Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2012, 11:32   #261
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Inderdaad, dat is geen contradictie, aangezien je ondanks die heel negatieve opvatting, je je niet gaat moeien; maar tolerant zijnde, verdraagt dat iemand een hoofddoek draagt.
Ga uw boodschap van tolerantie even uitdragen aan de islamitische intoleranten die vinden dat vrouwen zonder hoofddoek als loslopend wild mogen beschouwd worden!
Oud 5 januari 2012, 11:34   #262
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Het is de stem van de rede die hier spreekt.
Jammer genoeg zullen godsdienstige fanatici Djavann en andere gematigden altijd proberen te overstemmen.
Niet alleen godsdienstige fanatici maar ook Westerse extreemlinkse sadisten. We hoeven geen namen te noemen.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 11:36   #263
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga uw boodschap van tolerantie even uitdragen aan de islamitische intoleranten die vinden dat vrouwen zonder hoofddoek als loslopend wild mogen beschouwd worden!
Ik ben evenzeer tegen een verplichting als tegen een verbod.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 11:37   #264
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zal ze nooit doen. In hysterische razernij uitbarsten omwille van neptieten of spaghettibandjes, dat wel. Maar de haatbaarden op hun intolerantie en vrouwendrukking wijzen, ho maar. Die afgaanse heeft zelf voor haar marteling en boerka gekozen hoor!
Oud 5 januari 2012, 11:47   #265
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Dat zal ze nooit doen. In hysterische razernij uitbarsten omwille van neptieten of spaghettibandjes, dat wel. Maar de haatbaarden op hun intolerantie en vrouwendrukking wijzen, ho maar. Die afgaanse heeft zelf voor haar marteling en boerka gekozen hoor!
Uw opmerking is droevig maar waar.
Oud 5 januari 2012, 11:50   #266
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Marie, dat jij nu al geen flagrante leugens meer herkent, of wenst te herkennen; dat is ver gekomen.
Oud 5 januari 2012, 11:58   #267
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo is het. Hoeveel 1000den bladzijden heeft ze niet al gevuld met gefulmineer tegen het hoofddoekverbod door werkgevers en scholen. Tot de gekste uitvluchten bedenkt ze (zoals vrouwen hebben het recht geindoctrineerd te worden door macho's - al dan niet misbruik makend van hun religie - met de idee dat vrouwelijk haar onzedig is).
Heb je haar al één zin zien posten waarin ze muzels aanpakt die aandringen op de hoofddoek. NOPE. NOOIT. JAMAIS.
Ze liegt dus telkens ze zegt dat ze ook tegen een hoofddoekgebod is. Dikke ferme leugens, ze is er echt niet vies van.
Oud 5 januari 2012, 12:03   #268
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
In hoeverre dat van die "eigendom" klopt, hebben we weer in het nieuws mogen zien : een 14-jarig Afghaans meisje dat uitgehuwelijkt wordt, door haar schoonfamilie een jaar lang opgesloten en gemarteld wordt en nu gelukkig bevrijd is. Hoeveel andere meisjes moeten ditzelfde lot ondergaan en worden niet bevrijd? En die hoofddoek, die boerka en al die andere vodden helpen mee aan de onderdrukking van islamitische meisjes en vrouwen. Wie dat niet inziet, is blind of heeft sadistische trekjes.
Die vrouwelijke minister die haar bezocht was dus blind of had sadistische trekjes?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 12:06   #269
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge hebt gelijk met die opmerking Marie, want over die verplichting wordt maar al te vaak gezwegen met drogredenen zoals" vrouwen kiezen er zelf voor" of " dat is cultureel en niet Islamitsch" of" het is toch maar een sjalleke"...

Ik wil ook dat die intolerantie vanuit te veel moslims tegenover vrouwen eens stopt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 12:14   #270
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Die vrouwelijke minister die haar bezocht was dus blind of had sadistische trekjes?
Die is onderdrukt. Wat denk je dat er gebeurt als ze haar antiverkrachtingsvodje aftrekt en "naakt" in de Afghaanse media verschijnt. Dan mag ze onderduiken of naar het Westen vluchten als ze in leven wil blijven.
Oud 5 januari 2012, 12:17   #271
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ge hebt gelijk met die opmerking Marie, want over die verplichting wordt maar al te vaak gezwegen met drogredenen zoals" vrouwen kiezen er zelf voor" of " dat is cultureel en niet Islamitsch" of" het is toch maar een sjalleke"...
.
Artisjok zwijgt inderdaad altijd over de verplichting. Ofwel probeert zij ze vruchteloos weg te relativeren met allerlei drogredenen. Gezien dat een wetwatigheid is in artisjoks reacties kan men gerust stellen dat ze keer op keer liegt wanneer ze zegt dat zij tegen een hoofddoekgebod is.
Oud 5 januari 2012, 12:31   #272
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Epileren? Aiaiaiaiaiaiaiaiaiai
Pff... 't zijn toch maar vrouwen hé!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 12:31   #273
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

Ik wil ook dat die intolerantie vanuit te veel moslims tegenover vrouwen eens stopt.
Er zijn veel verschillende redenen waarom een moslima een hoofddoek draagt.
Ik keur het niet goed, als zij verplicht wordt. In dit geval een hoofddoek verbieden lost niets op, integendeel.
Ik keur het niet goed, als een hoofddoek verboden wordt. Dit is even erg als een hoofddoek verplichten. Ik zie hiertussen geen verschil.

