![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn eigen weten heb ik dat niet gedaan, neen. Ik ben beginnen te werken zodra ik mijn diploma had en heb sindsdien meebetaald aan dit wansysteem. Ik zie wel rondom mij massa's mensen die gebruik maken van het (peperdure) systeem zonder dat ze daar ooit een cent voor neertellen. Nu krijgen we de rekening gepresenteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Minister
|
![]() Het zijn domkoppen die geloven dat een economie oneindig kan groeien...
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik dan vergelijk hoe het er aan de dok aan toe gaat en in de privé kan ik je wel zeggen met de mentaliteit van de dok ik zeker geen 28 jaar in die garage had gewerkt. Een halfuur voor het schof is al in een café zitten en na het schof dan nog eens te laat terug beginnen zijn daar schering en inslag. Ook 's avonds rond negen uur zijn er al een deel verdwenen waar ze nochtans tot 21u30 moeten werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allen die niet productief waren/zijn hebben serieus boven hun stand geleefd. Tot op zekere hoogte zijn we daarmee akkoord natuurlijk, maar als het de spuigaten uitloopt, wel natuurlijk dan gaat het mank he.
En dan zijn er natuurlijk al die uitgaven van de staat aan bevriende bedrijven, banken, ....
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 januari 2012 om 06:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() De pvda??
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 28 januari 2012 om 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is aan de dok iets anders dan 't geen jij er van maakt. Mss moet je er maar eens gaan werken ipv te oordelen naar cijfers die je ergens in een krant ziet staan. De werkuren die verloren gaan door de manier waarop men shiftwissels en schof doet zijn een enorm verlies, maar dat zal u wel niet weten want ik denk niet dat jij ooit een werkschoen aan had.? Citaat:
Aan sommige kleindere kaaien zou het trouwens beter zijn dat het laad en loswerk door de bemanning zelf wordt gedaan. Goedkoper ook. Niet alles is beter als het door dokkers gedaan is, maar dat willen de bonden daar niet toegeven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zal een werkgeven niemand aannemen als hij niet heel zeker is hem voor lange tijd nodig te hebben. Dan neemt hij liever interim-arbeiders aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus iedereen die meer wilt als aan de band staan int fabriek (zal trouwens uitsterven, ongeschoolde arbeid) straffen ! "Belasten maar, iedereen die meer geldt verdient als mij !" Het motto van de hersenloze vakbondsdelegue. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Banneling
|
![]() Het wordt me meer en meer duidelijk dat de vakbonden staan voor een georganiseerde hold up van de mensen die iedere dag werken aan een betere maatschappij, door toegevoegde waarde te creeeren, door risico te nemen en innovatie scheppen.
Hun doel is een evenredig arme, zielige maatschappij, waarin we het niveau van de arbeider niet mogen overstijgen. Leuk....heel leuk. Ze zullen zich het beklagen als ze geen chirurg vinden voor hun operatie. Of een piloot om ze met karrevrachten naar Ibiza te brengen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik besef nu dat ik de pvda beledigd heb. Het zou me niet verwonderen dat jij je verwant voelt met -Jo- en dat het streven naar het ![]() je niet onbekend is. De Nationaldemokratische Partei Deutschlands zal je ook wel lief zijn. Die neofielen toch... Er zal aan het taalgebruik te merken ook wel sympathie zijn voor JurgenD. Zouden er opnieuw gaskamers ingericht worden of zal het castreren volstaan? ![]() Laatst gewijzigd door de atoombom : 28 januari 2012 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ikke ni nee, maar de federalen precies wel: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14832/1.984993
De gekte voorbij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |