![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Forum ticket006 / nl forums
Onderwerp onderzoek apen logica, leer jezelf kennen Delft, 24 januari 2012 Namaste forum tigers, Wieroe en ik waren gisteravond aan het borrelen met een groot fles jonge jenever. Op een gegeven moment was Wieroe wel stomdronken en zijn katten hersenen hadden duidelijk een te hoog promillage alcohol. Toen uitte Wieroe in kattentaal van, kijk Dewanand, die dingen die jij schrijft zijn gewoonweg apen visies en aapachtige teksten, omdat jij genetisch voor 97 procent mensaap bent. Ik was ook dronken en zei van ja, maar jij Wieroe hebt een staart en je loopt op handen en voeten. Wieroe zei daarna van, ok laten wij eens op forums gaan onderzoeken wat echte apen visies zijn en wat apen logica is. Die andere mensapen op die forums kunnen dit misschien beter uitleggen en zo kan ik de domme untermenschen beter begrijpen. Dus besloten Wieroe en ik om deze topic te openen op vele forums, om te onderzoeken wat echte apen logica is. Punten die in deze topic onderzocht worden zijn: Wat is apen logica? Geef eens voorbeelden en leg het duidelijk uit. Hoe denken mensapen? Zoek eens mensen die je kent en die echt als halfapen denken en geloven. Leer eens te denken met je 97 procent aap genen. Loop eens naakt op handen en voeten en praat en schreeuw als een aap. Onderzoek jezelf en ontdek je aapachtige innerlijk en hoe je je voelt als 97 procent mensaap. Ben je als halfaap niet mooier en liever? Kan je liefhebben als een aap? Heb je ooit aapachtige ideeen gehad. Vind jij je gevoelens aapachtig, leg dit uit en geef voorbeelden uit je leven. Hoe zit het seksueel bij jou met je aapgenen. Voel jij je een beestachtige aap in bed. Vertel eens een echt aapachtig idee dat in je hoofd zit. Wieroe vindt zichzelf een superieure hollandse Hindoekat en hij zit nu in de Denktank Dewanand. Wil je ook lid worden, mail Wieroe dan, want hij is de voorzitter. Succes met het onderzoek naar apen logica. Dewanand en Wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.dewanand.com/entrancemoonbase2045.jpg ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Die is al terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Laat mensen naar een basketbalwedstrijd kijken en de worpen naar het doel tellen van ploeg A. Laat een grote aap over het veld lopen en een half minuutje op zijn borst kloppen en plein vue. 50 % van de toeschouwers heeft die aap niet gezien.
|
![]() |
![]() |