![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tenzij je van onkunde van de politiemensen uitgaat Áls men het daarbovenop nog 'verdacht' zou vinden of 'twijfelt' dan gaat het nog steeds over de paieren zelve : waren ze bv vervalst ? Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#262 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik draai me helemaal niet in duizend bochten (ik rek me wel effe uit maar da's omda't al laat is). U mag gerust uw mening zeggen, maar moet er ook een beetje redelijk in blijven. Er is net veel gememd over dat bijhouden, nochtans iets wat de agenten moesten doen. Citaat:
Citaat:
Geen fabel hoor, je moet meer artikels bezien . |
|||
|
|
|
|
|
#263 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is enkel sprake van 'geseind' in van de pot gerukte context van de melding ( uitwijzing ) naast zijn naam nádat men dat dus van het DVZ te weten kwam. Citaat:
Ik baseer me enkel op dat artikel... meer hebben we dan ook niet Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Prachtig dat u weet wat er wel of niet gevraagd werd, dat kan belanrijke info zijn.. Doe je het nu expres of wat? Ze hadden verscherpte controles die dag, moet men dan persé met een m-16 staan zwaaien alvorens ze een kleine controle mogen doen of mogen ze ook gewoon controles doen. Ik merk dat u een lichte aversie hebt tegen de politie maar daarom moet je niet overdrijven. Van die 1000 euro weet men niets tot na de persoon wordt meegenomen en z'n zakken leegmaakt. Wel veel geld om cash op zak te hebben , maar mss hebben ze in W-Vlaanderen nog geen bancontact en zo, 90% van de mensen heeft wel zo'n bedrag op zak zeker? |
|
|
|
|
|
|
#265 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Politionele databanken...Als ze uw naam en pasnr doorgeven langs dat praatapparaatje in hun auto die er naast staat als ze uwe pas controleren... Niet de pc van tante DVZ, de politionele databank, da's iets anders...Da's dat geseind staan nu is se... Moest de link ni werken, hier is de rest van de nest Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#266 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Zoiets als het facistische gedachtegoed waaraan men zich dient te onderwerpen, wanneer iemand zich bv tot het islamitisch geloof bekeert. Kritiek hebben op de koranische boodschap is uit den boze en de eventuele criticus die dat toch doet is dan de pineut, gezien de mohammedaanse boodschap onfeilbaar is. Evenzo onfeilbaar is de Boodschap der Multi-Kul. Haar strijdkreet ? Sieg Multi-Kul !! (3X) Enige overeenkomst met de Duitse ideologie in '33-'45 is dan ook louter toeval. Citaat:
Ik denk eerder dat de mindwarp van jouw verbeelding op Mach 7 staat, Praha. Door het perverteren van een culturele zelfhaat en het idealiseren van een multi-utopie, versnellen de anti-fascisten in elk geval de maatschappelijke blootlegging van hun inherente fascisme, ook als dat in de praktijk een sociaal-maatschappelijke verarming betekent. Daarvoor mogen we dan ook de reeds decennia durende immigratie-politiek van de linkse EU-top bedanken. En hun overige non-beleid. Enfin, ondertussen heeft hier nog geen enkele anti-fascist een praktisch voorbeeld van een multi-culturele heilstaat kunnen aanduiden. Vanwaar dan die utopische gedachte, dat het hier en nu wél zou lukken ? Trouwens, de topic gaat over het zgn racisme bij de politie. Ooit al eens een paar dagen en/of nachten meegereden op patrouille met die gasten en gaan interveneren in een 'klein probleempje' tussen een groepje nieuwe cultuurverrijkers ? Bij nader inzien, mss toch maar beter niet doen. De kans is dan groot, dat ge de volgende keer op een foute partij zult stemmen. |
|||
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar ga je niet in op het artikel ( wegens niet voldoende betrouwbaar ? ) en schaar je je nu achter de uitleg van de politie. Dáármee geef je impliciet toe dat het een bende clowns ( je beaamt dus ergens de conclusie van het artikel.. dat lijkt de enigste vaststelling ) betreft want dat is de enige mogelijke uitleg waarom het dan zolang geduurd heeft alvorens die DVZ te contacteren... dat is namelijk het enige doel van dat 'weerhouden' zoals dat uit dat stukje te halen is. Bovendien is er nog steeds een discrepantie met 'geseind' : “Art.33.§ 1. Het Europees aanhoudingsbevel wordt opgemaakt in de vorm bepaald in de bijlagen bij deze wet.§ 2. Ingeval de plaats waar de betrokken persoon zich bevindt, gekend is, kan het Europees aanhoudingsbevel rechtstreeks aan de uitvoerende rechterlijke autoriteit worden gericht.§ 3 De gezochte persoon kan in elk geval worden geseind in het Schengen-Informatiesysteem.”(19 DECEMBER 2003. - Wet betreffende het Europees aanhoudingsbevel). Ook buiten het Schengen-Informatiesysteem kan iemand ‘geseind staan’ dit is in het Nederlands ‘gezocht worden’ of ’geregisteerd staan, gemeld staan’ om allerlei redenen. Vraag die redenen aan wie u zocht of registreerde. Wederom geef je daarmee te kennen dat je het artikel bijtreedt : "Ook het schijnheilige ’geseind staan’ van Eeckhout is niets anders dan platte demagogie, een echte korpschef onwaardig. ‘Geseind staan’ heeft een heel negatieve bijklank en betekent eigenlijk dat men iets op zijn kerfstok heeft" Laatst gewijzigd door praha : 11 januari 2012 om 01:03. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wiston was spijtig genoeg een visionair...
|
|
|
#269 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Vertel... is dat omdat ant-fascisten ageren tegen alles wat met fascisme of nazisme te maken heeft ? Vreemde kronkel Citaat:
Citaat:
En over de relevantie van die verzonnen 'Multi-Kul'-cultus met die anti-fascisten waarover we bezig waren zullen we maar zwijgen zeker ? Citaat:
Jij toch maar ? Citaat:
De relevantie met anti-fascisten of anti-fascisme ontgaat me nog steeds. Waarschijnlijk hoef ik die te gaan zoeken in het sterk antropisch principe en die 42 ( of hoeveel waren het er ook alweer ) kosmische constanten ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 11 januari 2012 om 02:16. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu ge 't zegt.... hij zag de wijsheid door een sigaarwalm
"Ik begrijp die ophef over het gebruik van gas niet. Ik ben een groot voorstander van het gebruik van gifgas tegen onbeschaafde stammen." "Men zal mij nooit horen beweren dat de Amerikaanse indianen en de zwarten in Australië een groot onrecht is aangedaan. Hun is absoluut geen onrecht aangedaan doordat een sterker ras, een hoogwaardiger ras, een intelligenter ras zoals u wilt, is gekomen om hun plaats in te nemen." "Zou ik een Italiaan zijn geweest, dan stond ik van het begin tot aan het einde geheel aan uw zijde in uw strijd tegen de bestiale lusten en passies van het leninisme." (brief aan Mussolini, 1927) "Een hond in zijn hok heeft nog geen recht op dat hok, ook al ligt hij er al heel lang in. Dat recht hebben ze niet." (over de Palestijnen, 1937) |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Banneling
|
Ik vind de gaskamer een volwaardig recht zou moeten zijn . MAAR de gaskraan aan de binnenkant Hé .
In elke cel in de gevangenis , een gaskraan - een waterkraan - een stevige haak in t'plafond met koord en twee handvaten met 5000 volt op . geen messen , das te lastig voor de kuisploeg , en de overbevolking zou wel minderen . |
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is nu duidelijk, met de uitspraak van DVZ erbij (uit het Nieuwsblad), dat het zeker niet "een uurtje" was maar minimum 5,5-6,5 uur. Minimum betekent : zeker niet minder, mogelijk meer. |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geef me dan eens een keertje een uittreksel van hun telefoontjes en laat ons eens weten hoeveel tijd er nodig was vanaf het vragen naar een papiertje en het hebben van enige duidelijkheid over de situatie ter plekke, dan heeft u er tenminste al enig zicht op rond welke tijd ze eindelijk op het bureau zijn en ze eindelijk de tijd hebben om te bellen. En vooral, GEEF NU EINDELIJK HET BEWIJS DAT ER RACISME IN HET SPEL WAS? Want u gebruikt deze zaak om te janken over racisme maar het is nog steeds niet te zien. Omdat het er niet is. U doet bijgevolg de waarheid geweld aan en blijft dat doen. |
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ondertussen zit u al racisme te zoeken bij het Europees aanhoudingsbevel, dat met deze zaak niet veel te zien heeft. Ik kijk zowel naar uw artikel (verhaal van Albanees) als naar het verhaal van de politie. U staart zich blind op de versie van de Albanees met Fins papiertje. En dat allemaal omdat u zich laat meeslepen in een "er is niets maar als ik hard genoeg roep zal het wel racisme zijn"-gebeuren. Ik doe tenminste moeite om de twee kanten te bekijken, ik ben geen fan van politie maar ik weet hier en daar hoe dingen in z'n werk gaan, en op die manier kan je een vrij objectief beeld opmaken. Beter dan te staan brullen dat dit een racistische actie van de politie was terwijl ze enkel hun job deden. Als men uw auto opzijzet om de papieren na te kijken, noemt u dat dan ook racisme? Neen, hier hetzelfde, een controle en ze kregen de melding deze persoon bij te houden. Niet meer, niet minder. Heel erg wat die man en z'n gezin is overkomen, maar geen voer voor de racismemolen... Laatst gewijzigd door manta : 11 januari 2012 om 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Banneling
|
Citaat:
‘Maar de fout ligt absoluut niet bij ons', reageert Katrien Jansseune van DVZ. ‘Het gaat hier om een spijtige fout van de politie. Zij hebben ons op oudejaarsavond gecontacteerd en ons zijn paspoortnummer doorgegeven.http://www.hetnieuwsblad.be/article/...cleid=CI3KI739 Avond : van welk uur begint dat? van 18uur? 19uur? Dat is dus zeker niet "een uurtje" dat is minimum 5,5 of 6,5 uur later. |
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien u zowieso niet kan aantonen dat uw beschuldigingen aan 't adres van de agenten ivm racisme op waarheid berusten hoeft u echt geen moeite meer te doen om dingen uit te vinden. Indien u enkel met oogkleppen op uw mening kan typen, doe dan een blog open en zorg dat niemand erop kan reageren. |
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van die "7uur" maak je "een uurtje", alhoewel ik a.d.h.v. de woorden van D.V.Z. heb bewezen dat dat "uurtje" minimaal 5,5 of 6,5 uur is. ‘Maar de fout ligt absoluut niet bij ons', reageert Katrien Jansseune van DVZ. ‘Het gaat hier om een spijtige fout van de politie. Zij hebben ons op oudejaarsavond gecontacteerd en ons zijn paspoortnummer doorgegeven.http://www.hetnieuwsblad.be/article/...cleid=CI3KI739 Avond : van welk uur begint dat? van 18uur? 19uur? Dat is dus zeker niet "een uurtje" dat is minimum 5,5 of 6,5 uur later. Indien jij niet eens de bewezen feiten wil aanvaarden, en de waarheid geweld aan doet, is het onmogelijk om een discussie te voeren. |
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ouderjaarsavond kan ook om 16.00u zijn, als de bureau's sluiten. U weet het dus niet maar gaat wel mensen beschuldigen van racisme. Dat doet u meermaals. U weet ook het tijdsverloop niet vanaf het tijdstip dat de paspoortcontrole begint tot wanneer de telefoon gedaan werd. Met andere woorden, u uit weer eens een keertje gratuit beschuldigingen over uw ingebeelde racisme... Gelieve nu eindelijk dat racisme te bewijzen want uw onzinnige beschuldigingen doen enkel meer en meer afbreuk aan het woordje racisme. Een begrip dat door posters als u ondertussen al zo goed als geen waarde meer heeft... |
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De avond kan tegenwoordig om 16:00 beginnen! Indien jij niet eens de bewezen feiten wil aanvaarden, en de waarheid geweld aan doet, is het onmogelijk om een discussie te voeren. p.s. Zelfs als de avond om 16:00 begint, geraak je nog niet aan dat uurtje! |
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het staat hier al genoeg gepost, u kent het tijdsverloop niet tussen de controle en het moment waar uw Katrien van dvz over spreekt. WAAR IS UW RACISME ? U heeft geen enkel bewezen feit, u lult rustig verder in uw eigen imaginair wereldje... En nu zou het leuk zijn als u terug in de draad kruipt en de vragen een keertje gaat beantwoorden. Of ja, da's juist, u kan dat niet want dan zou u zelf bewijzen dat er geen racisme in 't spel is... |
|
|
|
|