![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik werk in een bedrijf waar dat geen punt is. Ik mag ventileren dat ik niet geloof in sprookjes, moslima's lopen rond met hoofddoek, enkele hebben een kruisje in hun bureau. Zolang er geen problemen zijn moet ge er geen zoeken.
|
|
|
|
#742 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Circe toch. Vanwaar die angst? |
||
|
|
|
|
|
#743 | |
|
|
Citaat:
Respect.
|
|
|
|
#744 | |
|
|
Citaat:
ik vrees dat ge er zo goed als niets tegen kunt doen. Als uw dochters beslissen van met een nietsnut te trouwen, dan trouwen ze er mee. Als ze beslissen met een moslim te trouwen, dan trouwen ze er mee. Als ze beslissen met een vrouw te trouwen, dan ... Well, you get the drift. De enige gezonde instelling die ge kunt hebben imho is ze een zo goed mogelijke opvoeding geven en hopen dat ze iemand vinden die goed is voor hen, meer niet.
|
|
|
|
#745 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geld dit ook voor andere kledingsstukken of accessoires?
|
|
|
#746 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#747 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Neen, het is geen angst. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#748 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#749 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#750 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wens dat niemand toe. Ten slotte kunnen we de kinderen niet verantwoordelijk stellen voor de daden, gedachten of het gebrek daaraan van de ouders.
|
|
|
|
#751 |
|
Banneling
|
Koenraad elst is een haatbaard.
Koenraad Elst , auteur en columnist bij 't Pallieterke, zelf-verklaard islamoloog, één van de sprekers op het VB-colloquium op 6 juni 1992 waar het 70-punten van werd voorgesteld, wiens internetsite vol staat met behoorlijk amusante lectuur en tal van fraaie bloemlezingskes ![]() |
|
|
|
|
|
#752 |
|
Banneling
|
Ik vind het nogal hypocriet om te stellen dat je zo'n "vertrouwen hebt in je kinderen" dat ze zeker en vast niet met een haatbaard thuiskomen, maar wèl tegelijk de mensen die zich inzetten en opkomen tegen de islamizering als racisten neer te zetten!
|
|
|
|
|
|
#753 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#754 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Koenraad Elst is een SINOLOOG. leer lezen in plaats van klakkeloos wat ridicule beweringen te kopiëren! Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 januari 2012 om 23:48. |
||
|
|
|
|
|
#755 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik zo overtuigd was als Sywen en Artisjok van de verrijkende meerwaarde van de moeltiekoeltie dan zou ik tenminsten HOPEN dat mijn dochter met een haatbaard naar huis kwam en al beginnen sparen voor haar besnijdenis en eventuele maagdenvlieshersteloperatie zenne. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 januari 2012 om 23:50. |
|
|
|
|
|
|
#756 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe ze zichzelf etaleren. "Ik vertrouw mijn dochter zozeer dat ik 100 % zeker ben dat ze niet met zo'n individu trouwt, zich niet bekeert...en als 't dan tòch misgaat, is 't haar eigen verantwoordelijkheid" Jawadde... Zou er dan toch - ergens - iets mis zijn met de ideologie?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#758 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#759 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Elbow : 8 januari 2012 om 23:52. |
|
|
|
|
|
|
#760 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|