Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2012, 17:08   #421
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
neen, die vergeet ik, het is u die de zaken steeds heel eenzijdig laat zien.
In uw uitleg had u hem wel vergeten. Maar dat zal dan wel puur toeval zijn.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 17:10.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 17:16   #422
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij bent ook zo'n zieligaard die graag alle Vlaams Nationalisten over dezelfde kam scheert. Hierboven nog maar eens. Dan zal ik u ook maar negeren.
Een bende Calimero's die open VLD partijsoldaatjes.
Ik heb geen enkele lidkaart van geen enkele partij. Partijslaafje spelen is niet aan mij besteed. Anderen daarentegen vinden dit verrukkelijk blijkbaar.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 17:18.
Oud 24 januari 2012, 17:34   #423
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Jij beweerd dat alle N-VAers afstammen van nazicollaborateurs. Ik niet.
Heb je ondertussen die bewering al gevonden?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 17:50   #424
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Neen neen: 'Vlaams-Nationaal bier'..! En wanneer is een bier nu Vlaams en wanneer is Vlaams bier Vlaams-nationalistisch ? Let wel, er kan ook misschien een Vlaams Belgicistisch bier zijn , of is het mogelijk dat er ook Belgicistisch Vlaams bier is?

Meer dan waarschijnlijk hebt u ook een Vlaams-nationalistische hond bij u thuis. En is de kans groot dat hij 'Bart' of 'Bas' heet.
Het bier dat de overtuiging toegedaan is dat Belgie moet barsten om Vlaamse zelfbeschikking mogelijk te maken, dat is Vlaams-Nationalistisch bier.
Oud 24 januari 2012, 17:55   #425
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het bier dat de overtuiging toegedaan is dat Belgie moet barsten om Vlaamse zelfbeschikking mogelijk te maken, dat is Vlaams-Nationalistisch bier.
Nu vervalt u zelfs terug in animisme.

Vlaanderen komt van ver, but it is still a long long way.
Oud 24 januari 2012, 18:03   #426
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen enkele lidkaart van geen enkele partij. Partijslaafje spelen is niet aan mij besteed. Anderen daarentegen vinden dit verrukkelijk blijkbaar.
Je hoeft geen partijkaart te hebben om een partijslaafje te zijn.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 18:06   #427
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hoeft geen partijkaart te hebben om een partijslaafje te zijn.
Maar het helpt wel.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 18:22   #428
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
In uw uitleg had u hem wel vergeten. Maar dat zal dan wel puur toeval zijn.
Waar het om gaat mijn beste is dat de situatie veel en veel genuanceerder is dan dat jij meestal laat uitschijnen. Als jij altijd maar dezelfde kant van het verhaal laat zien, dan mag ik de andere kant laten zien, en dan moet u niet komen zeuren dat ik uw kant vergeten ben want dat heeft u al genoeg in de verf gezet.
U gaat voorbij aan een heel aantal zaken :
- Er was wel degelijk de dreiging van de communisten, wat door sommigen hier als een ergere bedreiging werd gezien dan de Duitsers. De mensen waren toen nog redelijk katholiek, dus als meneer pastoor komt te vertellen dat je moet vechten tegen communisten dan heeft dat wel degelijk effect op een 18 jarige.
- Er was verschrikkelijk veel propaganda.
- Er was wel degelijk een groep mensen die onder het Franstalig juk vandaan wilden en die hoopten om meer Vlaamse autonomie te verkrijgen via de Duitsers. Ook die werkten mee aan de propaganda machine om zieltjes te winnen. In de realiteit is dit een grote Vlaamse vergissing gebleken. De Duitsers waren veel en veel erger dan het Franstalig juk, dat er wel degelijk was.
- Een mens heeft een sterke overlevingsdrang. Bij dreiging om uw leven te verliezen doet een mens alles om te overleven. Niet dat ik er van kan meespreken, maar u hopelijk ook niet.
- Degenen die naar het oostfront vertrokken zijn, meestal onder sociale druk, en het geluk hadden om het te overleven, zijn niet echt teruggekomen van een tuinfeestje.
- Maar het belangrijkste van al is nog dat jij mensen veroordeelt terwijl je in uw luie zetel zit, zonder het allemaal zelf meegemaakt te hebben. En dan nog op een heel eenzijdige manier en met de nodige veralgemeningen. Gisteren nog beschuldigd een van uw zielsgenoten me zelfs van een zwartzak te zijn enkel om mijn avatar.

