![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 |
|
Europees Commissaris
|
Weer die eindeloze discussie.
Tis waar. De politie heeft het meest last met Chinezen en Italianen. Lijkt me redelijk menselijk dat je bevolkingsgroepen, waar je steeds meer miserie mee hebt, gaat beginnen viseren. Daar is niks mis mee. |
|
|
|
|
|
#462 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geef ik al de hele tijd toe.
Alleen, ik wacht het onderzoek af. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga nooit af op het verhaal van iemand die problemen heeft met de politie. Die zijn allemaal onschuldig. |
|||
|
|
|
|
|
#463 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#464 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Doei |
||
|
|
|
|
|
#465 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#466 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
We weten maar bitter weinig af van de achtergrond en/of de bepalende factoren die hebben meegespeeld. Voor iemand die zélf beweert maar bitter weinig van deze zaak af te weten sta je toch - mede gelet op de titel van jouw topic - wel héél vlug klaar om de racismekaart uit te spelen. Bijgevolg, misschien iets minder vlug anderen beschuldigen, hetzij van incompetentie, hetzij van racisme?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 13 januari 2012 om 19:31. |
|
|
|
|
|
|
#467 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer de klacht niet terecht is zullen we er inderdaad niet over horen. Zeker al niet van wie nu het hards roepen. |
|
|
|
|
|
|
#468 | ||||
|
Banneling
|
Neen?
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 13 januari 2012 om 19:44. |
||||
|
|
|
|
|
#469 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat niet kosjer was, was dat de man geseind stond.
Simpel!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#470 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#471 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tusen haakjes : racist, dat wil zeggen dat je bepaalde rassen minder of meerderwaardig vind. Ik weet niet hoe die moegetergde flikken daar over denken, dus in feite kan ik niet op je vraag antwoorden... |
|
|
|
|
|
|
#472 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#473 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#474 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#475 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, haatzaaien, aanzetten tot haat, dat is de reden van de draad.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#476 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Teveel verkeersboetes gekregen ? Een fout gelopen relatie met een politieagent? Mij hebben ze ook al aan uitgebreide controles onderworpen. Gewoon omdat ik Belg ben en uit Nederland kwam. Vuil racisten zijn het die Nederlanders. |
|
|
|
|
|
|
#477 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aard van 't beestje.
|
|
|
|
|
|
#478 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tiens, Artisjok wenst niet te reageren op mijn voorgaande post?
|
|
|
#479 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#480 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Mocht je inmiddels vergeten zijn wat je zelf hebt geschreven, ik zal je een handje helpen. Even samenvatten : Citaat:
Citaat:
Dat gebrek aan kennis van zaken heeft er jou nochtans niet van weerhouden om een topic te openen met als titel "racisme bij politie". Je vond het blijkbaar niet nodig om een vraagteken te plaatsen. Wat jij doet is louter speculeren, meer niet. Voor iemand die de mond vol heeft over vermeende leugens van andere forummers sta je wel heel vlug klaar om iemand, zonder gegronde reden, te beschuldigen van hetzij racisme, hetzij incompetentie. Lukraak iemand valselijk beschuldigen, is dat ook geen leugens verkondigen? Mocht je nog over een greintje intellectuele eerlijkheid beschikken, zou je je best uit deze topic terugtrekken en vurig hopen dat deze een stille dood sterft. Ik stel voor dat je hier eens grondig over nadenkt. Je hebt jezelf al genoeg belachelijk gemaakt.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 14 januari 2012 om 08:35. |
|||
|
|
|