Ik wil voor mezelf ook de vrijheid om te dragen wat ik wil, wat ook de betekenis is van wat ik draag.
http://forum.politics.be/showthread....103801&page=23

Hoeveel keer moet dit herhaalt worden vooraleer het wil doordringen?

Laatst gewijzigd door artisjok : 5 januari 2012 om 12:31.
Oud 5 januari 2012, 12:34   #274
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik keur het niet goed, als zij verplicht wordt. In dit geval een hoofddoek verbieden lost niets op, integendeel.
Ik keur het niet goed, als een hoofddoek verboden wordt. Dit is even erg als een hoofddoek verplichten. Ik zie hiertussen geen verschil.

Ik wil voor mezelf ook de vrijheid om te dragen wat ik wil, wat ook de betekenis is van wat ik draag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Artisjok zwijgt inderdaad altijd over de verplichting. Ofwel probeert zij ze vruchteloos weg te relativeren met allerlei drogredenen. Gezien dat een wetwatigheid is in artisjoks reacties kan men gerust stellen dat ze keer op keer liegt wanneer ze zegt dat zij tegen een hoofddoekgebod is.
Oud 5 januari 2012, 12:43   #275
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Pff... 't zijn toch maar vrouwen hé!
Dat is inderdaad waar.
Geen kompassie dus.
Pruimhaar erafsnokken, van kop tot teen in doeken draaien, een paar batsen tegen de harses, en naar de keuken om me een sandwich te smeren!
En wa rap!
Of nog een toek!
Oud 5 januari 2012, 12:46   #276
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat is inderdaad waar.
Geen kompassie dus.
Pruimhaar erafsnokken, van kop tot teen in doeken draaien, een paar batsen tegen de harses, en naar de keuken om me een sandwich te smeren!
En wa rap!
Of nog een toek!
gij zit al in het laatste stadium voor de bekering precies? goed de lessen gevolgd zie ik.
Oud 5 januari 2012, 12:46   #277
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
gij zit al in het laatste stadium voor de bekering precies? goed de lessen gevolgd zie ik.
Mijn integratie-wil is fenomenaal, niet?
Oud 5 januari 2012, 12:48   #278
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:

In verschillende landen van Centraal Afrika + vb. Egypte kiezen moeders er steevast voor om hun dochters te laten mutileren. VRIJWILLIG.
Een verbod op vrouwelijke mutilatie ziet Artisjok echter niet zitten, zolang ze het maar vrijwillig doen is er niks aan de hand.

Klopt het ongeveer Artisjok?
Oud 5 januari 2012, 12:56   #279
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In verschillende landen van Centraal Afrika + vb. Egypte kiezen moeders er steevast voor om hun dochters te laten mutileren. VRIJWILLIG.
Een verbod op vrouwelijke mutilatie ziet Artisjok echter niet zitten, zolang ze het maar vrijwillig doen is er niks aan de hand.

Klopt het ongeveer Artisjok?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fout, alle verminking, en ik reken daar zelfs tattoeages en piercings bij, hoewel voor dat soort verminkingen zelf gekozen wordt.
Maar als het in andere landen voorvalt, wat ga je er dan aan verhelpen?
Wat mij betreft, trekken ze daar hun plan, als ze achterlijk willen leven.
Zolang ze het niet naar hier importeren, is het misschien best ok als er op aarde plekken zijn waar men als holbewoner wil en kan leven onder obscurantistische regimes en gebruiken.
Wie hier barbaarse stupiditeiten wil beoefenen, moet botsen op wetten uit de beschaving, repressie, en zo mogelijk deportatie naar een land waar het regime er welwillend tegenover staat.
Oud 5 januari 2012, 13:04   #280
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fout, alle verminking, en ik reken daar zelfs tattoeages en piercings bij, hoewel voor dat soort verminkingen zelf gekozen wordt.
Maar als het in andere landen voorvalt, wat ga je er dan aan verhelpen?
Wat mij betreft, trekken ze daar hun plan, als ze achterlijk willen leven.
Zolang ze het niet naar hier importeren, is het misschien best ok als er op aarde plekken zijn waar men als holbewoner wil en kan leven onder obscurantistische regimes en gebruiken.
Wie hier barbaarse stupiditeiten wil beoefenen, moet botsen op wetten uit de beschaving, repressie, en zo mogelijk deportatie naar een land waar het regime er welwillend tegenover staat.
ik ben tegen tussenkomsten in andere landen... buiten wat campagnes is er niks aan te doen als het volk er niet zelf voor wil beslissen.

Maar HIER worden politieke partijen weldegelijk veroordeeld als ze zulke praktijken HIER willen aankaarten. en ja het is HIER misschien verboden, maar we moeten er wel vooral over zwijgen als ze met hun dochters naar het heimweeland trekken waar ze dan toch maar azielig zoekend uit waren gana lopen ?

Citaat:
Zolang ze het niet naar hier importeren,
voor exact dezelfde bijbedenking werd het toenmalige Vlaams Blok veroordeeld wegens racisme.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 januari 2012 om 13:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be