![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1741 |
|
Banneling
|
BS. Elk moslima heeft een behoorlijke portie religieuze hersenspoeling achter de kiezen. Anders was het geen moslima.
|
|
|
|
|
|
#1742 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1743 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1744 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zou jij dan eens zo vriendelijk willen zijn, om dat in zijn plaats te doen, Alboreto ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 januari 2012 om 23:10. |
|
|
|
|
|
|
#1745 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De islam discrimineerd niet hoor.... |
|
|
|
|
|
|
#1746 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze had een belangrijk stemmenaandeel, dat verkracht werd omdat de anderen op een kluitje kropen en het basis-idee van democratie een anale beurt gaven die nu nog steeds pijn doet.
Trouwens, de NVA heeft een soortgelijke beurt gekregen, met glijmiddel op basis van tabasco, Bhut Jolokai en glaspoeder. Democratie, mijn kloten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 januari 2012 om 23:20. |
|
|
|
|
|
#1748 | |
|
|
Citaat:
"Beste Alboreto, het enige wat ik u vraag is: "Kun jij dan hier dan eens kijken, of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ " Geen ondubbelzinnigheden, gewoon uw mening daarover." Ach ja, die had je zgz al beantwoord, wat dus niet waar is, en dat is ook al bewezen, want je schijt waar je staat, als het op de islam aankomt. Hier sé, om wat er tussen je billen loopt af te kuisen: ![]() Zo, nu kun je weer de calimero uithangen.., sukkel. |
|
|
|
|
|
|
#1749 |
|
|
En dan hoeft schijthuis Alboreto ook deze link niet meer te beantwoorden, zeker niet: http://retro.nrc.nl/W/Lab/Multicultureel/scheffer.html
Daar ben je dan ook vanaf. |
|
|
|
|
|
#1750 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1751 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij ook al?
...en Marie? Die 'eer' is mij nog niet te beurt gevallen, ach wat jammer, wat voel ik me nu onbeduidend.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#1752 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Link werkt niet Diego.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#1753 |
|
|
Sorry, deze dan: http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Multicultureel/scheffer.html
|
|
|
|
|
|
#1754 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1755 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1756 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Graag citaat met link waar ik dit promoot. |
|
|
|
|
|
|
#1757 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1758 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bijna...Ik spreek niet over U in't specifiek, maar over het soort mensen waar U bij hoort.Politiek correcten die desondanks duidelijke tekenen hun ogen dichtknijpen, vingers in de oren de Internatonale hummen. En dat doen in volle overtuiging dat de Artisjokjes altijd gelijk hebben.... Ik kan geen link geven met de exacte verwoording , omdat U NOOIT een deftige uitleg geeft, NOOIT een duidelijk standpunt. Alleen maar kontdraaien, tapijtsnuffelend ontwijken van enige constructiviteit, creativiteit , of zelfs maar een vonkje eigenheid.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 januari 2012 om 06:34. |
|
|
|
|
|
|
#1760 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Graag citaat met link maar ik dit promoot. Je mag ook toegeven dat je leugens of zwans verkoopt. Citaat:
|
||
|
|
|