Mijns inziens zijn degenen die zieltjes aan het werven waren veel en veel schuldiger dan de ongelukkige slachtoffers van die propaganda.

Zonder ook maar goed te proberen praten wat die mensen uiteindelijk gedaan hebben.

Wij moeten er enkel voor zorgen dat die geschiedenis zich niet herhaalt. Maar het demoniseren en oprakelen van familielijnen is van de pot gerukt.
En u zou er goed aan doen om deze thematiek niet steeds op te rakelen op het forum. Want ook hier is het

En uw beschuldigende vinger ter attentie van vlaams nationalisten of N-VA ers in het algemeen zou u ook beter achterwege laten. Uw veralgemeningen zijn niet meer dan blinde haat.
Oud 24 januari 2012, 18:24   #429
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Maar het helpt wel.
pff zwakjes hoor. Een kaartje meer of minder heeft geen invloed op mijn hersenen.
Oud 24 januari 2012, 18:25   #430
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu vervalt u zelfs terug in animisme.

Vlaanderen komt van ver, but it is still a long long way.
Hoe bedoel je, "terug?"

Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 januari 2012 om 18:25.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 18:27   #431
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heb je ondertussen die bewering al gevonden?
Leest u even mee?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
Dus de voormalige voorzitter van de NVA-jongeren had nazi-sympathieën. Zoveel is nu duidelijk. En dan zegt u doodbedaard : niet relevant. En dan zeg ik : dan had hij die Hitler-sympatieën ook tijdens zijn lidmaatschap van de NVA en voorzitterschap. Niet? Deze 'weltanschauung' zal toch niet zo maar en plotseling zijn ontstaan. Of wel?

Nu dat weer zo'n dubieuze waarheid aan de licht komt over de NVA, verwondert me dat ook niet echt. Ik heb altijd gesteld dat:
NVA = VB-light.

En in dit geval mag men zonder twijfel stellen dat:
NVA = VB-full.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
O o. Dat is minder fraai voor de NVA. Want Luyten zal dit dan ook geweest zijn toen hij nog een zeer gewaardeerd lid was van de NVA... Toch raar dat men in die Vlaams-nationalistische milieus moeilijk afstand kan nemen van 'die guten alten Zeiten'. Het wordt precies van generatie op generatie overgedragen.
Een bloemlezing uit "wijze woorden van Hugo Schiltz"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door System
Hugo Schiltz had het natuurlijk niet alleen over leeftijdsgenoten. Hij had het over de NVA.

http://www.youtube.com/watch?v=o_MxL...eature=related

De laatste woorden van Hugo Schiltz in het filmpje: de nagel op de kop!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Neemt niet weg dat een oude rot zoals Hugo Schiltz zijn 'oude' soortgenoten van verre kon herkennen. En het ontmaskeren van de uiterst rechtse, maar vermomde NVA-kornuiten door een expert die Schiltz heet, is zonder meer ontluisterend voor de NVA!

Er echter een kleine compensatie voor de NVA. Zo kan Valère De Scherp, ex SPa-militant en nu overloper en rechtse rakker, ook stante pede linkse broeders herkennen in een andere partij.

Let wel, ik heb Hugo Schiltz niet nodig om die extreem-rechtse rekels in de NVA te ontmaskeren. En het zijn er heel wat, neem dat maar van me aan.
Citaat:
Ik heb die draad niet eens gestart.

Maar de uitspraak van Schiltz bevestigt mijn vermoeden. De NVA is minstens VB-light. Bart De Wever, Peumans, Ben Laden Weyts, wildeman Mark Demesmaeker, en Co, kunnen misschien anderen om de tuin leiden, maar mij niet.
Citaat:
Zeker Van der Elst (noch Hugo Schiltz trouwens) is geen type mens dat zijn ideaal verloochent. Daarvoor heeft hij te lang moeten vechten.

