![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13481 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13482 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet eens alle apothekers melden de klant dat er een generisch middel is voor het medicijn dat ze vragen. Die verkopen uiteraard liefst wat de hoogste winst oplevert. |
|
|
|
|
|
|
#13483 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ziewel in feite moet niemand zich daarmee moeien, en moet je elkeen zijn werk laten doen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 25 januari 2012 om 13:55. |
|
|
|
|
|
|
#13484 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niemand moet er zich mee te moeien? En met die ethische code? |
|
|
|
|
|
|
#13485 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Anderen obsessief wijzen op onwettigheden maar zelf ordinaire excuses verzinnen voor de 'knuffelcriminelen'...je laat je weer kennen als linkse spagaat... |
|
|
|
|
|
|
#13486 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je weet wellicht dat men die niet enkel onder de 'knuffelcriminelen' vindt. Je weet wellicht ook dat men me nu nog altijd niet kon vertellen wat er zo crimineel is aan handel drijven in drugs. Te meer daar apothekers en café-uitbaters evengoed drugshandelaars zijn. |
|
|
|
|
|
|
#13487 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik noteer alweer een verschikkelijk staaltje linkse hypocrisie.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 januari 2012 om 16:10. |
|
|
|
|
|
|
#13488 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is normaal beheer van een zaak, net zoals mutualtiteitsapotheken ook hun zaken en hun aankopen optimaliseren, uiteindelijk wordt dat 50-60% belast en gaat de winst grotendeels terug naar de staat
|
|
|
|
|
|
#13489 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13490 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13491 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ga je nog allemaal uit je trolhoed toveren om je troetsels in bescherming te nemen? |
|
|
|
|
|
|
#13492 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13493 |
|
Vreemdeling
|
Amai, 675 blz?
Ik heb niet alles gelezen natuurlijk maar ik wil toch iets zeggen ivm. het onderwerp. Op sommige plaatsen is het gewoon schering en inslag dat groepen migranten zich vergrijpen aan mensen die alleen op gang zijn. Ik heb dat verschillende keren voor mijn neus zien gebeuren en ook door mensen(9/10 Marokanen)die ik persoonlijk kende. Ik heb 10 tallen Marokanen gekend en goed zelf,ik ben zelf bij sommigen thuis geweest en wisselde computerspellekes en zo uit. Van sommigen dacht ik dan ook dat ik ze als vrienden kon beschouwen maar ik heb me daar zwaar in vergist,ze zijn voor geen haar te betrouwen omdat die zwaar onder druk staan door hun eigen gemeenschap. Voor mijn neus tuigden die gasten is iemand af,ze sloegen die compleet in elkaar en terwijl die op de grond lag bleven ze nog doorstampen. Ik had het al eeder zien gebeuren maar toen zaten er gasten tussen van wie ik het gewoon niet verwachte.Ik vroeg aan een van hen waarom ze dat deden en ik kreeg als antwoord: "zwijg maar of ge zijt de volgende".Ze hadden precies bang van hun eigen"vrienden",mooie gemeenschap is me dat. Sinsdien vertrouw ik daar geen enkele niet meer van,ik wil ze niet in mijn buurt en als ik zo'n groepje typische Marokanen zie lopen komt mijn haar al recht omhoog. Gecombineerd met mijn slechte ervaringen met Franstaligen ben ik een overtuigd Vlaams Nationalist geworden en hoewel ik niet zo veel over politiek afweet verkondig ik over die zaken dan ook mijn ongezouten mening,als er dan mensen zijn die mij niet begrijpen en mij beschouwen als zijnde racist of neonazie of zo dat moeten zij maar weten! Ik ben dat helemaal niet, ik ben gewoon Vlaams Nationalist en voorstander van veel strengere migratieregels. Ze hebben mij zelf zo gemaakt,ge kunt niet zeggen dat ik mijn hand niet uitgereikt heb maar als ze uw vingers afbijten dan steekt ge uw handen volgende keer wel in uw zakken ze. |
|
|
|
|
|
#13494 |
|
Vreemdeling
|
dubbel,ligt niet aan mijn pc of verbinding ze,das allemaal splinternieuw high end materiaal!
Laatst gewijzigd door Sköll : 25 januari 2012 om 20:18. |
|
|
|
|
|
#13495 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#13496 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13497 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 januari 2012 om 20:43. |
||
|
|
|
|
|
#13498 |
|
Banneling
|
Tel al die gevallen op, en het wordt inderdaad indrukwekkend. Sommigen durven nog te liegen dat het slechts om enkele individuele gevallen gaat, maar voor de meesten is duidelijk dat er heel wat schort met een bepaalde allochtonengroep en hun cultuur/religie.
|
|
|
|
|
|
#13499 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Die leugenaars of onwetenden wel te verstaan. Laatst gewijzigd door Sköll : 25 januari 2012 om 21:13. |
|
|
|
|
|
|
#13500 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De anarchist die in elke hoek van de maatschappij wil blowen gaat zich nu ineens.omtoveren tot.moraalridder. je moet nooit te persoonlijk worden in discussies arti. Uw geest begint t vertroebelen.
|
|
|
|