![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1361 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ze willen gewoon deze discussie naar hun hand zetten met behulp van de "Godwin"-wet dit lukt echter niet en nu blijven ze er al 3-4 pagina's over aan het zeuren
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 januari 2012 om 15:09. |
|
|
|
|
|
|
#1362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vraag enkel aan de voorvechters van vrije kledingkeuze annex pleiters voor 't recht om altijd en overal, zichtbaar voor iedereen 'n (haatzaaiende, intolerante mensonterende, vrouwonderdrukkende) ideologie uit te dragen, of ze ook op de barricaden staan voor lui die met hun nazi uniformen, KKK pakjes willen flaneren, altijd & overal, of die lui óók de vrijheid moeten of mogen hebben om hun ideologie 'zichtbaar' uit te dragen. Volgens jou neemt niemand die vraag serieus. Waarom eigenlijk niet? Omdat 't belachelijk is dat iemand altijd en overal rondloopt in nazi uniform of KKK pakjes? Ondenkbaar dat er mensen op die manier uitgedost in de klas, achter 'n loket, op de werkvloer etc. zouden verschijnen? Indien zo, waarom is 't belachelijk of ondenkbaar voor de ene en de andere niet? Ben je consistent/consequent, dan pleit je óók voor dat 'recht'! Mijn mening hierover heb ik reeds geplaatst, dus geen stropoppen als antwoord asjeblieft!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1363 |
|
Minister-President
|
correctie:
Godwin en Reductio ad Hitlerum
|
|
|
#1364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij vindt dus ook dat enkel mohamedanen 't 'recht' mogen hebben om hun ideologie, zichtbaar voor iedereen uit te dragen, altijd en overal, andere ideologieën mogen dat recht niet hebben?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#1365 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 januari 2012 om 16:05. |
|
|
|
|
|
|
#1366 |
|
Banneling
|
weer eentje die het woord "vergelijking" niet heeft begrepen.
|
|
|
|
|
|
#1367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#1368 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vriendelijk verzoek om even gewoon te antwoorden op volgende vragen: - Als ik per se altijd en overal met een hoofddoek wil lopen, keurt u dat goed? - Als ik per se altijd en overal met een hakenkruis wil lopen, keurt u dat goed?
|
|
|
#1369 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
we moeten dus al die vlaamse leeuwen verbieden.
|
|
|
|
#1370 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wilt u even toelichten waarom u uitzonderingen maakt?
|
|
|
#1371 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
nee als ik per se altijd en overal met een vlaamse leeuw wil lopen keurt u dat goed?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 januari 2012 om 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#1372 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het was weldegelijk Mohammed die de eerste genocide op een joodse stam heeft uitgevoerd en het was weldegelijk Dolfje die zich voor de verplichte dracht van de gele ster op de kledingvoorschriften van Mo heeft gebaseerd. Informeer je misschien wat beter. en verder gaat de vergelijking tussen "kleding met politieke of religieuze inslag" en niet over de inhoud van die politiek of religie. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 14 januari 2012 om 16:46. |
|
|
|
|
|
|
#1373 | |
|
Banneling
|
Citaat:
snappie? en als ze naar een sportevenement / cultureel evenement / muzikaal evenement gaan, mogen ze van mij allemaal met de vlaamse vlag of muzelmaanse hoofddoekvlag zwieren, eigen keuze. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 14 januari 2012 om 16:45. |
|
|
|
|
|
|
#1374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij/zij maakt een vergelijkende vraag. En dat hebt u blijbaar niet begrepen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1375 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is niks mis met een hakenkruis, het is het heiligste teken uit het hindoeïsme. En of je er nu zo wil bijlopen, wat zou mij dat wat kunnen schelen? ![]() Laatst gewijzigd door Kasumi : 14 januari 2012 om 16:47. |
|
|
|
|
|
|
#1376 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
(zoals kasumi eerder aangaf) mogen die ook niet?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 januari 2012 om 16:52. |
|
|
|
|
|
|
#1377 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"geen uiterlijke kentekenen van religieuze of politieke aard": wat begrijp je daar niet aan? Of bedoel je dat ze met "geen hoofddeksels" wèl petjes van Greenpeace gingen toelaten? Ik weet dat er ooit wèl eentje met haar hoofddoek haar opzeg heeft mogen uitdoen: was éénmalig. Ze was zonder hoofddoek aangeworven (wie riep er nu weer discriminatie?) maar toen ze verkocht was geworden en haar echtgenoot moest importeren moest ineens die doek "vrijwillig" opgezet want dat bleek dan ineens een soort voor verlovingsring te zijn. Enfin, ze mocht ook niet meer gaan werken dus dat probleem was snel opgelost. Na haar opzeg kon ze zich inpakken en beginnen aan haar barenswerk. Ze had nochtans een bachelor behaald. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 14 januari 2012 om 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#1378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb er niets op tegen dat u een Vlaamse leeuw draagt maar niet altijd en overal. There is a time and a place for everything. Als u in een fabriek werkt met zo'n vlag over de schouders is er kans dat ze gegrepen wordt door een machine (idem voor de hoofddoeken!), het is ook niet hygiënisch in een voedingsverwerkend bedrijf (idem voor de hoofddoeken!). Een hakenkruis zou ik (ik zal het zeker nooit doen maar hypothetisch) aan een kettinkje onder mijn kleren kunnen dragen. Dus nogmaals : zonder op praktische overwegingen te letten : waarom keurt u de hoofddoek goed en het hakenkruis niet?
|
|
|
|
#1379 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
geef mij 1 school waar het dragen van een greanpeace-teken of vrede-teken wordt verboden (waar er uiteraard geen uniform moet worden gedragen)
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 januari 2012 om 16:55. |
|
|
|
|
|
|
#1380 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|