![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik heb het over de sluierhoofden die men niet kan bemerken op enige culturele evenementen. je snapt het verschil precies niet hé? Wacht even: kijk: SLUIERHOOFD : Marokkaanse mevrouw die wèl in cultuur is geinteresseerd: ![]() begrijp je het? of moet ik kleurkes gebruiken, dat helpt soms hé? |
|
|
|
|
|
|
#1542 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar kom, ik zal je heel mijn post nog eens quoten, dan kan je de twee volgende zinnetjes ook eens lezen zodat je kan zien dat ik wèl weet waarover ik het heb: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1543 | |
|
Banneling
|
Je schreef :
Wie zie je bij culturele evenementen? Aziaten... niks "sluierhoofd" te bemerken.Indien er moslima's zonder hoofddoek aanwezig zijn, zie je die niet, heb je zelf net toegegeven. Citaat:
Dat doe jij. Dat is jouw taalgebruik. |
|
|
|
|
|
|
#1544 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
HELP! Citaat:
of nee wacht: bij culturele evenement zijn er geen "hoofddoeken" te bemerken... waarmee ik niet wil zeggen dat er altijd wel een paar bomma's met hunne foulard rondlopen, zeker als het regent. met die bomma's bedoel ik dan weer niet: er lopen een paar oudere sluierhoofden rond. Afstompend werk dan IT gedoe zeker? |
||
|
|
|
|
|
#1545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Preutsheid gaat altijd ten koste van de vrouw. Of is u dat nooit opgevallen? Hebt u zin terug naar de Victoriaanse tijd te gaan? Of zelfs maar 50 jaar terug toen de Kerk voor haar gelovigen besliste welke films wel of niet mochten gezien worden en welke boeken gelezen? Hebben we daarom een sexuele revolutie gekend om vrouwen weer in het keurslijf van KKK te dwingen (en daar bedoel ik niet Ku Klux Klan mee natuurlijk!) Overigens wordt kinderen en jonge mensen de kans ontnomen zich een volledige algemene ontwikkeling toe te eigenen als ze voor een simpel bloot stukje vel geen theater meer in mogen. En dan dat gedoe van douchen in zwembroekjes. We zijn de schaamte die ons als christenen werd bijgebracht met veel moeite kwijtgeraakt. Gaan we daar terug mee moeten beginnen? Goe zot, zeggen ze hier
|
|
|
|
#1546 | |||||
|
Banneling
|
Ja, We.
Je reageerde op mijn post En hier weet je al niet meer waarover het gaat. Citaat:
Dit is de voorgeschiedenis. Weet je nu weer waarover het gaat? Laatst gewijzigd door artisjok : 15 januari 2012 om 11:45. |
|||||
|
|
|
|
|
#1547 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1548 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1549 | |
|
Banneling
|
ja hoor: over sluierhoofden bij culturele evenementen.
heb ik al een keer of tien gezegd. Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 januari 2012 om 11:54. |
|
|
|
|
|
|
#1550 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Denkt ge niet dat dat elke vrouw dat voor zichzelf kan en mag uitmaken? Of staat ge zo hoog verheven boven alle vrouwen (pun intended) dat ge dat voor hen gaat uitmaken? Het past binnen het kader om iedereen met een andere mening goed zot te noemen. Maar als anderen dat bij u doen is het kot te klein vermoedelijk?
|
|
|
|
#1551 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Maar bij Artisjok haar weten mag elke moslim zijn eigen mening hebben en volgen. |
||
|
|
|
|
|
#1552 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1553 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb je net die volledige discussie gekopieerd tot waar je niet meer weet waarover het gaat. Ik kopieer nog even de volledige discussie : Waar staat er iets over moslima's met hoofddoek bij culturele evenementen? Niet! Dat was een andere discussie! |
||||||
|
|
|
|
|
#1554 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik stel vast dat bij culturele evenement aziaten WEL aanwezig zijn en sluierhoofden NIET. moeilijk snappen precies. |
|
|
|
|
|
|
#1555 |
|
Banneling
|
Ik heb nog nooit kopvodden gezien op muziekfestivals, op fuiven, op café, in het theater, in het publiek van sportwedstrijden of TVshows. Ze participeren niet, ze ze leven in hun paralelle islammaatschappij waar de vrouw in de keuken hoort.
|
|
|
|
|
|
#1556 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
meer zelfs: het is net de bedoeling dat zij niet worden opgemerkt zodat ze gewoon deel uitmaken van de maatschappij en er gewoon mee in opgaan..... raar hé. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 15 januari 2012 om 12:30. |
||
|
|
|
|
|
#1557 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En mochten ze die toch hebben, dan etaleren ze ze niet aan de hand van een dress-code.
|
|
|
|
|
#1558 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1559 | |
|
Banneling
|
Net toevallig gevonden: een islamitische commentaar over een schilderij van Da Vinci:
Citaat:
Soms is het al goed dat ze een eigen zelf-opgelegde verplichting tot herkenningstekens hebben: je haalt zulke mensen er zo uit. Bovenstaande lijkt me door een baardhoofd met soepjurk te zijn geschreven. Gaat lekker zo. Die kom je dus ook niet tegen in het MAS. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 januari 2012 om 13:09. |
|
|
|
|
|
|
#1560 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat: