![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alboreto meent misschien dat ik (of wij of wie dan ook) deze mensen geen moslim noemen als ze de koran niet onderschrijven, maar 't zijn wel degelijk medemoslims die daarover oordelen, niet �*k, voor mijn part noemt iemand die 't satanisme aanhangt zich moslim, daarom bèn je 't nog niet, 't zijn de medegelovigen die zich daarover uitspreken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#2682 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik durf er idd wel eens hard tegenaan gaan, maar alleen als blijkt dat de opponent het onderwerp van discussie acuut ontwijkt of verziekt, zoals hier ten overvloede al is aangetoont. Die ex-moslimlink waar Artisjok niet wil op ingaan is dan ook van dien aard dat, mocht ze hierover eerlijk haar mening geven, haar hele 'anti-racisme' statement in duigen doet vallen. Vandaar dat ze blijft kronkelen als een paling in een emmer sn... heu.. neusvocht, ondanks het feit dat ze me op gebied van forumbeleefdheid strikt genomen, niks (meer) kan verwijten. Als mij iemand z'n gemeende excuses heeft aangeboden, als ik die al ooit zou vragen/eisen, dan is die zaak wmb voorbij en ga ik opnieuw over tot de orde van de dag. Enfin, voor mij doet maar wat ze niet laten kan, al is het idd zo dat iedereen zijn/haar conclusies reeds getrokken heeft, mbt haar manier van discuteren. So be it. |
|
|
|
|
|
|
#2683 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
nee, iedereen die in allah gelooft, en gelooft dat mohammed zijn profeet is een moslim. tout court net zoals iedereen die in god gelooft, en gelooft dat jezus zijn zoon was, een christen is. naargelang je nu de bijbel (koran) anders interpreteert dan hang je een andere stroming aan in het christendom (islam). 2 moslims in 2 verschillende stromingen, zijn nog altijd 2 moslims, ook al hebben ze andere gebruiken en/of regels. als jij vind dat degene die andere regels volgen geen moslims, wil dat niet zeggen dat ze geen moslim zijn.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 januari 2012 om 23:28. |
|
|
|
|
|
|
#2684 | |
|
|
Citaat:
http://www.ex-moslim.nl/ En uw mening of moslims die die teksten onderschrijven dan ook racisten zijn ? |
|
|
|
|
|
|
#2685 |
|
Minister-President
|
je platespeler is kapot
|
|
|
#2686 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2687 |
|
Minister-President
|
even racistisch als elke christen die de bijbel onderschrijft.
|
|
|
#2688 |
|
Minister-President
|
oh jawel, heb het al 30 keer gelezen, daarom is je platespeler kapot
|
|
|
#2689 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eén. Kun je me uitleggen hoe iemand kan geloven dat iemand de boodschapper (Mohammed) is van ontzaglijk God (Allah),... .....als je die boodschap niet niet kan onderschrijven? Twee. Je zegt dat iedereen die in god gelooft, en gelooft dat jezus zijn zoon was, een christen is.... ... weet je dan niet dat volgens de christelijke leer, de duivel dat ook gelooft? Een doordenkertje, niet? Neen. SDX heeft gelijk. Het is aan de moslims om te bepalen wie er moslim is en aan de christenen, wie er christen is. En dat doen ze ook. Met de nodige geloofsbelijdenissen. Op papier. En op Wikipedia. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2690 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2691 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2692 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
post #2687
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 januari 2012 om 23:45. |
|
|
|
|
|
|
#2693 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
waarom zeg JIJ dan dat die geen moslims zijn? ben je een moslim?
|
|
|
|
#2694 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg net dat �*k daar helemaal geen zeggenschap over heb en 't zal me worst wezen wie zich zo noemt, ik zou me rot schamen om me mohamedaan/islamiet/moslim te noemen, wetende wat die 'perfecte' profeet allemaal uitgevogeld en uitgevroten heeft tijdens zijn leven en vele van zijn medekompanen nog steeds uitvreten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#2695 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2696 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't OT is 't verhaal, de geschiedenis van 't Joodse volk, verhalend gebracht!
|
|
|
|
|
|
|
#2697 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2698 |
|
Minister-President
|
op welke vraag?
|
|
|
#2699 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat zij niet voldoen aan datgene wat de moslims zeggen, wat nodig is om moslim te zijn, opgetekend in de koran en de hadith.
Namelijk erkennen en belijden dat Allah de De enige God is en Mohammed de grootste en de laatse profeet, wiens boodschap opgetekend staat in de koran. Daarom is het onmogelijk om én moslim te zijn én de koran niet te onderschrijven. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 22 januari 2012 om 23:58. |
|
|
|
|
|
|
#2700 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of 't bon ton is om over christenen te beginnen als 't over discriminerende koranteksten gaat, politiek correct is 't iig wel, dat staat nu eenmaal 'kool' & klinkt zo 'vrijgevochten' !
Laatst gewijzigd door SDX : 22 januari 2012 om 23:59. |
|
|
|