![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1201 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1202 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dode dingen die geen levensovertuiging hebben kunnen geen religie beleven. Voor dode dingen is er geen sprake van godsdienstvrijheid zoals bepaald in de mensenrechten, want het zijn geen mensen, het zijn dode dingen. |
|
|
|
|
|
|
#1203 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1204 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1205 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waarom denkt ge dat ik de vraag ontwijk? Ge vraagt me waarom ze de hoofddoek dragen. Gij denkt er een goed idee over te hebben, maar weigert het precies te vragen aan de mensen die die doek dragen. Ik ontwijk de vraag helemaal niet, ik zeg u, tot vervelens toe dat het niet mijn plaats is om te bepalen waarom die mensen die dragen, dat moet ge aan hen vragen. Dus nog eens heel duidelijk: Vraag het niet aan mij, ik draag geen hoofddoek. Vraag het aan de mensen die het weten, namelijk zij die de hoofddoek dragen.
|
|
|
|
#1206 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarvoor zou respect moeten opgebracht worden? Respect voor iemand die duidelijk zichtbaar uitdraagt dat ze 'n aanhangster is van 'n intolerante, totalitaire, gewelddadige, mensonterende en vooral vrouwonderdrukkende ideologie? Ik dacht 't niet! Voor mij niet gelaten, ze mogen zich 'onderscheiden' zoveel ze willen, maar dan niet verbaasd zijn als ze ook wel degelijk 'onderscheiden' worden. Lui die met 'n nazi-pak over straat flaneren, betekent dat ze de nazi-ideologie aanhangen (tenzij 't karnaval is), moeten van mij geen respect verwachten, moeten niet bij me in de buurt komen, want ik wil niet met die ideologie geassocieerd worden. Lui die met KKK puntmutsen op straat rondlopen, betekent dat ze de KKK ideologie aanhangen (tenzij 't karnaval is), moeten van mij geen respect verwachten, moeten niet bij me in de buurt komen, want ik wil niet met die ideologie geassocieerd worden. Lui die met kopvodden op straat rondlopen, betekent dat ze de mohamedaanse leer/ideologie aanhangen (tenzij 't karnaval is), moeten van mij geen respect verwachten, moeten niet bij me in de buurt komen, want ik wil niet met die ideologie geassocieerd worden. Ik verlang van zulke lui die totalitaire ideologieën aanhangen geen respect, wil er zelfs geen van, omdat ik er niet mee geassocieerd wil worden. Moet 't verboden worden? Integendeel; ik weet graag welk vlees ik in de kuip heb! Die vrijheid heb ik nog, hopelijk.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1208 |
|
Banneling
|
Alé, Cynara, een beetje respect voor hoofddoeken hé, zwarte en witte.
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#1209 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is niet omdat artisjok nazi's respecteert (reli of niet), dat anderen dat hoeven te doen. |
|
|
|
|
|
|
#1210 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1211 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1212 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1213 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij komt er eerlijk voor uit dat jij geen respect hebt voor vrouwen die een hoofddoek dragen. Bedankt voor de duidelijke en eenduidige weergave van je mening. |
|
|
|
|
|
|
#1214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien ik iemand zie die 'n hoofddoek draagt (op die manier, altijd en overal, ook binnenskamers), hoef ik niet meer te vragen; "Bent U mohamedaanse?", dat is toch evident.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen respect voor die hele ideologie, niet enkel voor diegenen die 't als vlag op hun hoofd aan de hele wereld menen kenbaar te moeten maken dat ze die criminogene ideologie aanhangen.
|
|
|
|
|
|
|
#1216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
islam betekent wel degelijk 'onderwerping'!
|
|
|
|
|
|
|
#1217 |
|
Banneling
|
Respect hebben voor een symbool van afstomping. Dat is toch wel veel vragen.
|
|
|
|
|
|
#1218 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het klopt dus wat ik schreef Jij komt er eerlijk voor uit dat jij geen respect hebt voor vrouwen die een hoofddoek dragen.Je hoeft dan niet te roepen "Ho ho, niet te snel!" |
|
|
|
|
|
|
#1219 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dient dat onderstuk van de kopvod nu preventief tegen het verspreiden van hun gigantisch stinkende adem of niet ?
|
|
|
|
|
|
#1220 |
|
Banneling
|
Nee, het dient vooral om de vrouw erachter onzichtbaar te maken omdat het een vies en zondig wezen is volgens de islam. Onderdrukking noemen wij dat. Maar pas op, je moet dat respecteren van sjokske of ze krijgt het schuim op de lippen.
|
|
|
|