Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2012, 23:42   #3281
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Overduidelijk wel. Daar zijn kosten aan. Ik twijfel of dat ooit nog goedkomt.

U zit ergens vast in uw prepuberale fase en kunt Bert en Ernie maar niet loslaten.

Heb je misschien een trauma ergens opgelopen door ene die met zijn banaan in je oor zat?
Mensen die nog in hun anale fase zitten kunnen daar niet over meespreken.
Zien dat ze niet stikken in hun eigen uitwerpselen is de boodschap.
Doe verder de groeten aan Bert , Ernie en Pino.
We mogen al eens lachen hé.

Laatst gewijzigd door Pericles : 27 januari 2012 om 23:42.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2012, 23:45   #3282
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Voor mij is het hoofddoekdebat zo goed als rond.

Wie om geen ongelijk te moeten toegeven, zich wil gaan bedienen van valse argumentatie, platte leugens en valse beschuldigingen,...

Die bewijzen alleen maar dat ze geen poot hebben om op te staan.

Zo denk ik er over.

Paulus.
ik ook, en ik wil er best nog aan toevoegen: op de man/vrouw spelen, beledigen, ....

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2012, 23:50   #3283
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
We mogen al eens lachen hé.
Het was een plezier u volledig te zien afgaan, geen verweer te hebben, de mond gesnoerd, als een mongool wat liggen te stotteren over Bert en Ernie.

Bedankt en tot later.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 00:03   #3284
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Er zou eigenlijk helemaal geen hoofddoekdebat horen te zijn; " Si fueris Romae, Romano vivito more, si fueris alibi, vivito sicut ibi"!

Als dat mohamdenanenvolk 't fatsoen zou hebben zich aan te passen aan de leidkultuur ipv hùn achterlijke gebruiken op te dringen, hoefde er geen debat, noch verbod te zijn.
Gelukkig maar dat zelfs de sossen in Antwerpen de luciditeit hebben gehad om die achterlijke gebruiken buiten het zicht van de beschaafde wereld te houden. Behalve artisjok en haar trio meelopers is er geen kat die de antiverkrachtingsdoek mist.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 00:06   #3285
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor mij is het hoofddoekdebat zo goed als rond.
Altijd een farce geweest.

Extreem rechtsen die het zogezegd opnemen voor de rechten van moslima's. Kom zeg.

En (extreem) linksen die de bullebakken proberen te heropvoeden.

Pure komedie die niet grappig is. En van een debat is nooit sprake geweest. Daar is de meerderheid niet toe in staat.

Als je tegen een verbod bent, ben je een moslimfundamentalist.
Oud 28 januari 2012, 00:10   #3286
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Gelukkig maar dat zelfs de sossen in Antwerpen de luciditeit hebben gehad om die achterlijke gebruiken buiten het zicht van de beschaafde wereld te houden. Behalve artisjok en haar trio meelopers is er geen kat die de antiverkrachtingsdoek mist.
Ik zou bijna spontaan gaan cheeren voor de sossen, ware 't niet dat...nja...

Over katten gesproken; verzinnen dieren ook zulke idioterieën, dacht 't niet...daar gaat Sywens stelling dat mensen 'beter' zijn dan dieren, omdat 't mensen zijn...over cirkerlredeneringen gesproken, wìe beweert eigenlijk dat mensen 'beter' zijn dan dieren? Mensen? ...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 00:13   #3287
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Extreem rechtsen die het zogezegd opnemen voor de rechten van moslima's. Kom zeg.

...
Moslimas hebben 'rechten' gekregen van hun allah aka mohamed, daar zullen ze 't mee moeten doen!

Niet content?

Reclameren bij allah!
Oud 28 januari 2012, 00:14   #3288
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Moslimas hebben 'rechten' gekregen van hun allah aka mohamed, daar zullen ze 't mee moeten doen!

Niet content?

Reclameren bij allah!
Oud 28 januari 2012, 00:15   #3289
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Altijd een farce geweest.

Wie heeft jou ooit wijgemaakt dat extreem rechtsen of wie dan ook het voor de rechten van moslima's opnemen ? Kunnen die religieuse ingepakte freaks dat zelf niet? Hebben ze niet genoeg aan jou, ernie en die andere clowns? Of hun onzichtbaar manneke? Why the f*ck zou iemand het uberhaupt voor religieuze freaks opnemen? Is je leven even leeg als dat van de Trol zonder die verpakte allahvrezende kwezels?
Oud 28 januari 2012, 00:17   #3290
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie heeft jou ooit wijgemaakt dat extreem rechtsen of wie dan ook het voor de rechten van moslima's opnemen ? Kunnen die religieuse ingepakte freaks dat zelf niet? Hebben ze niet genoeg aan jou, ernie en die andere clowns? Of hun onzichtbaar manneke? Why the f*ck zou iemand het uberhaupt voor religieuze freaks opnemen? Is je leven even leeg als dat van de Trol zonder die verpakte allahvrezende kwezels?
Oud 28 januari 2012, 00:18   #3291
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het was een plezier u volledig te zien afgaan, geen verweer te hebben, de mond gesnoerd, als een mongool wat liggen te stotteren over Bert en Ernie.

Bedankt en tot later.
Mensen in anale fase hebben een verkeerde perceptie van de werkelijkheid. Ze eten hun eigen stront op onder de gedachte dat het voedsel is.
Denk daar eens over na , of is dat teveel gevraagd ?

Laatst gewijzigd door Pericles : 28 januari 2012 om 00:21.
Oud 28 januari 2012, 00:19   #3292
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Mensen in anale fase hebben een verkeerde perceptie van de werkelijkheid. Ze eten hun eigen stront op onder de gedachte dat het voedsel is.
Lachband
Oud 28 januari 2012, 00:22   #3293
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lachband
Oud 28 januari 2012, 00:26   #3294
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie heeft jou ooit wijgemaakt dat extreem rechtsen het voor de rechten van moslima's opnemen ?
Dat is net de ironie ervan, dat doen ze niet, maar pretenderen het alleen.
Oud 28 januari 2012, 00:31   #3295
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ik had nog wat bijgeschreven:
[indent]Blijkbaar was het ontstaan van dat moederkoren in sommige periodes veel meer uitgebreid dan in andere jaren. Er werd ontdekt via metereologische statistieken dat het verhoogd voorkomen van moederkoren (na koude natte zomers... of net andersom korte hete zomers of zoiets) samenviel met zo'n aanval van heksenvervolging.

Paddo's dus hé.

Moet je je voorstellen: zo'n heel dorp dat dagelijks high rondloopt omdat dat moederkoren dus mee in hun broden verwerkt zat tussen het koren of de rogge.
ja.. zo zag ik het ook
Ik wist alleen niet meer het exacte verhaal

Citaat:
Arti zou dit vast heel fijn vinden.
Waarom zou dat nu weer ?
Waarom heb jij blijkbaar altijd noodzaak om mensen met een ander standpunt over een bepaald issue _ en die dat vaak nog eens deftig kunnen verdedigen _ gelijk af te schilderen als iemand met een sterke belangenvermenging ?

Citaat:
Maar in zo'n agrarisch gemeenschap waar de zaken dagelijks moesten worden voorbereid en afgewerkt is dat dus wel een drama vermoed ik.
Dat geloof ik best ... op den duur zal je ondanks die roes wel geconfronteerd worden met de minder rooskleurige kant als er niks gedaan werd.
Vraag is ... was dit ook zo ?

Citaat:
En dan moesten ze dus een zondebok vinden die de "vloek" over het dorp had uitgesproken zeker.
Maar dat verklaart toch niet meteen waarom zulke kruide-vrouwtjes werden geviseerd ?
( nu weet ik ook wel dat 'heks' wel wat anders betekend dan het stereotype plaatje dat we daarover kennen maar ik dacht dat dit verhaal met die moederkoren wel voornamelijk ging over die periode waar men voornamelijk die oudere kruidendames ging viseren en vervolgen )

btw
Heb je soms toevallig ergens een link naar dat onderzoek of dat artikel waar je dat vandaan hebt ? ... dat verhaal intrigeert me wel bijzonder

Laatst gewijzigd door praha : 28 januari 2012 om 00:33.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2012, 00:36   #3296
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is net de ironie ervan, dat doen ze niet, maar pretenderen het alleen.
Je bent echt niet goed snik. Van de rechten van religieuze freaks ligt niemand wakker behalve de Trol en haar meelopers. Wij willen niet dat ONZE rechten, vrijheden en verworvenheden aangetast worden onder druk van jullie favoriete import religieuze achterlijkheid.
Oud 28 januari 2012, 00:40   #3297
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Van de rechten van religieuze freaks ligt niemand wakker

Daarmee dat dit het favoriete argument is: Laten we het verbieden om hun 'onderdrukking' tegen te gaan.

Oud 28 januari 2012, 01:00   #3298
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
dus ?

Citaat:
En om alle discussies aan het loket van de bevolkingsregister uit te sluiten heeft men er fotoreeks bijgemaakt met de aanvaardingscriteria, waarnaar de loketbediende kan wijzen en waarvan ik je de link gaf.

Joodse klederdracht niet toegestaan.
Ach neen !
Jij baseert je op die fotookes ?
En daaruit trek je dan het besluit dat het niet toegestaan zou zijn ?
Dat is wel erg kortzichtig.

Die foto's zijn een hoop voorbeelden om ergens het generale idee te geven wat precies de hoofdbedoeling is en legt hoofdzakelijk de nadruk om een goede foto-technisch resultaat te bereiken

Zo'n identiteitskaartfoto is bedoelt om te kunnen uitmaken dat de persoon die voor je staat wel degelijk de persoon is die op die foto staat en wiens de indentiteitskaart het dus is... niet meer niet minder
( Dus niet om mensen speciaal te gaan ergeren of te pesten )

Het hoofdoel is dus herkenbaarheid : Hoe beter hoe liever.

Vanwege reden van religie staat men uitzondering toe maar probeert men het bij te sturen door nog wat extra details erbij te vermelden opdat het geen probleem zou vormen.

Uit niets op die voorbeelden blijkt dat het verboden zou zijn voor een Joodse zich aan te bieden met pruik.
Hoe zou je die trouwens erkennen op die foto's want het staat er niet bij ?

Onafgezien van enige zekerheid of het nu wel of niet kan/mag maak ik me alvast wel de bedening dat een pruik een supplementair probleem vormt.
Bij een sluier weet ge dat die er is bij een pruik niet en fixeert men zich bij controle misschien op kleur of haartooi
En als het morgen een ander pruik is ( Joodse vrouwen wisselen nogal regelmatig naar 't schijnt ) dan kan het zever geven.
Ik meen me nog te herinneren van vroeger dat men erg streng was voor de geringste verandering van haartooi inzake herkenning.
Ik vermoed dat men daar nu wel van afgestapt is anders beperk je ofwél de vrijheid dat naar willekeur te mogen veranderen ófwel verplicht men de mensen om de haverklap om een nieuw paspoortje te lopen.

Misschien wordt het een hoognodig tijd dat men afstapt van dat soort vooroorlogse toestanden... er zijn veel betere alternatieven denkbaar.

Citaat:
Ik moet vandaag bij de dienst bevolking zijn, ik vraag het voor de zekerheid eens na.
doe dat... ik ben eens benieuwd naar hun antwoord

Laatst gewijzigd door praha : 28 januari 2012 om 01:02.
Oud 28 januari 2012, 01:02   #3299
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent echt niet goed snik. Van de rechten van religieuze freaks ligt niemand wakker behalve de Trol en haar meelopers. Wij willen niet dat ONZE rechten, vrijheden en verworvenheden aangetast worden onder druk van jullie favoriete import religieuze achterlijkheid.
Zouden de Trol & meelopers extreem rechts zijn?
Oud 28 januari 2012, 01:04   #3300
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
vraag dan ineens of het karrewiel is toegestaan, want zo'n keppeltje zie je toch niet op de pasfoto.

Een joodse hoed daarentegen...?
Ik heb een sterk vermoeden dat die af moet... maar dat vormt ook totaal geen probleem
Joodse mannen dragen dat normalerwijs alleen maar onder de blote hemel.
Binnehuis is het het keppeltje... en vele verzaken daar zelfs aan
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be