Ik denk eerder dat u bezig bent met een moddercampagne. En meer bepaald tegen Hugo Schiltz omdat hij de moed heeft gehad als Vlaams-nationalist de vinger de leggen op de 'erfzonde'. En die erfzonde is nog altijd (zij het goed verdoken en gecamoufleerd) aanwezig bij De Wever, bij Weyts, bij Peumans, bij Demesmaeker, bij Brepoels, maar ook bij mensen zoals Dewinter, Annemans, Valkeniers, bij... enfin, u vult maar zelf aan.
Citaat:
U moet het onderwerp niet proberen te verleggen door weer eens op de man te spelen. We hebben het hier over de uitspraak van wijlen Hugo Schiltz die -met een kennersoog van de gewezen zondaar- de NVA ontmaskert als een extreem-rechtse partij met een dubbele moraal (*) , gangbaar in dit soort Vlaams-nationalistische milieus. Milieus, die heimelijk in wezen opteren voor een verkapt totalitaristisch regime. En Hugo Schiltz op de vraag van overloper Broeder Bracke, waarom hij dat dan dacht: "Ik ben gevoeliger dan u. Ik ken die dubbele moraal van die milieus van de NVA. Ik maakte er ooit deel van uit!"

Schiltz zei dit hier dus. Maar , zoals u wellicht weet, ik heb dit al een ontieglijk aantal keren gezegd. Fijn dat een 'uitmuntend expert in dergelijke zaken' mij posthuum gelijk heeft gegeven. Ik kan me geen groter compliment wensen.

(*)
lees: (diep...) verdoken agenda.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
U gaat er nogal licht over.

Dat de Vlaams-nationalisten deze minder fraaie namen opgeplakt krijgt is niet voor niets. Dat komt zomaar niet uit de lucht vallen. Het begon al na de inval van de Duitsers in 1914, toen de Vlaams-nationalistische 'activisten' hun diensten aanboden aan de bezetter . Vlaams-nationalisten zoals Wies Moens, August Borms en vele anderen namen het voortouw in deze voor 100% collaboratie. De term ‘Activisme’ is dan ook een verbloemde term, want in feite betekent het ‘collaboratie met de bezetter’ ofte ‘actief meewerken met de vijand’. Terwijl vele duizenden Vlamingen stierven op het front in hun stijd tegen de Duitsers, werkten deze Vlaams-nationalisten dus samen mét de bezetter.

En alsof dat niet genoeg was, begingen de Vlaams-nationalisten weer dezelfde fout toen de Duitsers in 1940 ons land opnieuw binnenvielen. Een hele Vlaams-nationalistische beweging, een hele partij het VNV, koos wéér partij voor de Duitse invaller en ging wéér actief mee collaboreren tot het bittere einde. Niettegenstaande dat ze ook zagen dat de joden in België massaal werden weggevoerd, dat er voor Vlaanderen uiteindelijk geen enkel voordeel te behalen was met de collaboratie, bleven ze hun hulp en steun verlenen aan de Duitse bezetters. Er was echter wel een voordeel voor de collaborerende Vlaams-nationalisten. Die kregen overal bestuurspostjes en burgemeesterpostjes met de vleet. De Vlaams-nationalisten deden zich tegoed aan de vleespotten van de (nazi-)macht en ze vonden het zo prima. Niet te verwonderen dat de Vlaamse Leeuw het symbool werd na de oorlog van verraad en j�*�*renlang na de oorlog een odium van verklikking en ‘meeheulen met de vijand’ verspreidde.

Na de oorlog probeerden vele Vlaams-nationalisten de collaboratie te verbloemen, te vergoeilijken en te minimaliseren of schrokken ze er zelfs niet voor terug er ‘fier op te zijn’ dat ze gecollaboreerd hadden . Daarenboven: de VU recruteerde uit collaboratiemiddens, mensen zoals Karel Dillen nodigden dan weer een Vlaamse SS-officier uit om zijn congres op te fleuren, VB-mandatarissen zingen twijfelachtige Duitse liederen op feestjes, zijn zoon Dillen ging op de thee bij Degrelle, de VMO gaat collaborateur eerste klas Verschaeve ‘ herbegraven’ met hun ‘operatie Brevier’, Vlaams-nationalist Sauwens wordt als minister betrapt op een feestje van het Sint-Maartensfonds -een club van notoire Oostfronters en Vlaamse SS-ers- en moet aftreden. Kortom, men bleef tot nog niet zo lang geleden in Vlaams-nationalistisch milieus vaak hangen in ‘die gute alte Zeit’. Voeg daarbij nog dat de familiale geschiedenis vele Vlaams-nationalistische mandatarissen een ‘zwart’ verleden kennen, dat Hugo Schiltz, nog niet eens zo lang geleden (in 2002) een niet mis te verstane boodschap gaf aan een goed verstaander voor wat de NVA betreft.Dat zijn zo de redenen waarom het Vlaams-nationalisme steeds weer geassocieerd wordt met zeer rechts tot extreem rechts en met alles wat daarbij komt kijken. Om deze kwalijke faam definitief weg te poetsen, wordt het tijd dat de Vlaams-nationalistische leiders radicaal afstand nemen van dit collaboratieverleden. Maar dat zie ik zo nog niet onmiddellijk gebeuren. Helaas.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 18:42   #432
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen72 Bekijk bericht
En aangezien u op alle vragen om onderbouwing van uw stellingen onmiddellijk volledig en eenduidig antwoordt, hebt u het recht om iemand anders op deze basis het zwijgen op te leggen.

Ter info: dit is ook ironisch. Zelfs sarcastisch.

2
Oud 24 januari 2012, 18:44   #433
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We hebben dat onderwerp al volledig uitgediscussieerd. U moest toen uiteindelijk in het zand bijten. Ik kan aannemen dat dit voor u niet aangenaam was. Maar wat u nu constant doet , is trollen. Maar dan het getrol van een slechte verliezer.
Neen, je bent een verrekte leugenaar. Je hebt nooit op de vraag van Amon Re geantwoord.

Laatst gewijzigd door quercus : 24 januari 2012 om 18:57.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 18:54   #434
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Leest u even mee?
Ik heb even meegelezen. En zeg me nu eens slimme, waar nu hier ergens staat dat ik zou gezegd hebben dat al de NVA-ers 'zwartzakken' zouden zijn?

Maar dat er in de NVA mensen zouden zitten die deze ideeën zouden aanhangen, dat betwist ik niet. Hugo Schiltz trouwens maar evenmin.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 18:56.
Oud 24 januari 2012, 19:00   #435
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb even meegelezen. En zeg me nu eens slimme, waar nu hier ergens staat dat ik zou gezegd hebben dat al de NVA-ers 'zwartzakken' zouden zijn?

Maar dat er in de NVA mensen zouden zitten die deze ideeën zouden aanhangen, dat betwist ik niet. Hugo Schiltz trouwens maar evenmin.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giserke
Jij beweerd dat alle N-VAers afstammen van nazicollaborateurs. Ik niet.

Probeer het nog eens begrijpend te lezen.

Laatst gewijzigd door Jakko : 24 januari 2012 om 19:01.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:01   #436
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Terug on topic:

is Meneer Bas Luyten al op de proppen gekomen met BEWIJSMATERIAAL dat zijn bewering dat hij met de dood zou zijn bedreigd HARD kan maken?

Zo ja, waar en wanneer?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:12   #437
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, je bent een verrekte leugenaar. Je hebt nooit op de vraag van Amon Re geantwoord.
Helemaal niet. Alweer grote woorden gebruiken, maar daar blijft het dan ook bij in uw geval. Trek de discussie maar na. U kwam met die fameuze brief aanzwaaien. Ik heb altijd gesteld dat Europa zich vragen stelde bij de Belgische begroting (ik heb zelfs gesteld dat dit een terechte houding van Europa was). Dat Europa zou wachten met haar definitief oordeel op de voorstellen van de regering en daarna uitspraak zou doen. En dat u dus al te voorbarige conclusies trok.

