![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#502 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Die identiteitscontrole heb ik nooit racistisch genoemd. Graag citaat met link. Citaat:
Correct, hé. Kan je nu al erkennen dat daar uren en uren verlopen zijn? Citaat:
Je komt weer af met uitvindsels. |
|||
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nogmaals, U en u alleen gooit dit voorval in een draad om racisme bij de politie aan te klagen, bewijs dat nu toch eens... Waar zit hier het racisme anders dan in uw geest? U gaat uiteraard nog afkomen met het juiste uur dat iedereen gezellig op't bureau zat, u gaat ook even vertellen om welk uur ze eindelijk de situatie kalm konden overzien en om hoe laat ze bij dvz opnamen? Of dacht u dat men op tien seconden alles in orde hadden? |
|
|
|
|
|
|
#504 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe laat was het toen die versterking er was? Hoe laat was het voor ze uiteindelijk met hun arrestant naar het politie bureau konden gaan ? Hebben ze dan hun overste nog om raad gevraagd ? Allemaal zaken die we niet weten. En dan maar lullun dat er teveel tijd verliep tussen de controle en het tijdstip dat ze DVZ belden. We weten niet eens hoe laat ’s avonds is. |
|
|
|
|
|
|
#505 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Wt is je punt? Citaat:
Aangezien jij niet eens de gekende feiten wil erkennen is een discussie niet mogelijk. Citaat:
Waarom wil jij niet erkennen dat er uren en uren verliepen? |
||||
|
|
|
|
|
#506 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U kan dus nog steeds geen enkel bewijs leveren van één uwer beweringen? Niets over racisme, u kan niet de juiste tijdslijn doorgeven, u kan niet eens het tijdstip geven wanneer de dienst dvz opnam? Wat kan u wel? Ik ga af op de gekende feiten, u ziet niet eens wat u zelf zegt. |
|
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het punt is dat je dit vermeende racisme nog steeds niet hebt aangetoond. En neen, die tijdspanne tussen de controle en het opnemen van contact met de dvz bewijst nog geen racisme. We weten immers niet wat er zich in die tijdspanne allemaal heeft voorgedaan. Pas nadat we over alle gegevens beschikken kunnen we conclusies trekken, niet eerder. Maar laat dit jou vooral niet tegenhouden om die agenten te blijven beschuldigen van racisme (en/of het later bijgesleurde onbekwaamheid). De inhoud en betekenis van het begrip racisme heb jij al dermate uitgehold en gedevalueerd dat dit er ook nog wel bij kan.
|
|
|
|
#508 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb jou nog maar bitter weinig forummers weten blok zetten.
Dóódgetrold ja, dat wel. Overvloedig zelfs. Maar effectief blokgezet door een gedegen argumentatie? Vrijwel geen. Don't flatter yourself.
|
|
|
#509 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom wil je dat niet erkennen? Het is gekend dat Fusha Zamir een verblijfsvergunning had voor finland, en de politie dit niet doorgaf aan DVZ. Waarom wil je dit niet erkennen? |
|
|
|
|
|
|
#510 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Al was ik de enige, dat is geen argument. Citaat:
Citaat:
Je mag nog veronderstellen dat ze daarvoor eerst op het politiebureau moesten zijn, en dat het een uur duurde voor ze er geraakten. Dan blijven er nog uren en uren over vooraleer ze contact opnamen. Je mag draaien en keren zoveel je wil. Uren en uren zijn voorbijgegaan voor ze contact met DVZ opnamen. Over de verblijfsvergunning voor Finland hebben ze gezwegen tegenover DVZ. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#511 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Even recapituleren : Op de post van Manta : Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 januari 2012 om 09:14. |
|||
|
|
|
|
|
#512 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hoe hard je ook probeert. Blijkbaar is dit voor sommigen heel moeilijk te begrijpen.Gezien ik niet over alle gegevens beschik ben ik niet bij machte om een verklaring te vinden en/of tot een bindende conclusie te komen. En dat is nu net het verschil tussen ons beiden. Jij laat je door gebrek aan kennis terzake namelijk niet tegenhouden om iemand te beschuldigen. Zoals ik al eerder schreef, ben ik even blij dat jij niet tot de rechterlijke macht behoort.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 januari 2012 om 09:18. |
|
|
|
|
|
|
#513 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan zijn er die akkoord gaan en anderen die niet akkoord gaan. Het aantal mensen dat al dan niet akkoord gaan is geen argument. Met de rest van wat ik schrijf ga je akkoord?
Laatst gewijzigd door artisjok : 15 januari 2012 om 09:19. |
|
|
|
|
|
|
#514 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
A propos, het is niet omdat jij jouw posts hieromtrent blijft en blijft herhalen dat deze per definitie aan bewijskracht zouden winnen. Voor de rest, zie mijn vorige post.
|
|
|
|
#515 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Welke noodzakelijke gegevens heb jij nog nodig om te kunnen weten dat er uren en uren verlopen zijn vooraleer contact werd opgenomen? We weten dat de politie verzwegen heeft tegenover DVZ dat Fusha Zamir een verblijfsvergunning heeft voor Finland. Welke noodzakelijke gegevens heb jij nog nodig om te kunnen weten dat dit een fout is? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#516 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#517 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#518 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is pas beledigend tegenover de politie en de korpschef. |
|
|
|
|
|
|
#519 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Denk je dat er in Kortrijk maar 1 feit per dag plaats vindt?
|
|
|
|
|
|
#520 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot die ook doorkrijgt dat er geen land mee te bezeilen is en ze op hun negeerlijst terechtkomt. Dan denkt ze dat ze die blokgezet heeft. |
|
|
|
|