![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1281 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou u niet beter eens opzoeken wat "discussiëren" betekent?
Ik heb u dat nog niet zien doen.
|
|
|
#1282 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet de boeken zelf maar hun radicale volgelingen zijn een gevaar..dat heb ik gezegd..en de preutse en aartsconservatieve hoofddoek is daar één element van.. btw leuk onderschriftje..je weet toch dat religieuze volgelingen het toppunt van conservatisme zijn... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 13 januari 2012 om 14:09. |
|
|
|
|
|
|
#1284 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1285 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
hoe·ven hoefde, h gehoefd of gehoeven (met ontkenning) nodig zijn; behoeven: u hoeft niet te komenhttp://www.vandale.be/opzoeken?pattern=hoeven&lang=nn |
||
|
|
|
|
|
#1286 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de Groet aan de Zon (waarschijnlijk oorspronkelijk basis voor de muzelmaanse lichaamsoefeningen) kan dan ineens door iedereen worden uitgevoerd. Dan zijn we tenminste van dat gezaag al vanaf. |
|
|
|
|
|
|
#1287 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1288 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1289 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of een pijnlijk duidelijke poging om de hypocrisie van links te verdoezelen ...altijd de criticasters van religieuze truut als kleingeestig & hysterisch beschouwen, nooit de ziekelijke geobsedeerde die zich bezighoudt met deze religieuze truut.. |
|
|
|
|
|
|
#1290 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is wel hypocriet om dat van de ene mens te aanvaarden en van de andere niet. |
|
|
|
|
|
|
#1291 |
|
Banneling
|
maar jawel, de ene mens trekt een jeansbroek aan, en de andere een nazi-kostuum hé. of een bruin hemd enzo. dat is toch alledrie hetzelfde nietwaar? en dan heb je er nog die met een slaapkleed willen gaan werken, wat is daar nu verkeerd aan?
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 januari 2012 om 14:34. |
|
|
|
|
|
#1292 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ken er die zo wel durven buiten komen, anderen durven dat niet. Er zijn scholen waar je zo niet binnen mag. In het reglement staat dat de bovenkledij korte of lange mouwen moet hebben. |
|
|
|
|
|
|
#1293 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Die petjes mogen niet geloof ik... is het niet? geen petjes in de klas? maar verder gewoon lange mouwen en lange broeken, niks aan het handje. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 januari 2012 om 14:46. |
|
|
|
|
|
|
#1294 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou jij niet beter 'n citaat opzoeken om die 'leugens' te bewijzen, er werd nergens geschreven dat artisjok vindt dat die Afghaanse zelf gekozen heeft voor haar martelingen en boerka.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#1295 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De posts van Circe zijn van zulk een lage kwaliteit dat ge die eigenlijk niet meer serieus kunt nemen. Het enige wat ge er mee kunt doen is ze uitlachen. Citaat:
Moet ge af en toe zelf eens opvolgen.
|
|
|
|
#1296 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U gaat dat niet geloven, hé, maar ik ken ook veel mensen die niet durven buiten komen zonder kleding, straf hé. Zeker nu het was friskes is, lopen de mensen dik aangekleed.
|
|
|
#1298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als in een school een kledingsvoorschrift is, moet men zich eraan houden. Als dat kledingsvoorschrift zegt : wel lange mouwen maar geen hoofddoek moet men niet hysterisch doen vanwege dat hoofddoekverbod maar zich er aan houden of anders een andere school zoeken.
|
|
|
|
#1299 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ Alboreto - uw post 1316 :
Dit wel? Nee, waar u groot gelijk in hebt. Waarom zegt u dat eigenlijk niet aan Artisjok die over het minuscule verschil tussen hoeven en moeten begonnen is, (zie post 1254 - quote : Je kent zelfs de betekenis van "hoeven" niet!) om op die manier te vermijden dat ze de vraag moest beantwoorden die SDX haar stelde. Hé, waarom tegen mij wel en tegen Artisjok niet ????? Ik ben ten minste zo fair om er zelf bij te schrijven dat het off topic is en me ervoor te verontschuldigen! Of weet u niet wat "sorry" betekent?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 13 januari 2012 om 15:30. |
|
|
|
|
|
#1300 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik schreef dit omdat SDX van mijn woorden iets anders maakte dan wat er stond. Meer uitleg. http://forum.politics.be/showthread....87#post5928587 Laatst gewijzigd door artisjok : 13 januari 2012 om 15:32. |
|
|
|
|