![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1821 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en haar broers...
|
|
|
#1822 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wat wel de waarheid is, is dat het in een discussie van twee kanten moet komen. Ik heb al verschillende keren constructief willen discussiëren om telkens tot de constatatie te komen dat het de tegenstander enkel te doen is me te beledigen. U als voorbeeld daarvan. Als dat gebeurt, dan moet het u niet verwonderen dat de discussie daar stopt. Citaat:
Die mening is de mijne en het is niet aan u om een andere mening te eisen dan deze die ge gekregen hebt. Dat is de discussie proberen sturen en de discussiepartner iets proberen in de mond te leggen, wat opnieuw oneerlijk discussiëren is. Citaat:
Lees mijn antwoord opnieuw en probeer een open geest te hebben, dan zult ge beseffen dat ik wel degelijk geantwoord heb.
|
|
|
|
#1823 | |
|
|
Citaat:
Ik heb dat al voldoende aangetoond. Dus stop anderen een mening toe te schrijven die de hunne niet is, en dan komen we goed overeen.
|
|
|
|
#1824 | ||
|
|
Citaat:
3) De betekenis van de hoofddoek is een stropop van islambashers hier. En gezien ik al met moslima gepraat heb weet ik dat die 3e mogelijkheid de juiste is. Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 januari 2012 om 19:30. |
||
|
|
|
|
|
#1825 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We hadden het niet beter kunnen uitleggen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 januari 2012 om 19:52. |
|
|
|
|
|
|
#1826 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wedden dat je dat niet zal doen. |
|
|
|
|
|
|
#1827 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1828 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1829 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is inderdaad niet daarom. Het is omdat bij een constructuve discussie alle partners graag juist begrepen willen worden. U niet dus.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of nee, het verwonderd me niet. U wil immers niet constructief discuteren. Citaat:
En uit uw reactie blijkt daarop geen antwoord. We weten het nu nog altijd niet. Vind u dat zelf niet erg? Citaat:
Héél constructief hoor (!). En fin. Weer een bewijs dat u niet begrepen wil worden, maar enkel uw politieke mening verkondigen. Citaat:
En dat is hoegenaamd niet eerlijk discuteren. Citaat:
Maar je wil niet. En daarom zeg ik gefundeerd dat je niet eerlijk wil discuteren. Dat je niet wil eerlijk zijn en dat je niet wil constructief debateren.µ Je wil enkel jouw politieke mening verkondigen. De waarheid kan je geen moer schelen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 januari 2012 om 20:06. |
|||||||
|
|
|
|
|
#1830 | |
|
|
Citaat:
Onze 'anti-racisten' weten maar al te goed dat ze rond de (islam) pot draaien dat het niet mooi meer is, aangezien ze anders toegeven zelf 'racist' te zijn, volgens hun eigen definitie dan toch. Fify's, trollen, afleidingen, ontwijkingen tot regelrechte leugens toe, is dan nog het enige alternatief om eraan te ontsnappen. Eerlijkheid en geloofwaardigheid ? Ondertussen kent het ganse forum het palmares van deze gestampte ezelsbokken. Zelfs nieuwe forummers die met hen een poging tot discussie wagen, houden het al snel voor bekeken. Never mind, Paulus, je geduld is bewonderenswaardig en je pogingen tot een eerlijke discussie zijn moedig, ook die van andere forummers, maar dit soort van forumtrollen hebben daar echt geen boodschap aan. Op dat punt zijn ze dan ook al lang de schaamte voorbij. Gepatenteerde leugenaars kun je niet overtuigen van hun blatante leugens, gezien dat hun reden van handelen zou ontnemen. Toegeven dat ze al die tijd oneerlijk gediscuteerd hebben, zou psychologische zelfmoord zijn en da's wel 't laatste dat ze zich willen aandoen. Het trollen zal dus doorgaan, ondanks de reeds veelvuldig aangetoonde ontmaskering ervan. |
|
|
|
|
|
|
#1831 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan hem niet langer ernstig nemen als discussiepartner, en als ik nog op hem reageer op zijn zwakzinnig gewauwel zullen mijn reacties navenant zijn.
|
|
|
|
|
#1832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb nog maar met een moslima gepraat en volgens haar werd haar zus wel door de echgenoot verplicht. De rest van de familie is hoofddoekvrij. |
|
|
|
|
|
|
#1833 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als uw geestesgenoten kwotes vervalsen, zelfs zonder fify, dan hoor ik u niet mekkeren....
|
|
|
|
#1834 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
En dat voor iemand die zegt nooit te liegen Citaat:
Waartoe ik niet bereid ben is om een stropop, die voor alle duidelijkheid niet mijn mening is, als waarheid te beschouwen, en dat is het bedje waar ge ziek in zijt, Paulus. Ge kunt het niet halen met echte argumenten, dus ge verbergt u achter leugens en persoonlijke aanvallen. En dan klagen dat anderen niet willen antwoorden als ge zo'n oneerlijke discussietechnieken gebruik. Echt zielig hoor. In tegendeel, anders zou ik uw leugens gewoon laten staan.
|
|
|
|
#1835 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind 'onsterfelijk' belachelijk beter. Maar dat heeft er niks mee te maken natuurlijk. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1836 |
|
|
Ah, waar gebeurt dat dan?
|
|
|
#1837 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1838 | |
|
|
Citaat:
Ge valt weeral door de mand, Paulus.
|
|
|
|
#1839 | |
|
|
Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 januari 2012 om 20:11. |
|
|
|
|
|
|
#1840 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij verkondigt geen mening, hij bauwt simpelweg een handvol politiek correcte memes na, hem opgelepeld door gedegenereerde leerkrachten, mediocere jeugdhuisvrienden, of een allochtone slettebak op zijn job die hij met gefakete tolerantie en pseudo-kosmopolitisch multicultureel gezwam in de beddebak wil wauwelen.
|
|
|