![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1261 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je schreef "daar zal je 't mee moeten doen". |
|
|
|
|
|
|
#1262 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan moet je niet verwonderd zijn dat anderen denken dat je geen respect hebt voor vrouwen die een hoofddoek dragen. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 januari 2012 om 08:01. |
|
|
|
|
|
|
#1263 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1264 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2 Je begrijpt nu toch waarom anderen denken dat je geen respect hebt voor vrouwen met een hoofddoek. 3 Ik moet je ontgoochelen, door je te verkleden als een boom, word je geen boom. |
|
|
|
|
|
|
#1265 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
dat is jouw probleem, niet het probleem van die andere overtuigingen.
|
|
|
|
#1266 |
|
Minister-President
|
inderdaad, zoals al die islambashers die te pas en te onpas regels uit de koran halen om toch maar op de onderdrukking in de islam te wijzen. ze doen niets anders dan alles wat in dat boekske staat letterlijk te nemen
|
|
|
#1267 |
|
Banneling
|
waar schrijf ik dat mijn ideologie aan het wankelen wordt gebracht? Ik wens me gewoon tijdens het werk op het WERK te concentreren en niet op de uiterlijkheden van een Allah adept of KKK adept. Waarom wèl die uiterlijkheden toestaan maar aan een inwijkeling uit Papoua wel vragen dat hij zijn peniskoker uitlaat (en vervangt door een jeansbroek of zo dan liefst)?
|
|
|
|
|
|
#1268 |
|
Banneling
|
tja, als ze zich met de regelmaat van de klok gaan opblazen om aan hun 72 hoeries te geraken, dan doen ze dat toch echt wel niet omdat zij denken dat het een tros druiven is.
|
|
|
|
|
|
#1269 |
|
Minister-President
|
als je concentratie al zo gemakkelijk wordt verstoord door een onnozel kledingstukje, misschien eens kijken naar de reden van zulke concentratiestoornissen. best eens bij uw huisarts informeren, concentratiestoornissen kunnen gevaarlijk zijn voor jou en je omgeving.
|
|
|
#1270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1271 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
/sarc
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 13 januari 2012 om 10:40. |
|
|
|
|
|
|
#1272 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat er gewezen wordt op wat in de Koran staat lijkt me toch nogal logisch, omdat dit door moslims wordt beschouwd als de laatste boodschap van God waar helaas maar al te vaak letterlijk naar geleefd wordt. Toch wel kras dat u nu even komt beweren dat anderen dit niet mogen benoemen en erover moeten zwijgen? |
|
|
|
|
|
|
#1274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het kostuum van die KKK-ers is in dezelfde kleuren als van Onze Lieve Vrouw van Lourdes. Zou ik nu niet heel erg gekwetst en verontwaardigd moeten zijn als goede katholiek?
|
|
|
#1275 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat omdat je geen antwoord hebt en geen argumenten om de discussie verder te zetten?
Mensen die anderen uitlachen omdat ze de discussie niet aankunnen vind ik persoonlijk dommerikken met een klein kantje. Zullen we het dus maar beperken tot argumenten hier en niet langer op de man of vrouw spelen? Een koekje van uw eigen deeg is namelijk snel gebakken, laten we het dus bij de discussie houden. |
|
|
|
|
|
#1277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan zijn we nu al uitgepraat, u hoort wanneer u dit soort beweringen doet te weten wat de Koran betekent, wat erin staat, wat niet, en welke betekenis het boek heeft voor moslims. Aan dom gekraai heeft niemand iets, probeert u nu eens uit te leggen wat uw probleem is wanneer mensen verwijzen naar de inhoud van de Koran? |
|
|
|
|
|
|
#1278 |
|
Minister-President
|
misschien eens opzoeken wat "sarcastisch" betekent?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 13 januari 2012 om 10:56. |
|
|
|
|
|
#1279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoeven is hetzelfde als moeten. Het tegenovergestelde van moeten = niet moeten = mogen. Dus : u hoeft niet te zeggen dat de zon schijnt. Antwoord : ik mag nog steeds zeggen dat de zon schijnt. Maar 't is inderdaad volledig off topic. Sorry.
|
|
|
|
#1280 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|