![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wát hoopt u met déze 'bijdrage' te bereiken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren de Vlamingen in het verleden wat meer arrogant geweest...
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 januari 2012 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Vreemdeling
|
![]() Ik stel voor deze zielige vertoning te beeindigen, en bepaalde individuen te negeren.
Hoe vermakelijk het ook moge zijn, de "dorpsidioot" (uit een bepaalde windrichting) laten dansen en kronkelen is eigenlijk niet meer van deze tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U komt pas kijken en u hebt al heel wat noten op uw zang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ik lees al een tijdje mee, dat wel, maar voor 8 december 2011 was ik onder geen enkele naam hier geregistreerd, en ik post enkel onder mijn eigen (voor)naam. Ik wist trouwens niet dat je meer recht van spreken hebt als je al langer geregistreerd bent en/of meer berichten gepost hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zaag-discussie.
Van mijn kant feliciteer ik de vorige en de huidige non-regeringen met hun volharding in het opbouwen van de staatschuld via bestendige begrotingstekorten: het faciliteert de Vlaamse Strijd. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een héél correcte inschatting van de gemoedstoestand bij system/Het Oosten.
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als schoolmeester zult u dit zeker weten.Alleen, u vergist zich nogal vaak E.Gidius.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 januari 2012 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. Het bevordert de zelfgenoegzaamheid van de Vlamingen. Ze nemen voorbeeld aan een grote leider die het wereldrecord Caliméro uithangen op zijn disconto heeft staan.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eerbaar beroep van onderwijzer heb ik nooit uitgeoefend system/Het Oosten. Maar ja, vermits de gave des onderscheids bij u onderontwikkeld is, hoeft het niet te verwonderen dat iedereen die over iets les geeft in uw ogen "schoolmeester" is.