![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13401 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I love the smell of fresh paranoïa in the evening...
|
|
|
|
#13402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13403 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13404 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13405 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Codfried is zijn pillekes weer vergeten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#13406 |
|
Banneling
|
Laat het ons eens even over een echte holocaust hebben ipv uw ingebeelde versie, nl. deze die plaatsvond in Rwanda. Had "de" blanke daar volgens u ook schuld aan?
|
|
|
|
|
|
#13407 |
|
Gouverneur
|
Zijn allochtonen ook racisten?
|
|
|
#13408 | ||
|
Minister
|
Ik zou het niet weten. Maar wel kom ik nu te weten dat die Vlamingen een stel xenofobe lieden zijn. Zeker de helft.
Citaat:
Anderzijds geeft iets uit de oude doos (2008) mij te denken. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#13409 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Interessante opmerking in de reacties.."vraag eens hoeveel moslims/vreemdelingen een autochtone vlaamse arts willen ?"... Enqueteurs schijnen steeds hun best te doen om de racistische/xenofobe vlaming te kunnen ontmaskeren maar vergeten steevast de racistische "xenofobe" allochtoon te benoemen... |
|
|
|
|
|
|
#13410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel moslimdokters zijn er in België?
En hoeveel ervan werken voor artsen voor het volk? Als ik maar goed geholpen wordt door de arts die ik raadpleeg. Is dat nu een oude Belg, een Waal, een Koreaan, of een Marokkaan. Het probleem zit niet in nationaliteit, maar in hoe religieus die kwispel is. Een fanatiek moslim die moderne geneeskunde en Koranwijsheid mixt, ik geloof niet dat die mij 2 keer gaat zien, maar dat geld ook voor een zwartesok-fundi of een dieptreuriggelovige hindoe.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#13411 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Meer moet dat niet zijn. Heeft geen bal uitstaans met racisme. Dat geldt evenzeer voor een blanke Vlaamse apotheker die vanuit zijn religieuze overtuiging geen voorbehoedsmiddelen wil verkopen (was enige jaren geleden nog in het nieuws).
|
|
|
|
#13412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#13413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat de conclusies vlug getrokken worden. Wat zou nu juist de reden zijn waarom net Vlamingen (is die studie al gedaan bij allochtonen?) geen huisdokter van een ander ras willen? Dit kan een correct onderzoek zijn maar of het volledig is?
|
|
|
|
#13414 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat was het weer? Moslims willen geen vrouwelijke dokter en ze willen hun zwangere vrouw niet naar een vrouwelijke dokter sturen?
|
|
|
|
|
#13415 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"53 procent van de Vlamingen wil liever geen moslim als huisdokter. Ook verkiezen bijna vier op de tien Vlamingen een blanke huisarts. Ook wordt 22 procent van de respondenten bij voorkeur niet behandeld door een homoseksuele huisarts." |
|
|
|
|
|
|
#13416 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ken trouwens niet eens de politieke overtuiging van mijn huisarts, dat interesseert me ook niet... Ik zou begot niet weten waar ik een moslimdokter moet gaan zoeken.. Samengevat: een populistische methode om een flutblad voor huisvrouwen in het nieuws te brengen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 januari 2012 om 13:37. |
|
|
|
|
|
|
#13417 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of moet ik een moslim als huisarts nemen omdat je anders te betichten bent van xenofobie??? En is er al eens onder moslims onderzocht, waar zij de voorkeur aangeven? Hoe noem je dat dan, wanneer blijkt dat zij ook liever naar een moslim gaan als huisarts? |
|
|
|
|
|
|
#13419 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar een getuige van Jehova of een moslima met hoofddoek zou ik toch weigeren. Je weet maar nooit of een bepaalde behandeling wel strookt met hun geloof. |
|
|
|
|