![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als er ergens nog 'n bevel tot verlating van 't grondgebied was dat niet betekend werd, sta je wel degelijk geseind!
Geseind staan betekent NIET altijd (voor de tigste X) dat je iets op je kerfstok hebt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#562 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zover we weten... uiteindelijk wel
"Pas de dag nadien, na bemiddeling van een sociaal assistente en een alerte medewerkster van DVZ, komt Zamir na drie dagen -volstrekt onterechte- opsluiting vrij. Amper één dag voor zijn vliegtuig terug naar Finland vertrekt. En nog is de ellende niet voorbij: het vliegtuig dat hen naar Helsinki moet brengen blijkt defect waardoor ze nog een extra nacht op Zaventem moeten blijven." |
|
|
|
|
|
#563 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pas de dag nadien worden ineens 3 dagen opsluiting. Dat vliegtuig onklaar maken, hebben de flikken natuurlijk ook op hun geweten, de racisten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#564 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat geseind staan in tegenstelling tot 'geseind staan' betekent dat er een aanhoudingsbevel is afgevaardigd. Dat doen ze niet zomaar ... dan moet het al ernistig zijn. Maar als volgens jou er geen enkele prioriteit of extra uitleg staat dan weet men natuurlijk niet of het gaat over een futiliteitje of iets heel ernstig totdat men op dat bureau zou komen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 15 januari 2012 om 23:53. |
|||||
|
|
|
|
|
#565 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De dag na 1 januari... aldus het verhaal, SDX
dus gerekend vanaf den 31ste ijn dat er 3 .... ruim gerekend dus Citaat:
'k dacht nét hetzelfde toen ik dat las |
|
|
|
|
|
|
#566 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat wordt dan 'versterking oproepen' genoemd.
|
||||
|
|
|
|
|
#567 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wordt er dan gewerkt bij dat centrum dat gecontacteerd had moeten worden? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#568 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#569 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is gewoon ook niet zo Je staat geseind voor : diefstal, nog uit te zitten straf, gezocht wegens verdacht, etc... Hoeft daarbij ook niet om een persoon te gaan. Een bepaalde nummerplaat kan ook geseind staan als gestolen voertuig, niet okay met verzekering, etc.. Dat zijn zaken die men ogenblikkelijk ziet... de juiste toedracht of details is weer wat anders... zijn vaak ook gewoon hun zaken niet Citaat:
In het geval van een futiliteit gaat men dan verplicht zijn zich disproportioneel op te stellen want het zou ernstiger kunnen zijn. En in het geval dat het een zeer waar geval betreft en men zou bovenstaande lang niet voldoende zijn en de persoon in kwestie gebruik kunnen maken van de sitatie. De werkelijkheid is natuurlijk wel wat anders.... als men bv een nummerplaat checkt en die staat geseind dan staat die nummerplaat bv geseind als een wagen gebruikt bij gewapende overval In dat geval weet men dat het niet zal volstaan die wagen gewoon even aan de kant te zetten en rustig af te wachten hoe de bestuurder/inzittenden zich rustig aan de eerste controle zullen onderwerpen... Citaat:
In dat geval is het zéér misleidend om de term 'versterking oproepen' te hanteren. Zullen we dat dan gelijk stellen met het 'geseind staan' van S E ? Laatst gewijzigd door praha : 16 januari 2012 om 00:47. |
|||
|
|
|
|
|
#570 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
20 combi's
sus antigoon sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 16 januari 2012 om 00:49. |
|
|
|
|
|
|
#571 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- nog dienen uit te zitten straf. - nog op te nemen verklaring in een lopend dossier. (NIET crimineel) - nog af te nemen verhoor. (NIET crimineel) - arrestatie mbt. lopend dossier waarbij uw voorlopige aanhouding noodzakelijk wordt geacht - teveel openstaande boetes. - rijbewijs dat dient ingehouden te worden en dat nog niet bent gaan afgeven. - adres niet gekend (NIET crimineel) - ... blijkbaar ook als je asielaanvraag afgewezen werd, dat moet betekend worden, je moet er tenslotte van in kennis gesteld worden, op de hoogte gebracht worden Citaat:
In geval van 'n futiliteit gaat men niet verplicht zijn zich disproportioneel op te stellen, gewoon mee naar den bureau. Citaat:
Klaarblijkelijk stond de man geseind omdat zijn uitwijzingsbevel nog niet betekend was, de politie moet hem daarvan in kennis stellen, de man moet dat betekenen, en zolang hij dat niet gedaan had, stond hij geseind! Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#572 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je beweert dat ze enkel zien "geseind". Dan hebben ze niets om zich op te baseren om in te schatten. Als ze werkelijk geen enkele extra info hebben, behalve "geseind" is dat toch een zeer dom bedacht databank/consultatieprogramma! Citaat:
Waarom verzwijgen ze dat die man een verblijfsvergunning heeft? Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#573 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#574 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik met mijn auto naar Blg. rij en ik wordt aangehouden voor controle, toon ik m'n Belgische ID kaart (waar niet op staat dat ik in Spanje woon), mijn Europese rijbewijs, mijn Spaanse boorddocumenten (met mìjn naam er op), mijn kenteken is Spaans, reden genoeg om hun 'apparateke' te controleren. 't Zekere voor 't onzekere nemen heet dat! Citaat:
Agenten die controles uitvoeren, zien dat iemand geseind staat, roepen 'n andere combi op om de persoon in kwestie over te brengen naar de bureau, omdat zij verondersteld worden hun werk verder te zetten en hun post niet te verlaten, dat wordt dan 'versterking oproepen' genoemd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vraag 't hen, jij woont toch in die contreien, ik was er niet eens bij, net zomin als jij. Citaat:
Ik heb je nog steeds geen 'racisme' zien aantonen.
|
||||||
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ondertussen hebben ze de discussie al lang verloren en proberen ze de boel tot in het oneindige te rekken. Voor de aandacht zeker... Het racisme zit enkel in hun arme geestjes. Mss dermee dat ze voorstander zijn van drugs, 't dood hun geestepijntjes... |
|
|
|
|
|
|
#577 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vraag wat er niet pluis was met die papieren (waarvan de douane op Zaventem 3 dagen eerder het paspoort had afgestempeld) Citaat:
Dat de man Albanees is? Citaat:
Ik vind het de evidentie zelve dat bij dat "geseind" er ook een minimum aan gegevens staan zodat de politie weet of het een gevaarlijke voortvluchtige crimineel is, of iemand die zich nog niet ingeschreven heeft in de gemeente bij verhuis. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom verzwijgen de politieagenten dat die man een verblijfsvergunning heeft? Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 16 januari 2012 om 21:29. |
|||||||
|
|
|
|
|
#578 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
er zijn er hier op het forum die ze serieus zien vliegen
|
|
|
#579 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb het hier over geseind staan in het algemeen ( en dus niet over dit specifieke geval ) waar jij steeds van blijft beweren dat er niks meer aan info zou bekend zijn van zodra de agenten ter plekke zouden opmerken dat die persoon geseind zou staan en ik beweer het tegendeel Citaat:
Het is een mogelijke en logische conclusie als die 'versterking' inderdaad gewoon een andere combi betrof |
||
|
|
|
|
|
#580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|