![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#921 |
|
Minister-President
|
simpel, aangeboden werk krijg je door invullen van criteria. als je bij die criteria zet dat je geen werk doet met kledijvoorschriften, krijg je geen werk aangeboden met zulke voorschriften.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 januari 2012 om 16:58. |
|
|
|
|
|
#922 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#923 | ||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#924 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#925 |
|
Minister-President
|
begrijpend lezen eens proberen?
|
|
|
#926 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie beweert dat? Ik doe het uit eerbied voor alle vrouwen die ook een rok dragen...
|
|
|
#927 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eneuh, als je preuts bent, HIER niet kijken.
|
|
|
|
#928 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop dat U altijd gelukt hebt daarmee.
|
|
|
#929 |
|
Minister-President
|
volwassen personen discusieren niet op zo'n manier
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 januari 2012 om 17:05. |
|
|
|
|
|
#930 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan daar precies niet op antwoorden. Wie wel overigens? Ik lees veel kritiek over de wijze waarop ik reageer op die leugens, maar geen alternatieven. Kritiek op degene die leugens schrijft is ook ver te zoeken. Citaat:
Maar zo in het wilde weg beschuldigingen uiten is toch wat goedkoop. Geef zelf eens het goede voorbeeld. Geef concrete posts voor je beschuldigingen. En antwoord op mijn vraag hoe jij met leugens omgaat, i.p.v. die vraag te onwijken met "Alleszinds niet zoals u hier steeds reageert.". |
|||||
|
|
|
|
|
#931 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#932 |
|
Minister-President
|
simplele oplossing: haarnetje dragen onder de hoofddoek
|
|
|
#933 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#934 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik zou alvast de anti-verkrachtingshoofddoek verbieden uit veiligheidsoverwegingen voor degenen die zo geen hoofdkuisheidsgordel dragen. bovendien is een algeheel verbod (met uizondering voor zieke mensen) ideaal om de verplichting door mannetjes te omzeilen. en uiteraard blijft het iedereen vrij om zijn persoonlijke overtuiging te ventileren op openbare plaatsen, waar men gerust met vlaamse vlaggen of witte puntmutsen én waarom niet muzelmaanse hoofddoeken mag rondlopen. Zolang men de mensen maar kan identificeren en het gezicht vrij is, mogen ze zelfs met een groene halve maan op hun kleding genaaid rondlopen. Ben jij daar ook zo'n voorstander van? Ordnung muss sein nietwaar? |
|
|
|
|
|
|
#935 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als mijn link een foto van Cynara zou bevatten, ja, dan is dat haar job, demonstratice voor volwassenenspeelgoed.
Ben alleen benieuwd hoeveel respect U daarvoor kan opbrengen.
|
|
|
#936 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Naar 't schijnt ben ik niet beleefd genoeg. Als je wil mag je zelf dus eens proberen, om vhttp://www.ex-moslim.nl/ |
|
|
|
|
|
|
#937 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#938 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#939 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Naar 't schijnt ben ik niet beleefd genoeg. Aangezien ze met jou nog wel communiceert, mag je, als je wil, zelf eens proberen om haar mening hierover te vragen: http://www.ex-moslim.nl/ Wie weet ? |
|
|
|
|
|
|
#940 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Yep, en een goed gedragen haarnetje voldoet aan alle muzelregeltjes. Dus er moet geen hoofdoek over.
|