![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij moet het hebben van indoctrinatie, je aapt na wat anderen je ingelepeld hebben. En je kan niets anders bedenken als een onzichtbaar mannetje. Ik denk niet dat vele gelovigen God zien als een onzichtbaar mannetje. |
|
|
|
|
|
|
#1122 |
|
Banneling
|
Het spreekt vanzelf dat je die achterbakse islamofielen geen 26.000 bladzijden zal zien vollullen opdat Alexandra Coolen overal en altijd met haar paternosterke kan rondlopen. Twee maten en twee gewichten, zoals altijd.
|
|
|
|
|
|
#1123 |
|
Banneling
|
Als je zoals ik door moslimwebsites surft zal je de betekenis van indoctrinatie snel leren kennen. Maar bon, als commie begrijp ik je voorliefde voor de grote, domme gehersenspoelde massa.
|
|
|
|
|
|
#1124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De mens is niet in staat om zich een volledig onbekend wezen voor te stellen zonder bestaande percepties te gebruiken..de christengod werd daarom altijd als een oude wijze man afgebeeld.. |
|
|
|
|
|
|
#1125 |
|
Banneling
|
Jij bent even gehersenspoeld en geindoctrineerd. Mij uitschelden voor commie gaat daar niks aan veranderen en toont alleen je onmacht.
|
|
|
|
|
|
#1126 |
|
Banneling
|
Nee hoor, indoctrinatie is iets voor moslims en hun gatlikkers. Ik ben helder van geest en sta niet open voor hersenspoeling.
|
|
|
|
|
|
#1127 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1128 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1129 |
|
Banneling
|
De dag dat de katholieke fundi's eisen dat ze met kruisen, mijters, pijen en kuisheidsgordels achter het loket willen zitten omdat ze ermee vergroed zijn, gaan Kasumi, artisjok en de quotevervalser dus 26000 bladzijden volslijmen om die zotternijen goed te praten. Ik zou ze graag bezig zien. Werkelijk.
|
|
|
|
|
|
#1130 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1131 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1132 |
|
Banneling
|
Nee, je staat met je bek vol tanden. Vervelend hé als op die typisch achterbakse spreidstand van islamofielen gewezen wordt. Ik wacht op je eerste bladzijden gebazel pro onafscheidelijke katholieke attributen. Ga je gang maar.
|
|
|
|
|
|
#1133 |
|
Banneling
|
Het interesseert mij allemaal niet, freak.
|
|
|
|
|
|
#1134 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoeveel pagina's ga jij nog vollullen met herhalingen van herhalingen met inhoudloze rethoriek? Uw eigen gezaag nog niet beu gehoord? |
|
|
|
|
|
|
#1136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag was of ze dat hoofddoek dragen omwille van hun moslim-zijn of niet, of omwille van hun boeddhist-zijn? Ik hoef dat niet te vragen, ik wéét dat wie 'n hoofddoek op die manier draagt, moslima �*s en niet boeddhist, christen, satanist, KKK'er o.i.d.. Maar, je wéét waarom je de vraag ontwijkt, nietwaar? Omdat je wéét dat wie 'n hoofddoek draagt moslim is, de religie van de vrede, de leer van mohamed aanhangt/onderschrijft, d�*t draagt ze zichtbaar uit. ...en die leer is niet fraai, er is ook geen 'godsdienstvrijheid' in die leer. Dus, om op je vraag te beantwoorden; ja, indirect geeft zo iemand aan dat jij geen agnost (of wat anders) mag zijn, want haar leer laat dat niet toe, ook schrijft die leer voor dat de hele wereld voor allah is, m.a.w.; iedereen hoort moslim te zijn. 't Is dat ze 't hier (nog) niet voor 't zeggen hebben omdat ze nog geen meerderheid uitmaken. Dat staat allemaal in hun boekskes alboreto, dat jij er geen kennis over hebt is niet erg, maar onthou je dan van domme uitspraken over dingen waar je geen weet van hebt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1137 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1138 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1139 |
|
Banneling
|
Ik lach met uw idolatrie voor islamitische stompzinnigheid. Ik preciseer : islamitische stompzinnigheid, want voor katholieke stompzinnigheid ga je niet plat op de buik.
|
|
|
|
|
|
#1140 |
|
Banneling
|
|
|