-President
|
![]() Wat is de verste (vanuit België bekeken) plek op aarde waar je al geweest ben?
![]() |
#4978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4979 |
Minister-President
|
![]() ![]() On topic: aan welke universiteit heb je gestudeerd? Vond je dat een goede school? Wat vond je er goed aan, en wat slecht?
![]() |
#4980 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de verste plek buiten de aarde dat je al geweest bent?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |