![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Zjaloes?
![]() Zoals ik reeds vermeldde: ik heb geen facebook en ik wil dat ook niet. Mijn kinderen hebben dat wel, dat gun ik ze ook. Maar waarom zou ik "meelopen met de kudde", gwn omdat het opgelegd wordt? Alsof ge zonder facebook geen leven zou hebben? Ik heb dan geen 100 "vrienden", da's waar. Maar de vrienden die ik heb zijn echte vrienden. Van vlees en bloed. Geen "toegevoegde". Let wel: in tegenstelling tot jou gun ik iedereen de vrije keuze. Ik ga heus niet mopperen of verongelijkt doen tegen degenen die WEL facebook-fanaten zijn. Ieder diertje zijn pleziertje dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Voor wie Frans verstaat: Face de bouc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facebook, is dat da ding met die boerderijspelletjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Trixie, niemand zegt toch dat je moet "meelopen met de kudde" .
Het is trouwens je volste recht om geen facebookaccount te willen. Maar afgeven op diegene die er wel een hebben hoeft daarom ook niet. De vrienden die ik toevoeg op mijn profiel zijn wel degelijk mensen van vlees en bloed, of dacht je dat het cartoon-of actiefiguurtjes waren. Het zijn familieleden, collega's en vrienden , stuk voor stuk mensen die ik ook irl tegenkom en mee op stap ga.
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facebook is voor losers. Nem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om minderjarige punani te scoren moet je op netlog zijn, niet facebook. Ik vind die facebook erg praktisch: het herinnert mij aan verjaardagen (wie geen facebook heeft verjaart voor mij gewoon niet meer, jammer), ik kan er bijhouden op welke feestjes ik nog verwacht word en als ik op bezoek ga bij vrienden met kleine kinderen hoef ik niet meer naar hun duizenden kinderfoto's te kijken, want "ik heb ze dan toch al gezien op facebook" (lol). Ten slotte is het een ideaal instrument om aan de wereld te tonen hoe veel vrienden ik heb, hoe graaf ik eigenlijk wel niet ben en hoe onwaarschijnlijk lekker mijn lief is. Dikke vette win!
Opmerkingen in de zin van "ik ben niet pretentieus genoeg om te denken dat mijn leven interessant genoeg is om anderen mee lastig te vallen" klinken nogal ironisch uit de mond van mensen die duizenden posts op een of ander anoniem forum schrijven. Maar misschien was dat de bedoeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen facebook omdat ik niet gevonden wil worden en dan helpt het nog niet ook.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet wel het verschil maken tussen leven en visies. Mijn leven is al ingewikkeld en druk genoeg, ik heb bijgevolg geen zin om dat hier uit de doeken te doen, noch om dat kenbaar te maken online via om het even welke sociale netwerksite. Een visie of mening verkondigen is evenwel iets geheel anders. Deze wil ik perfect delen aan mijn fans en de rest van de wereldbevolking, in de hoop dat er hier en daar toch enkele het licht zullen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb geen facebook omdat ik er nooit één heb aangemaakt (ook niet van plan). Ik heb de indruk dat ik meer en meer tot een select clubje mensen behoor die geen facebook hebben.
Tegenwoordig moet je je verantwoorden als je er geen hebt. Het geen me aan dat medium stoort is dat het maar 1 bedrijf is. Ik kan geen facebook openen bij een ander bedrijf. Die autistische mongool zal al de facebookers heel dankbaar zijn. Verder heb ik de indruk dat het toch wel begint te wegen op het sociaal leven in het algemeen. Heb meer de indruk dat iemand zegt dat iemand een vriend is, omdat die op facebook vriend is. Concept van vriendschap veranderd. Ben heel blij met mijn 2 echte vrienden. Laatst gewijzigd door F.B. : 8 januari 2012 om 19:16. |
![]() |
![]() |