En wat ik had voorspeld, is dan ook gebeurd. De begroting is niet noemenswaardig aangepast na de brief van commissaris Olli Rehn . Behalve die 1 miljard € die 'bevroren' werden, bleef alles zoals het was. Niets veranderde fundamenteel aan de begroting na die brief. Ik heb ook gesteld dat in februari de eerste echte vuurproef zou komen voor de regering di Rupo en dit met de nakende begrotingscontrole.

Ondertussen keurde Europa de begroting (voorlopig) goed en al hetgeen u met veel bombarie aankondigde , ging finaal de mist in. Maar... u gaat nogal vaker totaal de mist in.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 19:18.
Oud 24 januari 2012, 19:13   #438
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen neen: 'Vlaams-Nationaal bier'..! En wanneer is een bier nu Vlaams en wanneer is Vlaams bier Vlaams-nationalistisch ? Let wel, er kan ook misschien een Vlaams Belgicistisch bier zijn , of is het mogelijk dat er ook Belgicistisch Vlaams bier is?

Meer dan waarschijnlijk hebt u ook een Vlaams-nationalistische hond bij u thuis. En is de kans groot dat hij 'Bart' of 'Bas' heet.
Nee, mijn hond is een "vlaamse koehond"... wat nu? Vervangen door een Groenendaeler? of zou een Mechelse scheper beter zijn. Ik weet dat ik alvast geen Duitse scheper mag nemen.... sieg en zo nog wat weetjewel

Is een Duvel nu een religieus bier?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 januari 2012 om 19:13.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 19:27   #439
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Probeer het nog eens begrijpend te lezen.

Ook hetgeen waarnaar u verwijst heb ik nooit gezegd. U vertelt de hele tijd zo maar wat.

En dat komt omdat u zich niet te moeite doet om na te gaan of de poster wel de waarheid zegt over een politieke tegenstander. En u trekt dit niet na omdat de poster een politieke medestander is van u. U gelooft hem -ten onrechte-blindelings. Zo graaft u steeds weer uw eigen graf en gaat u telkens weer af als een gieter.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2012 om 19:32.
Oud 24 januari 2012, 19:37   #440
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Alweer grote woorden gebruiken, maar daar blijft het dan ook bij in uw geval. Trek de discussie maar na. U kwam met die fameuze brief aanzwaaien.
Die brief was dan ook de bron van het originele nieuwsartikel in De Morgen én die bevatte absoluut géén vragen. Of wel?

Citaat:
Ik heb altijd gesteld dat Europa zich vragen stelde bij de Belgische begroting (ik heb zelfs gesteld dat dit een terechte houding van Europa was). Dat Europa zou wachten met haar definitief oordeel op de voorstellen van de regering en daarna uitspraak zou doen. En dat u dus al te voorbarige conclusies trok.
Uit de brief kon men opmaken dat de begroting afgekeurd was (en is). U hebt de brief toch gelezen hoop ik? Dat was namelijk een officieel Europees document. Heb je soms een Europees document gezien met vragen?

Citaat:
En wat ik had voorspeld, is dan ook gebeurd. De begroting is niet noemenswaardig aangepast na de brief van commissaris Olli Rehn . Behalve die 1 miljard € die 'bevroren' werden, bleef alles zoals het was.
1 miljard bevriezen is een enorme aanpassing. Dat is 100€ per inwoner van dit land. Je beseft toch wat bevriezen inhoudt hoop ik?

Citaat:
Niets veranderde fundamenteel aan de begroting na die brief.
Uiteraard veranderde er voor de rest niets, ze weten bijgod niet eens waar ze het geld gaan halen. Europa staat toe dat België volgende maand een nieuwe begroting voorlegt omdat de eerste afgekeurd werd.

Citaat:
Ik heb ook gesteld dat in februari de eerste echte vuurproef zou komen voor de regering di Rupo en dit met de nakende begrotingscontrole.
No shit Sherlock. Dat weet zowat iedereen in België.

Citaat:
Ondertussen keurde Europa de begroting (voorlopig) goed en al hetgeen u met veel bombarie aankondigde , ging finaal de mist in. Maar... u gaat nogal vaker totaal de mist in.
U blijft afgaan als een gieter én leugenaar. Waar zijn die vragen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be