![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2 mannen 1 vrouw en 3 kinderen -> nog in orde met de verzekering ook als er middengordel voorzien ( en gebruikt ) is Ben jij er zo eentje die heel alleen je vervuilende bijdrage levert ? |
|
|
|
|
|
|
#422 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zeg me alsjeblieft dat je op z'n minst de krantenartikels hebt gelezen... please... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat u zal merken dat ik zowat alle artikels die ik maar kon vinden doorgenomen heb, en dat ik met beide zijden van't verhaal rekening heb gehouden. |
|||||
|
|
|
|
|
#423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja precies, dat schreef ik al, maar daar komen de agenten pas achter als ze terug op den bureau zijn, hun apparateke in hunne combi geeft enkel aan dat die persoon geseind is, niet de reden waarom!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U kotst samen met arti de boel vol met waanbeeldracisme en gaat dan over iemand's post zeveren of wat? Ga een keertje wandelen tot aan de sportschool en vraag daar uit hoeveel man/vrouw een voetbalploeg bestaat. Leert u nog wat bij en 't is gezond. |
|
|
|
|
|
|
#425 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat vond ik al een zeer vreemde kronkel. Zijn dat allemaal linkse jongens dan ? die flikken daar in Kortrijk Citaat:
Citaat:
Het is nogal wiedes dat je je ergens moet op baseren ( in deze zin een artikel dat uitgaat van die veronderstelling ) om er een disussie over te beginnen. Ik vraag me af waarop jij je baseert Citaat:
Citaat:
Over grote lijnen gesproken : geseind/'geseind', 2 mannen en 3 kids/2 mannen 1 vrouw en 3 kids, veronderstellingen over waarom die versterking nodig zou zijn, etc Veel details blijven je dan toch ook niet bij Citaat:
Citaat:
Waarom krijg ik dan steevast al die zaken te horen om dat verhaal van dien Albanees als totaal ongeloofwaardig te laten overkomen ? Te beginnen met tal van vooroordelen tegen de hele Albanese bevolking En waarom krijg ik dan te hoen dat ik het woord van Eeckhout ( een politiecommissaris nvdr) als onbetwist moet nemen tot op het moemnt dat er bewijzen zouden zijn van het tegendeel ? Je sprak zelfs over laster ... als ik het me goed herinner. Je weet toch dat laster tegen een openbaar figuur niet van toepassing is ? En je weet toch dat laster een klachtenmisdrijf is ? De klacht moet dus 1) ontvankelijk verklaard worden en 2) moet een rechter een uitspraak doen dat het dus wel degelijk laster (misdrijf) is. Laatst gewijzigd door praha : 13 januari 2012 om 01:13. |
||||||||
|
|
|
|
|
#426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En weet ge waarom ? Omdat er verschillende gradaties bestaan in dat geseind staan of op z'n minst het verschil ( zoals ik al zei ) tussen geseind staan (opsporingsbevel) en 'geseind staan' ( een vermeldingske dus ) En als ge nu twee keer logisch nadenkt dan kom je daar toch ook achter. Als dat niet zo zou zijn dan zou da betekenen dat iedereen die 'geseind staat' manu militaria met 20 combi's versterking zouden moeten afgevoerd worden daar het wel eens een zeer gevaarlijke en dringend op te sporen psychopaat zou kunnen betreffen. |
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je geseind staat moet je mee naar den bureau, zo simpel is dat, om 't even voor welke reden, dat kan niet afgehandeld worden op 't straat, die openstaande zaken waarvoor je geseind bent. Ik sprak nergens over meerdere combi's of manu militari, maar als je weigert mee te gaan gebeurt 't wèl manu militari, reken maar, en zo hoort 't ook!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Banneling
|
Jij denkt dus ook dat het een politieagent racist is.
Laatst gewijzigd door artisjok : 13 januari 2012 om 07:09. |
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er staat wel dat de eigenaar van de auto aanwezig was. |
|
|
|
|
|
|
#431 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als we ze zover kunnen krijgen dat ze niet meer durven optreden uit angst voor sancties is dat toch leuk meegenomen? |
|
|
|
|
|
|
#433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor die 'sommigen' op 'sommige' plaatsen is dat inderdaad leuk meegenomen.
|
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik er een paar geef is het kommaneuken. Zogezegde tegenstrijdigheden in het politieverhaal is voldoe'nde om ze aan de schanpaal te nagelen. |
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De reden om hem vast te zetten weten we, hij kwam voor in de databank van de politie. Maar jullie beweren dat er geen reden was voor verder onderzoek. |
|
|
|
|
|
|
#436 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist ja, futiliteiten.
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#439 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan zit er nog iemand in deze draad die vindt dat Albanezen met een Fins paspoort niet mogen gescreend worden in de database omdat dit per definitie racisme is...dat daar 'iets' te vinden is dat niet koosjer lijkt, is maar bijzaak..dat onschuldigen per defintie geen problemen hebben met een screening ook...advocatentruken dus... |
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de man was niets eens bij de gebeurtenissen betrokken, wel een half politiecorps. De agenten + de opgeroepen versterking, allemaal onbekwamen en racisten. |
|
|
|
|