![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Was zelfs op dat vermeende ongepast "feestje" bij de sluiting van de laatste mijn in Zolder. Probleem was ook dat de Amerikaanse kolen hier werden geleverd aan een betere (goedkoop dus) prijs dan dat wij ze hier konden boven halen. Een mijnstaking heb ik ook meegemaakt ![]() Kreeg toen ergens in Hasselt vlak tegenover het zwembad een paar voetzoekers onder mijn wagen (ik stond in een zijstraat). Het waren eigenlijk "bommen" en ik vloog met alles een halve meter de lucht in. OK in overdrijf ![]() Durf gerust zeggen dat ik schrik had.... Maar ja, die mensen konden niet weten dat ik (dringend) opgeroepen was om een paar beestjes te helpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Twitter Quicky" heeft er wel voor gezorgd dat we hier HONDERD Chinese bedrijven krijgen. Dat is iets he. Past dus perfect bij zijn "imago". Zullen dus gebouwen zijn zoals Nike in Lummen? ![]() Vier werknemers per gebouw en een paar machines. 't Land is gered. Leve Quicky! God weet wat het de staat (ONS dus) zal kosten plus dat we 100 keren de voeten van die Chinezen kunnen kussen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prehistorie dus.
![]() |
![]() |
#604 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, ik wil niet tot het plebs behoren. De enigste manier om daar niet toe te behoren is uzelf te tonen op een positieve manier. Om meer bij te dragen dan de gemiddelde mens doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens... gaat het niet over de index? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben net als velen niet akkoord met vele beslissingen die de regering doet. Maar als je denkt dat je de regering raakt met deze staking ben je volgens mij verkeerd. De staking gaat volgens mij meer bedrijven doen beslissen dat het voordeliger is om te verhuizen. Met meer werkloosheid tot gevolg. M.a.w. we maken het alleen maar slechter.
Ik staak dus niet, maar wanneer iemand iets zou kunnen voorleggen wat de regering rechtstreeks raakt i.p.v. bedrijven doe ik mee. Door morgen te staken gaan alle ministers, staatssecretarissen, volksvertegenwoordigers, senatoren echt geen boterham minder eten. Integendeel, zij worden lekker vet doorbetaald terwijl de werkzekerheid voor de gewone man daalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook dat is solidariteit volgens de vakbond en hun fascisitische trekjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar ook dat alles in het werk wordt gesteld om verdeeldheid te creëren en het imago van de vakbonden te schenden. We moeten laten horen dat we deze besparingen op onze kap niet pikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Banneling
|
![]() Als de vakbonden voor de welstand van de kleine man staat, hoe komt het dan dat men in het zuiden van ons landje enkele decennia achterstaat?
Of zouden daar geen vakbonden zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De exploten van Kennes, Sigrid De Wilde en De Leeuw de laatste dagen zorgen daar zelf wel voor ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |